Skip to content

פרסום עסקים בגוגל – ככה אנחנו מביאים תוצאות שנה אחרי שנה ללקוחות שלנו

פרסום עסקים בגוגל – ככה אנחנו מביאים תוצאות שנה אחרי שנה ללקוחות שלנו 1

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והחזק ביותר בישראל.
כמות החיפושים האין סופית במספר רחב של תחומים שונים, שירותים ומוצרים, הפך אותו לפלטפורמה פרסומית חיונית להצלחה עסקית של מותגים רבים. במקום השני אחרי גוגל ניצבת יוטיוב, שהיא גם, כידוע, שייכת לגוגל.

על כן מנוע החיפוש של פרסום עסקים בגוגל רלוונטי למספר עצום של עסקים
– החל מקניית כלים חד פעמים, מוצרי קוסמטיקה, רכבים, מוצרי חשמל, טיסות ומה לא בעצם?

פרסום עסקים בגוגל – איך ניתן לבדוק האם גוגל היא פלטפורמה נכונה לפרסום עבורכם?

מחקר מילות מפתח הוא ללא ספק אחד מהשלבים הראשונים בבדיקה.

הכלי של גוגל למחקר מילות מפתח, מאפשר לכם לקבל תחזיות מדויקות לגבי הקמפיין וזאת עוד בטרם הוצאתם ולו שקל אחד על הקמפיין. השימוש בכלי מילות המפתח מאפשר לנו לנתח את הביטויים הרלוונטיים לפרסום שלכם, אבל לא רק.
זה מאפשר לנו גם לקבל רשימות אדירות של ביטויים נוספים שיכולים להיות מתאימים לקמפיינים שלכם.

 

לכן הדבר הראשון לפני שמעלים קמפיין כלשהו לאוויר הוא לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק בגוגל.

בואו ניקח לדוגמא תחום חיפוש של דלתות מעוצבות לבית.

ברור לחלוטין שרוב החיפושים בתחום הזה יהיו סביב "דלתות מעוצבות" וזה גם יהיה הביטוי היקר ביותר.
אבל מחקר מילות מפתח מעמיק, יראה לנו גם מילים פחות יקרות,
עם פחות חיפושים אבל גם פחות תחרות!

 

לדוגמא, ביטויים כמו "דלתות מעוצבות ואיכותיות לבית" יהיו עם פחות חיפושים אבל יעלו פחות ויהיו מאוד ממוקדות לפעילות שלנו.

במקרים רבים אנחנו עושים מחקר מילות מפתח במסגרת פרסום עסקים בגוגל, ואז מגלים כי נפח החיפוש נמוך מדיי ולא משמעותי,
לכן במקרה כזה אנחנו נוקטים באחד משני הפתרונות הבאים:

  1. מרימים קמפיינים שונים על הביטויים שכן יש לגביהם חיפושים.
  2. בוחרים לשווק את העסק בפלטפורמות אחרות כמו שיווק בפייסבוק,
    קידום באינסטגרם, קידום ברשת התוכן ועוד.

 

איך ניתן לשפר את החשבון של פרסום בגוגל?

חשבון הפרסום בגוגל שלכם לא סטטי.
לא מספיק להרים את הקמפיין לאוויר פעם אחת ואז לעזוב אותו לבד.
פרסום עסקים בגוגל זה ממש לא פרסום של מודעה בעיתון או בשלט חוצות, כי אחד הדברים המרכזיים בשיווק באינטרנט הוא האופטמיזציה!
זאת אומרת, עם בעולם הישן היינו מעלים מודעה ולא נוגעים בה יותר עד הקמפיין הבא, כאן זה ממש לא המצב.

 

מהי אופטימיזציה לקמפיינים בגוגל?

אופטימיזציה לקמפיינים היא הדרך שלנו להגיע לתוצאות עסקיות טובות יותר עם תקציב הפרסום הקיים של העסק.
אופטימיזציה יכולה להיות מופעלת על מספר גורמים – המחיר שאנחנו משלמים לקליק, המחיר שאנחנו משלמים להמרה או לקנייה,
כמות החשיפות שאנחנו מקבלים ועוד.

 

מנהל קמפיינים בגוגל תמיד ישאף לשפר את הקמפיין ולחדד אותו עוד ועוד כדי להביא תוצאות עסקיות טובות יותר לחשבונות הפרסום.
זוהי עבודה שוטפת ומתמשכת – מכיוון שאתם חייבים לזכור כי מהצד השני יש את המתחרים שלכם, שגם הם עושים פעילות שיווקית ומנסים לשפר את הקמפיינים שלהם. פרסום עסקים בגוגל תמיד יכלול התייחסות למתחרים ולפעילויות הפרסום שהם נוקטים.

 

ברגע שיש לצדכם מנהל קמפיינים מנוסה ויצירתי של קמפיינים בגוגל,
אתם יכולים להתרכז בלטפל בלידים שנכנסים לחברה ולשפר את מערך המכירות והטיפול בלידים ליצירת מקסימום עסקאות.

 

ישנן דוגמאות רבות לאופטימיזציה של קמפיינים, וזהו תהליך שאמור לקרות יום יום בחשבון שלכם. אחד מהדברים שכמובן חשוב זה שיהיה לצידכם משרד קריאטיבי שיודע לנתח את הנתונים ולהפיק מהם מסקנות שיווקיות. אופטימיזציה יכולה לכלול את האלמנטים הבאים:

קריאייטיב חדש לבאנרים

קופירייטינג חדש למודעות

שינוי מחירים בקמפיין

הוספה של ביטויים חדשים

החרגה של ביטויים לא רלוונטים

שיפור CTR לחשבון

ועוד.

הכנו עבורכם מאמר בנושא של קידום אתרים באינטרנט, עם 9 טיפים מדויקים וחריפים שיסייעו לכם לקפר את הקמפיינים שלכם.

 

האם פרסום עסקים בגוגל כולל גם פרסום ביוטיוב?

בוודאי! פרסום ביוטיוב הוא אחד מכלי השיווק העיקריים של חברות רבות. סוג פרסום זה מאפשר לכם להגיע לכמות רחבה של גולשים, עם מסרים שונים וברגעים שונים. יוטיוב הוא מנוע החיפוש מספר 2 בישראל ולכן כמות התנועה בו היא עצומה, וסביר להניחי שאחד מקהלי היעד שלכם נמצא שם.

אל תרתעו מהצורך להפיק סרטונים. לעיתים חברות רבות מונעות מפחד זה ועל ידי כך מפספסות הזדמנות עסקית ומיתוגית חזקה. אנחנו בשטיק מדיה מפיקים סרטונים רבים ללקוחות שלנו, החל מסרטוני חסות קצרים וממוקדים, ועד לסרטוני מיתוג מושקעים עם קריאייטיב זכיר וסוחף.

 

פרסום עסקים בגוגל – למה לעבוד עם שטיק מדיה פרסום בגוגל?

מוסמכים של גוגל

וזה לא מובן מאליו. רוב העסקים המציעים פעילות של פרסום בגוגל,
כלל אינם מוסמכים ולא עברו את הבחינות של גוגל.
התג שמופיע באתר שלנו מראה כי עברנו את המבחנים הרלוונטיים של גוגל ואנו בקיאים ומכירים את מערכת הפרסום על בוריה,
כדי להבטיח תוצאות עסקיות מעולות ללקוחות ולתיקים שמנוהלים בסוכנות.

מומחים בחסכון כספי בקמפיינים

במקרים רבים אנחנו משתלטים על חשבונות פרסום שיש בהם טעויות קשות, שלא רק מפחיתות את התוצאות שהמותג עשוי לקבל,
אלא אף מבזבזות כסף מיותר ללקוח,
כסף שיכול להיות מוכוון להמשך הפיתוח העסקי וצמיחה עסקית חזקה.

 

למה זה קורה? כמו כל דבר בחיים,
כשרוצים חשבון שמנוהל ברמה גבוהה ומביא מקסימום תוצאות,
צריך בעל מקצוע חזק, מנוסה ומקצועי שיכול לנתח, לחקור ולבוא עם רעיונות לשיפור, ליישם אותם ולדאוג שיקרו. ברגע שמנהל קמפיינים מנוסה עובר על חשבון, הוא יודע לאתר נקודות כשל ונקודות לחיזוק שיביאו לתוצאות טובות יותר עבור המותג שלכם.
פרסום עסקים בגוגל הוא מקצוע לכל דבר!

 

שיווק באינטרנט מא' ועד ת'

גם אם עיקר הביזנס שלכם מתנהל דרך גוגל, וזוהי הפלטפורמה שמביאה לכם הכי הרבה לידים או עסקאות, עדיין ישנם כלי שיווק משלימים שיכולים לתת לכם מעטפת חזקה למותג. לשם כך אתם רוצים שהיועץ שלכם יהיה בעל ניסיון לא רק במסגרת פרסום עסקים בגוגל, אלא גם בידע שיווקי מקיף לגבי פרסום בפלטפורמות נוספות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, רשתות השותפים, רשת התוכן ועוד.
עוד מידע על פרסום בגוגל לינק

 

אנחנו בשטיק מדיה נותנים לך יותר,

יותר אכפתיות, יותר מקצועיות ויותר תוצאות!

בואו נעשה שטיק

5/5 - (7 votes)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button