Skip to content

קידום אתרים באינטרנט – תוצאות עסקיות משמעותיות לחברה שלכם

קידום אתרים באינטרנט – ליצירת תוצאות שיווקיות

רוצים לייצר טראפיק איכותי על ידי קידום אתרים באינטרנט לאתר שלכם? אתם נמצאים במקום הנכון! המומחים של שטיק בתחום קידום אורגני, אספו עבורכם מספר טיפים מובילים וטכניקות שיכולות לסייע לכם לקדם את הדירוגים של האתר שלכם.

קידום אתרים באינטרנט | שיווק אתרים באינטרנט

העובדה שגוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בישראל, הופכת את שיווק אתרים באינטרנט בתוצאות האורגניות לחשוב ביותר וחיוני לפעילות העסק. עסקים רבים מגלים כי למרות הצורך לקדם את העסק באמצעות פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק, התוצאות הטובות ביותר מבחינת יחסי המרה וזמן גלישה באתר, לרוב יהיו מתנועה אורגנית. המלחמה על הנדלן בגוגל נהיית קשה משנה לשנה, לא רק בתחרות על המיקומים האורגנים אלא גם עם המשקל ההולך וגודל שגוגל נותנת לתוצאות הממומנות.

אני רושם במאמר טיפים רבים שאת חלקם אתם יכולים אפילו לבצע לבד, אבל זכרו: אין תחליף לבעל מקצוע מנוסה שיוכל לעשות עבורכם מחקר ולכוון את הפעילות השיווקית שלכם למקום הנכון. על הכף נמצא העסק שלכם – אל תתבלבלו. שיווק נכון ומדוייק יכול להטיס אתכם ולפנות לכם זמן לפתח את העסק לרמות הבאות שלו.

אז קדימה, בואו נחליף סוללות לעכברים ונקרצף מסכים, מתחילים לקבל טיפים חיוניים לפעילות הקידום האורגני שלכם:

טיפ 1 – בדקו את הקמפיינים הממומנים שלכם בגוגל

אם אתם מריצים כבר קמפיינים ממומנים בגוגל, זה מצוין ויכול לסייע לכם רבות. למה? כדי שתוכלו לאתר את מילות המפתח שלא חשבתם לקדם ולעומת זאת – הגולשים בהחלט מחפשים אותן. זאת אומרת שתוכלו לגלות מילות מפתח חדשות, לראות מה הכי מעניין את הגולשים וגם להבין אילו ביטויים מעולם לא הכניסו לכם לידים ואז ישנן שתי אפשרויות:

להפסיק לקדם ביטוי זה, או לשפר את דף הנחיתה אליו הוא מוביל.

איך מבצעים מחקר שכזה במסגרת קידום אתרים באינטרנט? בתוך חשבון מודעות של גוגל שלכם, אתם יכולים למצוא את רשימת כל הביטויים שהגולשים חיפשו, כמה הקלקות היו, אחוזי הקלקה ועוד פרמטרים חיוניים. העבודה היא כאן ידנית, כי אתם רוצים לאתר ביטויים חשובים שהופיעו ולא חשבתם עליהם.

בתוך הקמפיין שלכם בגוגל, תוכלו ללכת לתוך המסך של KEYWORDS, ולאחר מכן בתפריט העליון לבחור SEARCH TERMS.

שיווק אתרים באינטרנט

טיפ 2  – שפרו את ה CTR של תוצאות החיפוש שלכם

בעיה נפוצה ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל, היא שמי שכתב את הכותרות הם אנשי SEO ולא קופירייטרים שמומחים בהתאמה של מסרים לקהלי היעד, ולהנעה לפעולה. אתם חייבים להבין שהבסיס במנוע של גוגל הוא שאנשים צריכים לאהוב את התוכן שלכם והוא חייב להיות להם רלוונטי. אם גולשים רואים את תוצאת החיפוש שלכם, והכותרת לא מזמינה, התיאור מדולדל ובאופן כללי לא מושך להקלקה, והגולשים לוחצים על תוצאות חיפוש אחרות, גוגל תעניש אתכם ולמעשה תדחק את תוצאת החיפוש שלכם למטה.

יכול להיות שיש לכם אחלה מאמר שעונה לכל הכללים אבל גולשים לא לוחצים על תוצאת החיפוש ולא נכנסים למאמר. במקום שתרוויחו מהתוכן האיכותי שלכם, אתם נענשים בתוצאות החיפוש.

איך משפרים את הCTR שלכם? חברה לקידום אתרים מקצועית, תחזיק קופירייטר מיומן שיידע להתאים את המסרים הנכונים להנעה לפעולה של קהלי היעד שלכם. ישנם מספר אלמנטים שישפיעו על ההחלטה של הגולש האם להקליק, אבל ניתן לומר בבירור כי כותרת מושכת, טקסט תיאורי ברור ומניע לפעולה וכמובן החוזקה של המותג שלכם, כל אלו הם חלק מהגורמים שמשפיעים על אחוזי ההקלקה באתר.

גורם נוסף שישפיע על הCTR הוא המותג שלכם. מותג חזר ומוכר, ימשוך כמות קליקים גבוהה יותר מאשר מותג לא מוכר וקטן. אחד מהכלים לחיזוק מותגים חלשים הוא תהליך של מיתוג מחדש.

קידום אתרים באינטרנט – תוצאות עסקיות משמעותיות לחברה שלכם 1

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


    טיפ 3 – שפרו את זמן השהייה באתר

    כמו הסעיף הקודם, גם לזמן השהייה באתר שלכם ובדפי התוכן שלכם יש השפעה מכרעת על הציון שלכם בגוגל. מחקרים מראים בבירור שישנה קורלציה מאוד ברורה בין הזמן שבו אנשים שוהים באתר שלכם, לבין המיקומים האורגנים שלכם בגוגל.

    ממחקר שעשינו לאחרונה, לקחנו אתר חזק מאוד של משרד פרסום שטיק מדיה, והכנסנו לו המון טראפיק ממודעות GDN ברחבי הרשת. ממוקד ככל שיהיה, ברוב המקרים קמפיין שכזה יביא הרבה קליקים לאתר אך זמן גלישה נמוך אחוז נטישה יחסית גבוה. למה זה גרם? ירידה משמעותית במספר תחומי חיפוש באתר שלנו. לאחר כשבועיים כשכיבינו את הקמפיין והחזרנו את הטראפיק לתנועה הרגילה שלו, ראינו שאמנם כמות המבקרים ירדה, אך זמן הגלישה עלה באופן ניכר וכך גם הציונים של האתר.

    אתם מבינים? קידום אתרים באינטרנט הוא לא רק נושא של כתיבת מאמרים או שליחת לינקים!

    איך ניתן לשפר את זמן השהייה באתר?

    ישנם שני גורמים עיקריים שישפיעו על שיווק אתרים באינטרנט עבורכם: התוכן שלכם, וחווית הגלישה באתר שלכם.

    תוכן – חברה לקידום אתרים מקפידה לבנות תכנים לאתר, אך האם התכנים האלו מעניינים את הגולשים? האם הם נותנים ערך לגולשים? ככל שהתוכן שלכם יהיה איכותי יותר ויענה למה שהגולשים בעצם חיפשו, כך הם יבלו בו זמן רב יותר ואתם תצליחו לחזק את המיקומים שלכם.

    חווית גלישה – חווית גלישה נתייחס בהמשך, אך באופן כללי זוהי ההרגשה של הלקוח שהוא גולש באתר שלכם, ומושפעת ממהירות האתר שלכם, הצבעוניות והנראות הגרפית שלו, המבנה שלו וקלות ההתמצאות בו, ועוד.

    טיפ 4 – שדרגו ותרחיבו מאמרים קיימים וישנים שלכם

    על רעיון זה חשבנו לאחרונה בזמן ישיבת צוות. יש לנו מספר עמודים חזקים שרצינו לתת להם אפילו כוח גדול יותר במנוע החיפוש. מה עשינו? לקחנו את העמוד ופשוט הוספנו לו עוד חלק של טקסט איכותי, שמרחיב את המאמר עוד יותר. לאחר מכן קידמנו את הפוסט הזה באמצעות קמפיין פייסבוק שהכניס טראפיק לעמוד הזה. התוצאה? הפכנו את העמוד, מעמוד עם מאמר של כ-1500 מילים, לעמוד עם כ-3000 מילים, עם תמונות חדשות ומשופצרות וטראפיק שנכנס אליו. המיקומים האורגנים של העמוד השתפרו וכך גם נתוני הכניסה המחודשים אליו.

    איך אתם יכולים להרחיב מאמרים קיימים באתר?

    1. עם סרטוני וידאו
    2. עם תמונות חדשות
    3. עם אינפוגרפיקות
    4. עם קישורים לבלוגים חיצונים
    5. עם חלקי טקסט חדשים ועדכניים שעשויים לתרום למאמר הישן

    אני מגלה בעבודת הכתיבה שלי, שלפעמים קל לי בהרבה להיכנס למאמר קיים ולהוסיף לו עוד 500 מילים, מאשר לקחת מאמר ולכתוב אותו מ-0. תעשו ניסוי ותראו אם זה עובד גם לכם!

    טיפ 5 – כותרות מושכות יוצרות אימפקט על הלקוחות שלכם

    בדומה מאוד לסעיף 2 במאמר הזה, הרי המטרה שלנו היא לייצר מצב שבו גורמים לאנשים להקליק על התוצאה שלנו ולא על של המתחרים. אני מציע במקרה זה ללכת לקמפיינים שלכם בגוגל, ולזהות אילו מודעות מביאות לכם את הCTR הטובים ביותר. הרי קמפיינים אלו הם חלק ממאמצי קידום אתרים באינטרנט שלכם.

    נסו להבין למה הן עובדות הכי טובות ומה אתם יכולים להעתיק מהן לתוך התוצאות האורגניות שלכם! חשבו על זה, לא רק שיש לכם כמה כיוונים לקופירייטינג, אלא שגם יש לכם את התוצאה של מה שהגולשים שלכם חשבו על כל מודעה.

    ישנן תיאוריות רבות לגבי כתיבת כותרות מושכות ומניעות לפעולה, ורובן ככולן כמובן באנגלית. אבל משרדי פרסום שמנוסים בניהול קמפיינים וכתיבת כותרות למודעות גוגל, ניוזלטר וכדומה, יכולים להכווין אתכם ולהעניק לכם טיפים שיסייעו לכם לקבל נקודת זינוק טובה יותר בהתחלה.

    אתם יכולים לקבל עוד מידע וערך על קופירייטינג וכתיבה למודעות שלכם בלינק הבא

    אם אתם רוצים להעשיר את הידע שלכם בתחום פרסום בגוגל ככלי לקידום האתר שלכם, בקרו בדף הבא

    https://www.shtik-ads.co.il/

     

    טיפ 6 –בצעו מחקר מתחרים מעמיק

    אחת מהדרכים היעילות ביותר לשפר את תוצאות החיפוש שלכם במסגרת קידום אתרים באינטרנט, היא לבצע מחקר מתחרים ולגלות מהם מונחי החיפוש שהמתחרים מובילים בהם ומשקיעים בהם מאמצי קידום. המידע שתקבלו ממחקר המתחרים הוא יקר מפז. הוא יכול לגלות לכם כיוונים חדשים לביטויים שלא חשבתם עליהם, להבין כמה קליקים הם מקבלים עליהם ועוד מידע חיוני.

    ישנן מספר דרכים מובילות לבצע את מחקר המתחרים, ואנחנו בתור חברת קידום אתרים משתמשים בכמה מהן כדי להביא ללקוחות שלנו מידע מקיף על המתחרים שלהם, אבל אחד הכלים המובילים הוא של חברת SPYFU

    שיווק אתרים באינטרנט

    בעזרת הכלי היעיל הזה אתם יכולים לגלות ביטויים ומילות מפתח של מתחרים, כמות הקלקות, אחוזי הקלקה ועוד מידע שיעשה לכם המון שכל במסגרת תהליך המחקר. אתם יכולים להתנסות בכלי הזה באופן חינמי, אך מנוי חודשי יעלה לכם כסף כמובן.

     

    טיפ 7 –תוציאו לינקים חיצונים מהאתר שלכם, אבל תקפידו לאן אתם שולחים אותם

    לינקים לאתרים חיצונים, ובעיקר לאתרים חיצונים איכותיים, עם חווית גלישה טובה ועם תוכן טוב, משפיעים גם הם על מיקומי החיפוש של העסק שלכם. קידום אתרים באינטרנט לא כולל רק הפניות חיצוניות לתוך האתר שלכם, כמו שרבים חושבים.

    אבל למה לכם להוציא לינק חיצוני מהאתר שלכם? ולאיזה אתר כדאי לכם לשלוח אותו? שאלות מצוינות! כשאתם מוציאים לינק חיצוני מהאתר שלכם, ושולחים את הגולש להרחבת קריאה באתר איכותי אחר, גוגל מזהה כי המאמר שלכם נותן ערך לגולשים וכי הוא ממשיך להעשיר את הידע שלהם בתחום אותו הם מחפשים. אתם יכולים לבדוק שבסעיף הקודם, לדוגמא, הוצאנו לינק לאתר של SPYFU. אם לדוגמא אני רוצה לסייע לגולשים להעשיר את הידע שלהם בתחום קידום אתרים, אני יכול לשלוח אותם ללינק הבא בוויקיפדיה>

    זאת אומרת, אני משתמש בכלי הזה כעוד דרך להעשיר את התוכן שלי ולסייע לגוגל לראות שאני לא רק מחזיק את התנועה אצלי אלא משתף אותה ומסייע לגולשים למצוא מידע נוסף. כך למשל בנויה ויקיפדיה, מקישורים פנימיים בתוך וויקיפדיה, אך גם לקישורים חיצונים רלוונטיים.

     

    טיפ 8 –יש לכם סרטוני יוטיוב? הם חלק משמעותי מפעילות קידום אתרים באינטרנט

    המשקל העצום של יוטיוב בתוצאות החיפוש של גוגל, מראה שכדאי להקדיש מחשבה מיוחדת לטקסט התיאור של הסרטונים שלכם. זה כמובן, במידה ויש לכם סרטונים.

    כי אם אין לכם כאלו, אנחנו ממליצים ביותר לשלב סרטונים בתוך עמודי התוכן שלכם ולשלוח אליהם גולשים. גוגל אוהבת מאוד קישורים מיו טיוב ולתוך יו טיוב מהאתר שלכם, ואם התוכן שלכם איכותי, זה יכול לסייע לכם בקידום האתר. הפקה של תוכן וידאו היום יכולה להיות זולה מאוד וגם פשוטה מאוד. חברות רבות מוותרות על הפקה של סרטונים מכמה סיבות:

    1. אין תקציב
    2. אין פרזנטור
    3. חוסר אמונה בכלי
    4. חוסר הבנה של הכלי

    קידום אתרים באינטרנט באמצעות יוטיוב יכול לקחת את העסק שלכם למקום אחר לחלוטין – אבל אתם צריכים להעז, לעשות את הצעד הזה ולהתחיל לשלב תוכן וידאו באתר שלכם.

    שימו לב שאתם משקיעים בטקסט התיאור של הסרטון ולא מסתפקים בלהעתיק לשם את כתובת האתר שלכם. אנחנו ממליצים על טקסט תיאור לסרטונים, של לפחות 200 מילים. אנחנו גם ממליצים לשלב בטקסט הזה קישור לתוך האתר שלכם, לתוך מאמר עם תוכן דומה כמובן כדי להמשיך לתת ערך לגולשים.

    כמו למשל, סרטונים שהפקנו בשטיק מדיה כדי להעניק עוד ידע וערך לגולשים הרבים שעוקבים אחרינו.

    סרטון עם טיפים בנושא שיווק אתרים באינטרנט:

    חברה לקידום אתרים:

     

    קידום אתרים

    טיפ 9 –תשקיעו בתוכן איכותי וארוך עם מעל ל-2000 מילים

    כמו שכבר ציינו מספר פעמים במאמר זה, התוכן האיכותי ביותר יקבל את הדירוג הטוב ביותר מהגולשים ולכן גם מגוגל. וכאן, יש חשיבות מכרעת גם לאורך המאמרים שלכם. ככל שהמאמר יהיה ארוך ומפורט יותר, כולל גרפים, סרטונים והסברים לשאלות של הגולשים, כך ייטב. זכרו, שיש לכם מאמר ארוך אך מעניין שמעניק ידע וערך לגולשים, הם גולשים בו זמן רב יותר, ועל כן גוגל רואה שדף זה אכן נותן ערך לגולשים.

    לא עוד מאמרים של 300 מילים כדי לקבע את עצמכם במיקומים הראשונים בגוגל. זה יעבוד רק אם יש לכם מתחרים חלשים שלא עושים שום פעולת קידום בעצמם. בתחומים רבים עדיין רואים שיש ביטויים שלמים שמספיקה עבודה קצרת מועד כדי להעיף להם את האתר למעלה. אבל עדיין, בתחום של קידום אתרים באינטרנט אנחנו מקפידים על בנייה של תכנים איכותיים בלבד, כי ברגע הראשון שייכנס מתחרה חזק הוא יעיף אתכם מכל המיקומים – אלא אם תקפידו על כתיבת תכנים איכותיים.

    חשוב מאוד להקפיד על מאמרים ארוכים אך כאלו שנותנים ערך וידע ללקוחות שלכם, ולא סתם מאמרי תוכן שחוזרים על עצמם. מאמרים כאלו פשוט יגרמו לזמן גלישה נמוך בדף והדירוג של העמוד יירד.

    טיפ 10 – תשקיעו בבניית מערך לינקים איכותיים לאתר שלכם במסגרת קידום אתרים באינטרנט

    לינקים איכותיים היו מאז ומעולם כמה מאבני היסוד של תחום קידום האתרים. בזמנים עברו, הלינקים לא תמיד היו כשרים, והיו תופעות רבות של החלפת קישורים בין חברות, קישורי זבל מבלוגים ומתגובות באתרי חדשות, וקנייה של לינקים ממאמרי זבל. כל אלו עבדו לתקופה מסוימת של כמה שנים, אבל בסופו של דבר הכל מתרכז תמיד לאותה הנקודה – כמה איכותי גוגל מאמינה שהתוכן שלכן או הקישור ששולח לאתר שלכם.

    המלחמה של גוגל בשיטות הקידום הפיראטיות, שנקראות גם כובע שחור – בלאק האט, יצרה מצב שבו אם אתם באמת רוצים לקדם את האתר שלכם, אין לכם ברירה אלא לעשות עבודה יסודית ומקצועית – אחרת יום אחד כל העבודה הקשה שעשיתם וכל הכספים שהשקעתם פשוט ירדו לטמיון.

    קידום אתרים באינטרנט כולל קניית לינקים חיצונים, וככל שהאתר ששולח אליכן את הלינק איכותי יותר, כן ייטב.

    לדוגמא, שטיק מדיה עושה מאמר בתחום של שיווק באינטרנט בעיתון דה מרקר, ומראיינים שם את מנכל החברה (אני חחח). בתוך המאמר, תחת המילה שיווק באינטרנט יוצא לינק לאתר של שטיק מדיה לעמוד של שיווק באינטרנט.

    מה שזה בעצם מסמן לגוגל: דה מרקר זה אתר חזק מאוד, וכשדה מרקר מדבר על שיווק באינטרנט, הוא מצביע לשטיק מדיה. גוגל רואה גם שיש תוכן עשיר ואיכותי בדף אליו שלחו את התנועה, ועל כן האיכות של הלינק תהיה גבוהה מאוד ותוסיף לדירוג האתר.

     

    טיפ 11 –תשתמשו בכלי המעולה של Google search console

    אם יש לכם אתר וקידמתם אותו בעבר, אתם מכירים את אותה הבעיה שבה אתם לא יכולים להבין דרך הממשק של גוגל אנליטיקס, דרך אילו מילות מפתח הגיעו הגולשים לאתר שלכם. כאן בדיוק נכנס הכלי של גוגל. בעזרת שימוש בקונסול של גוגל, תוכלו להעלות לרמה הבאה את אפקט הקידום שלכם ולהבין אילו ביטויים אכן עובדים  ומכניסים לכם טראפיק.

    קידום אתרים באינטרנט הוא לא משחק של ניחושים. זו עבודה מדוקדקת על פי מתודות שפותחו על ידי אנשי מקצוע, והשימוש בכלי הזה של גוגל הוא הכרחי לחלוטין. מה תוכלו ללמוד על התנועה לאתר שלכם דרך הקונסול של גוגל?

    • גרף ביצועים מפורט עם השוואה של פרמטרים שונים, לפי חיתוכי זמן שונים.
    • ביטויי החיפוש האורגנים לאתר שלכם.
    • חיתוך גיאוגרפי
    • חיתוך לפי מכשיר
    • בעיות כיסוי באתר
    • שיפורים לאתר מכל מיני בחינות החל ממהירות ונוחות שימוש בניידים

     

    קידום אתרים באינטרנט – תוצאות עסקיות משמעותיות לחברה שלכם 2

    שטיק מדיה – קידום אתרים באינטרנט

    אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם באופן אגרסיבי שייצר לכם תוצאות עסקיות מצוינות – הגעתם לצוות הנכון. אנחנו שחקני נשמה, עם לב ענקי ותשוקה לעולם השיווק באינטרנט. אנחנו לוחמניים, יצירתיים ואוהבים לתת שירות – ואלו הן אבני היסוד שלנו שכל אחד מהלקוחות שלנו יכול לחתום עליהם.

    צרו קשר לקבלת יעוץ מקצועי

    5/5 - (3 votes)

    מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
     

      לא תודה יש לי יותר מדי כסף
      close-link
      Call Now Button