7 דרכים לניהול עמוד הפייסבוק שלך בצורה חכמה

0 190
האם אתה מנהל את עמוד הפייסבוק של העסק שלך? אם כן, המדריך הקצר הבא יעזור לך להבין את הפוטנציאל העסקי והשיווקי של העמוד שלך, ולנצל אותו בצורה חכמה.
1.      חשב את עלויות העסק שלך.
זה הצעד הראשון והכי פשוט מכולם – בין אם כבר יש לך עמוד פייסבוק או שאתה רק פותח אחד – הצעד הראשון הוא לברר מהן העלויות שלך. לא תקציב הפרסום, אלא העלויות האמיתיות של העסק שלך שכוללות את השכר שלך ושל העובדים שלך, תקציב פרסום וכל דבר אחר שמצריך הוצאה כספית.
2.      הגדר את האישיות של העסק שלך.
אל תחשוב על מיהו קהל היעד שלך, אלא על מי העסק שלך היה אם היה בנאדם. המפתח הוא להיות יצירתי ועדיין לשמור על נאמנות לאופי העסק שלך. אל תהפוך את העסק שלך למשהו שהוא לא עבור פייסבוק – הישאר נאמן למי שאתה ככל האפשר.
3.      הבן מי הקהל שלך.
בעזרת כלי פייסבוק כמו האינסייטיס, אדיטור ועוד, אתה יכול ליצור תמונת פרופיל של מי הקהל שלך (אם הוא כבר קיים) או מי היית רוצה שהקהל שלך יהיה.
4.      למד את המתחרים.
בסעיף 4 אנחנו נעזרים בתוכן העמודים של המתחרים שלנו ומבררים מה עובד עבורם מבחינת סוג ונושאי תוכן, שעות פרסום וטון ה"דיבור" בעמוד, על מנת להבטיח שמה שאנחנו מציעים הוא תחרותי במידה מספקת.
5.      צור רעיונות וצייר את אסטרטגיית התוכן שלך.
עכשיו, אחרי שאתה מבין מי הקהל שלך ולמדת את המתחרים שלך (ומה הם עושים יותר טוב ממך) הגיע הזמן לשים את האסטרטגיה שלך על הנייר. כל העבודה שעשית בשלבים הקודמים תשתלם בשלב הזה. עם המידע מהסעיפים הקודמים בראש, הגיע הזמן להיות קצת יצירתי במסגרת הגבולות שהמידע הנ"ל הציב לנו. זה יעזור לך לשמור על פוקוס ולהגיע לרעיונות הרלוונטיים ביותר.
6.      המעט בפוסטים פרסומיים.
כחלק מאסטרטגיית התוכן שלך זה בסדר לכלול גם פוסטים פרסומיים מדי פעם, אך טעות גדולה ונפוצה שהמון מנהלי דפים עושים היא להעמיס על התוכן שלהם הרבה יותר מדי פוסטים מהסוג הזה.
כחוק כללי, פוסט פרסומי אחד מתוך חמישה זה בסדר כשאתה מתחיל, כעבור כמה זמן אפשר לעבור לאחד מתוך ארבע, ומאוחר מכן אפילו ליותר, תלוי איך הקהל שלך מגיב אליך.
7.      בשלב מוקדם זה מומלץ לעבור על כל המידע של העמוד שלך פעם בשבועיים בערך על מנת למדוד את הביצועים שלך. זו זווית נוספת של שלבים 3 ו-4 כדי לראות איך הקהל שלך מתפתח ואיך אתה בהשוואה למתחרים. יש המון מידע שימושי שאפשר למשוך מהאינסייטס של פייסבוק בשביל לקבל אינדיקציה על אינגייג'מנט, ריץ', דמוגרפיות וכן הלאה.
סיכום –
אם תעקבו אחר התהליך הזה אנחנו בטוחים שעמוד הפייסבוק שלכם יתפקד יותר טוב מבעבר ותהיו מסוגלים לשפר עוד ועוד במשך הזמן.
זה יעזור לכם להגביר את המודעות למוצר שלכם ולתכנן את התוכן שלכם באופן אינטיליגנטי.
מקור: Inside Facebook
תורגם ע"י: שטיק מדיה
7 דרכים לניהול עמוד הפייסבוק שלך בצורה חכמה
דרג פוסט זה

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


כשבוחרים שטיק,
בוחרים איכות.


הנבחרת שלנו תוביל
אתכם להצלחה.

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link