איך הופכים חוברת לימודי משנה לאטרקטיבית ברשת?


הלקוח

מכון "אורות ישראל", העוסק במתן פתרונות ערכיים לבעיות בחברה הישראלית.

המטרה

קידום אחד מהפרויקטים המרכזיים של המכון – "ושיננתם" – חוברות עבודה בשיטה ייחודית ומהנה ללימוד תורה.

איך עשינו את זה? המוצר הוא ייחודי בשוק – עד עכשיו לא נמכרו חוברות מסוג זה. יתרון נוסף של החוברות הוא שיטת הלימוד הקלילה והמהנה המאפיינת אותן.

כשהבנו את זה הגענו למסקנה שאנחנו מוכרחים להציג את המוצר בצורה שתמחיש את ההנאה מלימוד נושא שבדרך כלל לא נאמר בנשימה אחת עם מילים כמו "כיף" או "חוויה".

מיתוג מחדש



בניית שפה מיתוגית מותאמת ומדויקת ללקוח, הכוללת בין היתר – לוגו, כרטיסי ביקור וכריכה לסדרת החוברות.

יצירת סלוגן חדש



Joyful Torah Study


הקמת אתר שיווקי



בנינו אתר פשוט ואפקטיבי – המציג את כל המידע על החוברת בצורה נוחה ומסודרת.


אז מה אתם אומרים, בא לכם איזה מרתון לימודי גמרא? :)