7 סיבות להשקיע בתחום כתיבת תוכן

 

למה להקפיד על כתיבת תוכן?

אם אתה יזם עם אתר אינטרנט, הכתיבת תוכן נדרשת. כתיבת תוכן בתוך המותג שלך מספק הוכחה של מומחיות ובונה אמון. זה בדיוק מה שאתה צריך לאתר שלך.

האתר שלי והעסק הם דוגמאות ראשוניות של זה. אני נלהב בנושא זה כי ראיתי מהכמה תועלת התוכן יכול להביא. לעולם לא אנסה לפתוח עסק בלעדיו.

אני יודע שעשיתי את הדבר הנכון לטווח הרחוק. משווקים רבים בתחום שלי מסתמכים על שליחת אנשים לדף נחיתה כדי לאסוף כתובת דוא"ל ולדלג על התוכן. אילו לא הייתי מקפיד על כתיבת תוכן, התנועה שלי תהיה נמוכה יותר באופן דרמטי. רשימת הדוא"ל שלי תהיה קטנה יותר. כוח השיווק מחדש יהיה חלק ממה שהוא היום. והכי חשוב, רמת האמון ומעורבות תהיה כמעט בלתי אפשרית לשכפל.

אני מגיע מתחום שיווק החינוך, והפרספקטיבה שלי על כתיבת תוכן היא בהתאם, ובכל זאת, אני חושבת שאתם יכולים ללמוד ממני.

אני שומע לעתים קרובות מפי משווקים שטוענים שהם מצאו הצלחה בלילהשקיע בתחום כתיבת תוכן. ראשית, אתה מיעוט קיצוני. שנית, אני טוען כי רמת ההצלחה שלך יכול להיות מוכפלת ע"י השקעה בתחום כתיבת תוכן.

בואו נסתכל מקרוב על שבע הסיבות העיקריות מדוע כתיבת תוכן כה חשובה בשבילך:

1. להוכיח את המומחיות שלך

זה בדיוק אחת המטרות העיקריות של האתר שלי. אם רק שלחתי אותך לדף נחיתה עבור מוצר או הצטרפות, איך אני מוכיח לך שאני יודע מה לעזאזל אני מדבר?

אלה הודעות בלוג חינם הן ההזדמנויות שלי לעשות בדיוק את זה. בפעם הראשונה שלחצת על קישור כדי לבקר באתר זה, ייתכן שלא שקלת לספק לי כתובת דוא"ל. אבל לאחר קריאת פוסט ללא מידע, ללא כתיבת תוכן, המסייעת בפתרון בעיה, ייתכן שדעתך שלך השתנתה.

דף נחיתה, כשלעצמו, הוא בעיקר יחסי ציבור. קשה מאוד להוכיח שאתה יודע משהו. אבל כתיבת תוכן הכולל מידע משמעותי הוא כלי נהדר להראות לקורא את רמת ההבנה שלך בנושא.

2. הדגשת המורכבות

אני לא אוהב כשאנשים מציעים יותר מדיי בחינם. למה שמישהו ישקיע מכיסו ומזמנו במשהו בתשלום, כשהוא יכול לקבל את אותו השירות בחינם? זה טיעון מטופש. יש אנשים שלא יקנו ממני. אנשים מסוימים יסתמכו רק על התוכן שלי ללא תשלום. זה בסדר. הם מוזמנים לעשות זאת.

עדיין, כתיבת תוכן שמספק פתרונות והצעות ייעול עובד לרבים מאיתנו. כתוצאה מכך, מי שקורא את הבלוג שלי מעריך עד כמה מורכב הנושא הזה. פתאום הוא מתחיל להבין כמה הוא לא יודע, וזה משרת אותי.

3. משכו לקוחות עתידיים בנושא כתיבת תוכן

יצירת אמון בתחום כתיבת תוכן זה קשה. זה משהו שיעיל לטווח הארוך ולא בהכרח ישרת את מטרתי, שהיא למכור, כבר היום.

פוסט אחד בבלוג עשוי להיות מספיק כדי שתוכל להבין כי אחד המוצרים שלי יכול להועיל לך. או אולי זה ייקח 10 הודעות בלוג. או 20. או שאתה לעולם לא תגיע לנקודה זו. כולם שונים.

4. בניית רשימת דוא"ל

אה, אני יודע. אינך יוצר תוכן. אתה מתמקד רק בהובלת אנשים לדף נחיתה כדי לבנות את רשימת הדוא"ל שלך. אתה חותך את העבודה המיותרת.

אבל לא …

אם לא תעסוק בנושא כתיבת תוכן, למה שמישהו יעבור לדף הנחיתה שלך? זה בדרך כלל כי אתה משלם בשביל טראפיק.

