מדמשק לפייסבוק: כך עזרנו לרשת מאפיות הכהנים
להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את סל הקניה של הקיימים


הלקוח
רשת מאפיות הכהנים הוקמה לפני 50 שנה בדמשק ומאז עשתה כברת דרך, צברה מוניטין רב וכיום מפעילה 6 סניפים באזור גוש דן.

האתגר
מיצוב נכון לחברה, הגדלת המכירות, חיזוק הקשר עם הלקוחות הקיימים והגעה לקהלים נוספים שעוד לא נחשפו לרשת.


מיתוג מחדש



עיצוב לוגו חדש ושפה מיתוגית חדשה המותאמת לאופי המקום.


בניית מועדון לקוחות



לרשת יש לקוחות קבועים רבים בעלי פוטנציאל לסל קניות גדול יותר – לכן יצרנו עבור הרשת מועדון לקוחות המציע מגוון הטבות ומבצעים מיוחדים. עיצבנו דף הצטרפות והצבנו טאבלט במקום, דרכו לקוחות יכולים להצטרף למועדון.


קמפיינים ייעודיים לקהלי יעד חדשים



רשת מאפיות הכהנים ידועה בזכות המאפים והלחמים המשובחים שלה, אבל המקום מציע שירותים נוספים שלא הרבה אנשים היו מודעים להם. דוגמה אחת היא מגשי אירוח לישיבות ואירועים עסקיים. באמצעות קמפיינים בפייסבוק ובגוגל הצלחנו לעורר את המודעות לשירות זה ובכך להגדיל משמעותית את המכירות.




נוכחות במדיה החברתית



הקמנו דף פייסבוק המציג צילומים מגרים של המאפים, מוצרים שונים ופעילויות לחיזוק המעורבות של האוהדים.




התוצאה

חיזוק הנוכחות באינטרנט של החברה
עמוד הפייסבוק הגיע ליותר מ-1,600 עוקבים תוך פחות מחודש
מאות לקוחות כבר הצטרפו למועדון הלקוחות והגדילו את סל הקניה שלהם
חשיפה לעשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים