אז יש לנו תוסף שיכול לחולל מהפכה בקרב צורכי הסידן – איך גורמים לכל העולם להכיר אותו?


הלקוח
אמורפיקל היא חברת ביוטכנולוגיה ישראלית פורצת דרך שפיתחה את דנסיטי – תוסף סידן מהפכני בעל יכולת ספיגה כפולה מזו של תוספים אחרים בשוק.


האתגר
הקושי המשמעותי ביותר במקרה של דנסיטי הוא התחרות הקשה בתחומו – עם ענקיות כמו טבע ששולטות בשוק, הבאת דנסיטי לתודעה היא משימה מורכבת במיוחד.


איך עשינו את זה?


ניהול הפעילות החברתית של החברה



תפעול של עמוד פייסבוק עם אלפי גולשים באופן שוטף ופרסום מסרים שיווקיים לצד תכנים כלליים המחזקים את הקשר של המותג לאורח חיים בריא ונכון.


תפעול העמוד כלל גם מתן ייעוץ לגולשים הרבים שרצו לקבל מידע על התוסף ועל צריכה נכונה שלו.



הצגת סיפורי הצלחה



מטופלים שהתנסו בדנסיטי מדווחים על קיצור משך ההחלמה מפציעות, על הקלה משמעותית בכאבים כתוצאה מאוסטאופורוזיס ומחלות הקשורות בחוסר בסידן ועל שיפור ניכר באיכות החיים.
את סיפוריהם של אותם לקוחות מרוצים הצגנו בקמפיינים שזכו להצלחה רבה ברשת.




קמפיין שוברי הנחה לעידוד רכישה



באמצעות פרסום בגוגל ובפייסבוק הצענו לגולשים ליהנות מ-10% הנחה לרכישת התוסף.
יותר מ-300 גולשים נרשמו לקבלת ההנחה.