כאשר אתה מבקר באתר שלי, נוטים להיות מספר הזדמנויות לספק כתובת דוא"ל. לא באופן פולשני, מעצבן, קשה למכור. אבל יש הזדמנויות. דפים אלה מקבלים יותר מ -200,000 מבקרים ייחודיים בחודש. אחוז גדול של תנועה זו הוא אורגני. ו נתח נחמד של הביקורים האלה לגרום למנוי דוא"ל חדש…

5. בניית קהל לריטרגטינג בזכות כתיבת תוכן

מי צפוי לספק כתובת דוא"ל: 1) מישהו שמעולם לא שמע עליך לפני כן או 2) מישהו שמבקר באתר שלך לעתים קרובות?

כן, זה צריך להיות ברור. זה האדם שמגיע לאתר שלך לעתים קרובות.

זכור כי איכות כתובת הדוא"ל של מבקר באתר תכופים צריך להיות גם הרבה יותר גבוה. יש הון שנבנה עם מערכת יחסים זו.

כאשר אני ממקד לאנשים שביקרו באתר שלי בעבר עם הזדמנות להצטרף, העלויות שלי ושיעור ההצלחה שלי טובים באופן משמעותי ממיקוד לקהל קר.

6. יצירת מנוע תנועה

זה לקח שנים של זיקוק להבין את התהליך שלי, אבל אני יודע מה אני עושה. זה לא קסם. זה לא נוסחה סודית. זה כל כך הגיוני למה זה עובד. אבל זה עובד טוב מאוד.

הוא פועל כך …

אני יוצר תוכן ושתף אותו.
קהל השיווק מחדש גדל.
רשימת הדוא"ל גדלה.
אני מקדם תוכן ותוספות לרשימת שיווק מחדש.
אני מקדם מוצר לרשימת הדוא"ל ולרשימת השיווק מחדש.
אני יוצר ושתף תוכן.
קהל השיווק מחדש גדל.
רשימת הדוא"ל גדלה.
אני מקדם opt-ins לרשימת שיווק מחדש.
אני מקדם מוצר לרשימת הדוא"ל ולרשימת השיווק מחדש.
אני יוצר ושתף תוכן …

בכל פעם שאני יוצר תוכן חדש, תהליך זה חוזר. אני משתף אותו בדף הפייסבוק שלי ובטוויטר. אני מקדם את זה עם מודעות פייסבוק. אני חולק את זה לרשימת הדוא"ל שלי. אלה המבקרים יכולים לחלוק עם חבריהם.

רשימת הדוא"ל שלי הולכת וגדלה. התנועה מתפתלת כל הזמן. ותמיד יש לי קהל חם של אנשים שמוכנים לקנות ממני.

7. בניית נאמנות עם כתיבת תוכן

אנשים לא מחזיקים נאמנות עבור לוגו. אין נאמנות לדף נחיתה. אבל כל פיסת תוכן שאתה יוצר היא הזדמנות לבנות על מערכת יחסים. אמון עולה. הנאמנות גדלה.

כאשר מישהו רוכש מוצר ממני, אני לא רוצה שזה יהיה כי עשיתי עבודה טובה של לשכנע אותם לקנות מדף הנחיתה. אני לא רוצה שזה יהיה מישהו שנתקל בי בפעם הראשונה.

סוג זה של לקוח – סוג זה של מכירה – הוא הסיכון הגבוה ביותר עבורי. הם הרבה יותר סביר לגרום אי שביעות רצון. זה לא שווה את המאמץ הנוסף. אני מעדיף שלא תקנה מלכתחילה.

 

Quality Matters

עם כל זה לדבר על תוכן, להבין כי איכות הדברים. זה צריך להיות ברור, אבל זה לא לכולם. אתה לא יכול פשוט ליצור כל תוכן ישן ולצפות את "מנוע התנועה" לירות על כל צילינדרים.

בעוד נפח התוכן חשוב, להתמקד באיכות הראשון. אם אתה מעדיף נפח, אתה עלול לסכן את הנזק למותג שלך ואת המוניטין שלך, להשפיע על רמת האמון והנאמנות.

סוגי  כתיבת תוכן

בעוד המיקוד שלי כבר על הבלוג שלי, יודע מה אתה עושה הכי טוב. ניתן גם ליצור תוכן באמצעות קטעי וידאו או פודקאסטים, למשל. רק לדעת כי הבלוג עשוי להיות יעיל ביותר.

הצהרה זו עשויה להיות מתוך בורות בשל התוצאות שראיתי, אבל ההשפעה של הבלוג שלי לעומת podcasting ווידאו הוא אפילו לא קרוב.

מקד כתיבת תוכן

אתה צריך לחשוב על …

  1. מהו נושא ההתמחות שלך?
  2. מהן השאלות שהלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלך שואלים?
  3. איזה נושא מספק נפח של הזדמנויות תוכן?
  4. איזה מידע עשוי להיות בעל ערך לקהל היעד שלך?

זוהי התחלה. הניסוי כדי למצוא מה עובד ומה לא. אבל לקרוא את זה בבלוג לכתוב על תוכן להתמקד עמוק צלילה תרגיל כדי לעזור להוביל את הדרך.

7 סיבות להשקיע בתחום כתיבת תוכן
5 (100%) 1 vote

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה