3 דרכים כדי לקרוא את המחשבות של הלקוחות שלך

 

תודה בזה. כבעל עסק, כמובן שאתה חולם בסתר על לקוחות פוטנציאלים, ולכן בפנטזיה שלך, הלקוח צועק "כן, זה בדיוק מה שאני צריך!" כשהוא רואה את המודעה שלך בגוגל.

אין מה לעשאת, אחד הדרכים הטובות ביותר לדעת מהי הדרך האולטימטיבית לשווק את העסק שלך היא ניסוי וטעיה. אין מה לעשו, כבעל עסק המשקיע לילות כימים בעבודה, אתה צריך להתפנות מפעם לפעם ולחשוב על שיווק.

אבל, הנה החדשות הטובות: ישנם כלים שאנשים בקושי משתמשים בהם, אך הם עובדים נהדר ומסייעים לכל עסק.

הלקוחות האידיאליים שלך

 

גשש בלש בפעולה! כך תפתח חוש ריח של כלב ציד ותוכל לדעת מה נכון לעסק שלך ומה ממש לא נכון לשיווק העסק שלך.

1. זהה.

ראשית, לזהות את הלקוחות האידיאליים שלך.

  • יצירת פרופיל לקוח או לקוח אידיאלי ולהיות מאוד ספציפי לגבי מי הבנאדם הזה, מה הגיל שלו או שלה ומאילו בעיות הוא או היא סובלים. "נשים בין הגילאים 25 ו -65" לא לחתוך אותו. קבל ספציפיים וליצור סקיצה של אדם אחד
  • אם העסק שלך חדש, עליך  למצוא את האנשים האלה במעגל המקצועי שלך -. לא חברים או משפחה מזדמנים. עליך פשוט לשאול את האחים של השכן שלך מה הם חושבים ומעדיפים, מאחר שייתכן שלא יהיה קהל היעד שלך.
  • אם אתה כבר בעסק, להכין רשימה של חמשת הלקוחות הטובים ביותר או הלקוחות יש לך היה אי פעם. אנשים צריכים להיות אלה שאיתם אהבו לעבוד או מי אתה חושב הם לקוחות מושלמים

קשור:. ברוארס קרפט: This Is מה הלקוחות שלך רוצים

2. שאל.

זה נראה מובן מאליו, אבל רוב בעלי העסקים לדלג על שלב זה. תשאלו את הלקוחות על בעיות או צרכיהם; לא מניח. הנה ארבע דרכים ערמומיות לעשות זאת:

  • שלחו סקר הדוא"ל קצר : אם יש לך רשימת דוא"ל הגונה, ליצור סקר באמצעות SurveyMonkey בחינם, או רק צורת Google קצרה. אנו מציעים מתנה חינם או להיכנס לקוחות בהגרלה זמנם, או פשוט להציע אז סקר מודפס קצר בחנות, שוב עם תמריץ כגון 10 אחוז הנחה על הרכישה הבאה שלהם. שאל על האתגר הגדול ביותר שלהם או תועלת שהם מבקשים במהלך שימוש במוצרים או בשירותים שלך.
  • מינוף אוטומטי למגיבים: כשאנשים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך, השתמשו במגיב באופן האוטומטי שבו אתה יכול לשאול אותם על האתגרים שלהם או צריך אז הם פשוט יכולים להכות תגובה. יש זהב מידע זה
  • בחינת התנהגות של אחד על אחד: גישת לקוח מועדף או לקוח נאמן באופן אישי ולבקש 30 דקות, בין אם באמצעות טלפון או על כוס קפה. שוב, להציע תמריץ או ממש נחמד תודה מתנה. אתה לא רק לקבל רעיונות חדשים, אבל אתה תקבל משוב מדהים כדי לאמת או לשלול את התוכניות שלך למנוע בזבוז זמן וכסף
  • אירוח מפגש :. בעלי העסקים מתמצאים רבים ייצרו שלהם קבוצת מיקוד משלו ולהביא לקוחות אידיאליים יחד למסיבת תה, סדנה חינם, צהריים או אירוע טעים יין. זה מעודד שיחה אורגנית, כלקוחות אלה יחלקו האתגרים והמטרות שלהם וליצור קשרים משלהם עם השני. אתה תציף להם חוויה בלתי נשכחת, בינתיים, ולהשיג מידע מודיעיני רב ערך בעת ובעונה האחת.

3. מראה.

זהו ההיבט החשוב ביותר ביצירה אלה "אתה קורא את המחשבות שלי!" חומרי שיווק. לא רק לנחש ניסוח. . רשמו או שיא, בדיוק, הלקוחות מילים או ביטויים משתמשים, ומראה במילים שלהם בחזרה אליהם העותק

קשורים: מחקר שוק אבודים Mojo שלה. אבל הנה איך זה יכול לקבל אותו בחזרה

בדרך זו, תוכל למנוע בז'רגון חסר תועלת והם ירגישו כאילו שהם יצרו משהו רק בשבילם. קישור לכאב נקודות ובעיות "שלהם": לדוגמה, הלקוחות שלך יכול להשתמש במילים כמו "המום", "מבולבל" ו- "משותק" ולא "אתגר". כאשר אתה משתמש במילים האלה בתוכן שלך, הם יגיבו מיד.

מקור

3 דרכים כדי לקרוא את המחשבות של הלקוחות שלך
5 (100%) 1 vote

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה