כך עזרנו לבנות מחדש את הבית של הארגונים החברתיים בישראל


הלקוח

Atlas מעניקה שירותי פיתוח עסקי לעמותות ולארגונים חברתיים, ומעצימה את יכולות גיוס הכספים שלהם.


האתגר

החברה פיתחה את האסטרטגיה העסקית שלה והחלה להציע סל רחב יותר של שירותים ופתרונות. הדבר העלה צורך באסטרטגיה שיווקית חדשה, במתיחת פנים למותג ובהקמת נכסים אינטרנטיים התואמים את המודל החדש.


בניית אתר מכוון לידים

המסר החדש של אטלס ברור – אנחנו כבר לא מציעים ללקוחותינו "רק" מאגר מידע – אלא מעטפת כוללת ומלאה שתענה על כל הצרכים של ארגונים במגזר השלישי. לשם כך יצרנו אתר שהותאם לצרכי הארגון ומציג בצורה תמציתית ומדויקת את מכלול השירותים, תוך עידוד הגולשים להשאיר פרטים.


מיתוג מחדש לחברה



דבר אחד היה בטוח בתחילת התהליך – אם החברה ממציאה את עצמה מחדש אנו מוכרחים לגרום לכל העולם לראות את זה. עשינו זאת באמצעות קיצור שם החברה מ-Foundation atlas ל-Atlas, עיצוב שפה מיתוגית חדשה הכוללת לוגו חדש, ספר מותג מלא וסלוגן שיעביר את המסר הנכון – "עולם של משאבים לארגונים חברתיים".



הובלת קמפיינים ממוקדים לכל אחד מהשירותים



לאחר שגיבשנו את מכלול השירותים התחלנו להוציא לפועל קמפיינים ייעודיים לכל אחד מהם – בשלב הראשון התמקד הפרסום בשירות חדש ומבטיח של אטלס – בניית אתרים לעמותות. עשינו זאת באמצעות דף נחיתה ממוקד ופרסום בגוגל ובפייסבוק.




התוצאה?



מותג בוגר ומדויק יותר עם תשתית שיווקית נכונה.