כך גייסנו אלף תורמים למען זכויות בעלי חיים


הלקוח
אנונימוס - עמותה הפועלת למען זכויות בעלי החיים ונאבקת לצמצום הפגיעה בהם.


המטרה
לרתום אנשים לקמפיין עיגול לטובה – תרומה לעמותה בכל קנייה על ידי עיגול סכום הרכישה בתשלום באשראי.


ברמה הטכנית השאיפה הייתה להעביר את הגולשים תהליך פשוט ככל האפשר עד להרשמה. בגלל שחלק מהגולשים יכולים להסתבך עם ההצטרפות לעיגול לטובה החלטנו לבקש להשאיר פרטים בלבד ולתת לנציגים של אנונימוס ליצור איתם קשר כדי ללוות אותם בתהליך.

ברמה הטקטית ידענו שלאנונימוס יש תומכים רבים ברשת, אך האתגר היה להפוך אותם לתורמים. לשם כך נדרש היה להתאים את המסר הנכון לאדם הנכון:
האדם הנכון – פנינו לקהלים שמכירים את העמותה ותומכים באידאולוגיה שלה: אוהדי העמותה בפייסבוק ומבקרים באתר.


המסר הנכון – בין תמיכה אידאולוגית לתמיכה כספית קיים לעיתים מרחק לא קטן. לכן ניסינו ליצור גירוי רגשי חזק מצד אחד באמצעות תמונות של ילדים ובעלי חיים ושמנו דגש רב על קלות התרומה מהצד השני: "מהיום אפשר לעזור לבעלי חיים מבלי להרגיש את זה בכיס".


התוצאה



יותר מאלף מעגלים חדשים!
והנושא הפך ויראלי במיוחד בפייסבוק.