Skip to content

קידום ממומן בגוגל – 7 טיפים עוצמתיים לקידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל - תוצאות עסקיות לחברות

קידום ממומן בגוגל מהווה אחד מאמצעי הקידום האיכותיים והנפוצים ביותר בישראל בפרט, ובעולם כולו. כלי החיתוך, אפשרויות הפרסום השונות, מגוון הפלטפורמות הרחב, כל אלו טומנים עבור חברות רבות אפשרויות לעמידה במטרות השיווק של החברה.

קידום ממומן בגוגל הפך למקצוע מבוקש כבר לפני שנים רבות, והיום הצורך בעבודה מקצועית מול חברה מנוסה – עולה משנה לשנה. היכולת של החברה שלכם להפיק תוצאות עסקיות מכלי הפרסום של גוגל, מצריכה הבנה שלכם לגבי הכלי ואפשרויות הקידום בו. על כן בחרתי להתחיל מאמר זה דווקא בנקודה זו.

אם אתם ניצבים בפני החלטה על עבודה עם משרד פרסום בגוגל או אם יש לכם משרד קיים ואתם לא מרוצים מהתוצאות או מהשירות – אל תתפשרו. במאמר הזה תוכלו לגלות טיפים איכותיים לקידום פעילות הגוגל שלכם וגם לבצע בקרה על משרד הפרסום שמלווה אתכם.

 

טיפ #1 – מחקר מקדים

לפני שמתחילים קמפיינים ולפני שמקבלים החלטות – צריך לחקור, לבדוק ולהבין מהן דרכי הפעולה המדויקות והנכונות ביותר לחברה שלכם. כמו שאומר פתגם רוסי עתיק, עדיף למדוד פעמיים ולגזור פעם אחת. אם אתם מתחילים פעילות של מוצר חדש בהרמה לאוויר של קמפיינים בלי מחקר – זה לא מקצועי!

מחקר הוא אחד מהכלים החשובים ביותר בקמפיינים של פרסום בגוגל, מכיוון שתחום קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לקבל מראש מידע איכותי ורלוונטי לפעילות החברה שלכם ולהצלחה שלה. מחקר מקדים יכלול מספר פעולות במקביל:

מחקר קהלי יעד

מחקר מתחרים

מחקר ביטויים

כל אחד מהם הוא קריטי להצלחת הקמפיין ולביצועים באיכות הגבוהה ביותר לחשבון שלכם. מחקר מעמיק ורציני יאפשר לכם לעלות לאוויר בצורה יותר נכונה ומדויקת ולא להתחיל בהשערות לא מבוססות על הקמפיין. ברור שתצטרכו לכוונן את הקמפיין כל העת, אבל עדיין – עצם החיסכון האדיר בזמן כדי להגיע לתוצאות יכול להיות קריטי לפעילות החברה שלכם.

 

ישנם כלים רבים בשוק שמשמשים למחקר קהלי יעד ומחקר מתחרים, חלקם עולים כסף ודורשים תשלום חודשי וחלקם חינמיים. מה שבטוח, בדקו עם משרד ניהול הקמפיינים שלכם שהם משתמשים בכלים אלו ויודעים להעניק לכם תובנות שיווקיות חשובות על המתחרים שלכם ועל קהלי היעד.

קידום ממומן בגוגל – 7 טיפים עוצמתיים לקידום ממומן בגוגל 1

טיפ #2 – בחירת כלי הפרסום מתוך כלי קידום ממומן בגוגל

כלי הפרסום בגוגל מגוונים ומכילים מספר כלים שכל אחד מהם בנפרד וכולם יחד נותנים מענה רחב מאוד לסוגים רבים של חברות, ולצרכים של החברות האלו. לא משנה אם אתם מנהלים קמפיינים מיתוגיים, קמפיינים להרמת מודעות למוצר או קמפיינים ללידים ומכירות. כלי הפרסום הממומן בגוגל כוללים בין היתר:

  • פרסום בגוגל אדוורדס
  • פרסום ביוטיוב
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום במייל
  • שיווק מחדש
  • קידום אפליקציות

שילוב נכון ומושכל בפלטפורמות האלו, לפי המסקנות שהפקתם מהמחקר הראשוני שביצעתם, הוא קריטי להצלחת הקמפיין ולקבלת תוצאות עסקיות מצוינות. אחד הדברים שאנו מקפידים עליהם ביותר בשטיק מדיה, הוא נושא ההקמה והחיבורים של החשבון. מה המשמעות?

וידוא כי כל כלי המדידה מחוברים ומסונכרנים אחד לשני ועובדים בצורה מיטבית, כדי שתוכלו לבצע אופטימיזציה לחשבון. חשבון קידום ממומן בגוגל שלכם צריך להיות מחובר לאנליטיקס, ליוטיוב וכולם צריכים להיות מסונכרנים בצורה מלאה כדי שתוכלו למדוד בצורה נכונה.

אם אתם רוצים לקרוא עוד 7 טיפים בנושא פרסום בגוגל אדוורדס ממומחי הפרסום של שטיק מדיה, בקרו במאמר.

טיפ #3 – קופירייטינג

התחרות בתחום של קידום ממומן בגוגל, בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת היא עצומה. לא משנה באיזה תחום החברה שלכם פועלת, סביר להניח שיש לכם מתחרים שמפרסמים ומקדמים גם כן את הפעילות שלהם. מעטים מאוד התחומים כיום שאין בהם תחרות בין חברות.

על כן, קופירייטינג הופך לאחר הכלים החשובים ביותר ליצירת בידול וזהות לחברה שלכם ולמודעות שלכם. מודעות משעממות, דלות וחסרות עניין סביר להניח שיטמעו בין כל שאר המודעות של המתחרים ולא ייצרו תנועה איכותית לאתר. בנוסף, סביר שהן יורידו לכם את ה-CTR באתר. ההשפעה של CTR נמוך על הקמפיינים שלכם היא עצומה. הקפידו להפיק תובנות שיווקיות משמעותיות מהמחקר שאתם מבצעים בתחילת הפעילות, בדקו מהי השפה של המתחרים שלכם, מיהם קהלי היעד ועל פי זה תחברו את הקופירייטינג המדויק ביותר שיגרום לגולשים להתעניין בתוצאת החיפוש שלכם.

 

טיפ #4 – עיצוב מושך וייחודי

כהמשך לסעיף הקודם שנוגע בנושא הקופירייטינג, גם נושא העיצוב קריטי ביותר להצלחת הקמפיין. תמונה שווה אלף מילים, ועל כן אם יש לכם קמפיין באנרים, קמפיין רימרקטינג או קמפיין חכם לדוגמא, תדרשו להכין באנרים מעוצבים להצגה לגולשים.

הקפידו על עיצוב מושך וייחודי שימשוך את תשומת לב הגולשים בקמפיין קידום ממומן בגוגל שלכם, וזאת כמובן לצד שמירה על שפת המותג שלכם ועל הליכה על פי ספר המותג והכללים שנקבעו בו. השפה המיתוגית שלכם היא בעלת משמעות עצומה גם להצלחת הקמפיין וכמובן ל-CTR שלכם. ככל ששפת המותג ברורה יותר וחזקה יותר, כך הגולשים יעדיפו לבחור בו על פני המתחרים.

חשבו על עצמכם, כאשר אתם מחפשים בגוגל אחרי מוצר או שירות ואתם נתקלים בחברה מוכרת שנחשבת ליציבה בשוק, מבחינה פסיכולוגית הסיכוי שתקליקו על המודעה של החברה עולה פלאים. זאת אחת מהסיבות שבגללה השקעה במותג שלכם היא חשובה ביותר.

לקריאה נוספת בנושא מיתוג בקרו בעמוד הבא.

 

טיפ #5 – תוספים

אחת מהדרכים של החברה שלכם לייצר בולטות בתוצאות החיפוש ולקבל שטח נדל"ני גדול יותר למודעות שלכם, היא השימוש בתוספים. תוספים מסייעים לכם להנגיש לקהל היעד מידע נוסף על העסק שלכם. איזה מידע?

  • שעות פתיחה
  • דירוג גולשים
  • שירותים
  • יתרונות
  • מיקום
  • מבצעים מיוחדים
  • מספר טלפון לחיוג ישיר
  • SITELINKS

הקפידו על הקמת תוספים לכל חשבון קידום ממומן בגוגל שלכם. מחקרים מוכיחים בבירור כי מודעות עם תוספים איכותיים וברורים מגדילים את ה-CTR של המודעות ומסייעים לשיפור כמות הכניסות לאתר, כמובן. הרי בסופו של דבר המטרה שלכם היא להנגיש את המידע על החברה כמה שיותר בקלות, ולהשתמש במודעה כדי למשוך גולשים רלוונטים לאתר.

תוספים גם מסייעים לעסקים למקד את הגולשים ולהימנע מקבלת קליקים מיותרים ויקרים, במקרים שבהם הגולש לא באמת רלוונטי לפעילות החברה. זאת אומרת, אם יש ספק לגבי המודעה שלכם והרלוונטיות לגולש, מידע נוסף יוכל לגרום לו להבין האם הוא הגיע למקום הנכון או לא.

אתם יכולים לקרוא עוד מספר טיפים משמעותיים נוספים ולהעמיק את הידע בנושא קידום אתרים באינטרנט ובניית תוספים בלינק הזה.

 

טיפ #6 – הגדרת מילות מפתח שליליות

מילות מפתח שליליות מסייעות לכם למקד את החיפושים של הגולשים ולהחריג חיפושים שלא מעניינים אתכם ומבזבזים לכם תקציב יקר. נסביר באמצעות דוגמא – אם לדוגמא יש לשטיק מדיה קמפיין של מיתוג עסקי בגוגל ואנחנו לא רוצים לעבוד עם עסקים קטנים, אנחנו יכולים להגדיר את הביטוי "מיתוג לעסקים קטנים" כמילת מפתח שלילית, ואז למעשה גוגל לא תציג את הקמפיין למי שיחפש את הביטוי.

אם לדוגמא אני מקדם קידום במדיה החברתית, אני יכול להחריג את הנושא של קורס, ואז כל מי שיחפש "קורס מדיה חברתית" – אחריג אותו והוא לא יראה את המודעה שלנו.

כלי זה מהווה יתרון עצום במלחמת האופטימיזציה של הקמפיינים, עליה נדבר בסעיף הבא.

אתם יכולים להרחיב עוד בנושא של מילות מפתח שליליות במאמר הבא.

אם בחשבון שלכם לא מוגדרות מילות מפתח שליליות, אתם כמעט בוודאות מפסידים כסף ואתם לא מצוייחים ומכוונים כמו שצריך.

לקריאה והרחבה בנושא של קידום אתרים בגוגל, בקרו כאן.

 

טיפ #7 אופטימיזציה

המלכה הבלתי מעורערת של האינטרנט (לפחות לטעמנו), הכוכבת האמיתית של ההצגה. זו שמאפשרת לכם לקחת את הקמפיינים צעד אחד קדימה כל פעם, גם מבחינת התוצאות וגם מבחינת הביצועים והמדדים העסקיים. קידום ממומן בגוגל יכלול תמיד אופטימיזציה לקמפיינים.

מה זה אומר?

שינוי של מודעות, כיוונון של מילות מפתח, שימוש בטכניקות ייחודיות, קופירייטינג, קריאייטיב, עיצובים גרפיים חדשים, שינוי של מחירים – כל אלו יכולים להיות חלק מתהליך האופטימיזציה.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבודד את השינויים שאתם עושים כדי להבין מה בדיוק השפיע ואיך. מה זאת אומרת? תחשבו שיש לחברה שלכם קמפיין למכירת ציוד גריל און ליין. הקמפיין לא עובד כל כך טוב, אז אתם עושים שינויים בדף נחיתה, במודעות, בכתיבה ובמחיר – והמצב משתפר.

אבל איך אתם יודעים מה עזר לשיפור המצב?  איך אתם יכולים לדעת מה הייתה הבעיה ולטפל בה נקודתית? נקודה זו חשובה ביותר כי בידוד הגורם שמשפיע על הקמפיין שלכם יכול לעזור לכם גם בקמפיינים הבאים שתרימו ובתהליכים הבאים שתנהלו.

פרסום באינטרנט לעסקים תמיד יכלול אופטימיזציה מלאה ושוטפת לקמפיינים, בין אם לאור ההמלצות של גוגל או אם בעזרת הניסיון והידע המקצועי של משרד הפרסום שלכם.

 

אם יש לכם שאלות שוטפות בנושא חשבון הפרסום שלכם בגוגל, אתם יכולים תמיד לפנות למוקד העזרה של גוגל.

 

שטיק מדיה – קידום ממומן בגוגל

שטיק מדיה מובילה את תחום הפרסום בגוגל ומעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי שמסייע להם להביס את היעדים העסקיים שלהם. פרסום בגוגל דורש התמחות מקצועית וניסיון רב קמפיינים מסוגים שונים –  וכשאתם מגיעים אלינו זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם.

אל תתפשרו על העסק שלכם ועל הטיפול בעסק. מגיע לכם לעבוד עם חברה מסורה ומקצועית שתשקיע כדי להפוך את הקמפיינים שלכם לקמפיינים מוצלחים – ואלו בדיוק אנחנו.

 

5/5 - (2 votes)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button