7 כללים לכתיבת תוכן איכותית בכל ניוזלטר

בין אם אתה כותב ניוזלטר , בלוג, או כל דבר אחר, ישנם כללים בסיסיים מסוימים שאתה יכול לבצע כדי לעזור לך לקבל את תשומת לבם של הקוראים שלך – ולהניע אותם לפעולה . הנה כמה כללים שאתה יכול להוציא לפועל בכל ניוזלטר:

1. קבל את הסיכוי לתוך הקידום.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה לקבל את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך כשאתה שולח להם ניוזלטר. טכניקה אחת עבור ניוזלטר היא לשים  "טיזר" גדול על החלק החיצוני של המעטפה. אם אתה מוכר באמצעות דואר אלקטרוני, אתה צריך שורת נושא שלא ניתן לעמוד בפניה. כך או כך, עליך להפוך את הקורא סקרן לדעת מה יש בפנים.

אחת הדרכים להפוך את הכותרת למושכת  היא להסוות את שם השולח באמצעות כתובת ללא שם, ואולי באמצעות סמל אטרקטיבי.

עם דואר אלקטרוני, כך תוכל להתאים אישית, באמצעות שם הנמען בשורת הנושא או לפתוח את ההודעה עם "(השם של הנמען) יקר"

2. בכל ניוזלטר, עליך לספר סיפור שנותן לאנשים את מה שהם רוצים.

 

מה שאתה צריך לעשות בעת הכתיבה שלך זה לזכור שמדובר בחומר מכירות. שים את עצמך במקומו של הקונה הפוטנציאלי שלך שנחשף לאותו ניוזלטר ולחשוב על כל מה אדם יכול לרצות בצורה המושלמת של מוצר זה. ערוך רשימה של כל התכונות של האידיאל. לאחר מכן, עם זה בחשבון, עליך ליצור חומר הפרסומים שלך, תוך התמקדות על כמה שיותר תכונות אלה ככל האפשר.

בואו נסתכל על דוגמא של איך אתה יכול לעשות את זה. תניח שאתה כותב בלוג מתכון לאנשי קריירה עסוקים שאין להם הרבה זמן אבל רוצים לאכול ארוחות בריאות. מה המתכון האידיאלי להיות עבור קהל כזה

זה יצטרך להיות טעים (היבט מרכזי של כל מתכון), שיהיו בפנים מספר מינימאלי של מרכיבים, זה יהיה מהיר וקל להכנה, זה יכול לגרום לאדם להפוך ליותר אטרקטיבי, וזה יהיה בריא. אז, בתארו המתכונים שלך, תכלול כמה שיותר תכונות אלה ככל האפשר. אולי אפילו לסמן יתרונות בריאותיים ספציפיים -. כמו זה עוזר לך לשמור על משקל, זה מקדם צמיחת שריר, זה יוצר עור זוהר.

הרעיון הוא לעשות רשימה משלך של מה הקהל שלך רוצה ולהגיד להם אחר כך איך בדיוק איך זה ומה תיתן להם.

3. בכל ניוזלטר, לבנות תמונה בלתי נשכחת.

הניוזלטר שלך יהיה יעיל יותר אם הוא מציג תמונה בלתי נשכחת. ואתה יכול לעשות את זה עבור כל מוצר.  קופירייטר יכול לצייר שווה – ובלתי נשכח באותה מידה – תמונה של הנאה לכל

תפקידיו של המשווק הוא ליצור תיאורים שיבנו את הציפייה מהמוצר, כבר מהשלב של הניוזלטר. אתה לא רוצה להגזים ולפגוע באמינות. אבל אתה יכול ליצור תמונה מושכת שבונה רצון עז עבור המוצר הקורא שלך.

הוסף תמונות, טיעונים חזקים הממחישים את הטענה מרכזית כנקודת המוקד שלך. זה ייצור לך ניוזלטר חזק ומלוכד, המשאיר רעיון בלתי נשכח במוחם של לקוחות פוטנציאליים שיכול להנחות את התנהגותם.

4. הוסף בכל ניוזלטר תחושה של דחיפות.

כל סוג של קידום שאתם שולחים (באינטרנט, באמצעות הדואר, בעיתונים או מגזינים, בטלוויזיה או ברדיו) חייב לכלול קריאה לפעולה. זה המקום שבו אתה לספר ללקוחות פוטנציאליים את מה שאתה רוצה שהם יעשו -. למשל, לקנות את המוצר

אבל רק לבקש זה לא מספיק. הקידום האידיאלי מציע סיבה מדוע האדם חייב להשיב באותה שניה. אתה רוצה לפתח תחושה של דחיפות כי אם אנשים לא לפעול מייד, הם יכניסו את הצעתך צידה -. ואולי לא לחזור אליו

אז, לשים מגבלת זמן על ההצעה. או להסביר מדוע אספקה ​​מוגבלת וזה בא קודם זוכה. או אולי להכריז כי עליית המחירים תיכנס לתוקף בתאריך מסוים. תעשה את זה מאוד ברור כי ההזדמנות בהצעה תאבד לחלוטין את הלקוח אם לא ינקוט בפעולה בתוך מגבלת הזמן שצוין.

5. מה הסיכוי שלך בניוזלטר

גורו מודעות רוברט קולייר אמר, "הנקודה שמוכרת  הוא לא מה המוצר שלך, אבל מה הוא יעשה בשבילו!"

קשורים: 7 דרכים לשפר אסטרטגיה שיווקית התוכן שלך

לדוגמה, אם אתה מוכר חברויות בחדר כושר, אל תדבר על המכונות והציוד. זה מעניין מעט מאוד אנשים. במקום להדגיש עד כמה האימון יעזור להם מבחינה מדעית, דבר לרגש שלהם, דבר בסופרלטיבים, מה האימון יעזור להם, וכן הלאה.

6. סיים תמיד בחיוב

הפחדה היא טקטיקה פופולרית – בעיות בריאות או משברים כלכליים. יש מפרסמים המצדדים בטקטיקה זו, אך יש כאלה שלא תומכים בה.

אתה צריך לקבוע מה עובד הכי טוב למוצר ולקהל שלך. אבל חוק מרכזי אחד הוא שאם אתה רוצה להפחיד, עליך לוודא שאתה מספק פתרון – וזה מה שאתה מבקש מאנשים לקנות. מכירות וידאו מצליחות רבים מכתבים היום מוצגים כמה מן התרחישים הכי המפחידים שאתה יכול לדמיין, אבל עליך גם לתת פתרון למה שמפחיד.

7. אורכו של הניוזלטר חייב להתאים את המטרה

אין נוסחה אחידה לאורך, אבל מה שחשוב – האורך צריך להיות במינימום הנדרש.

Sketch Newsletter E Mail Message Email
7 כללים לכתיבת תוכן איכותית בכל ניוזלטר
5 (100%) 1 vote

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה