Skip to content

פרסום באינטרנט נתונים וסטטיסטיקות משנת 2017

פרסום באינטרנט נתונים וסטטיסטיקות משנת 2017 1

שנת 2017 מתקרבת לסיומה וזמן הסיכומים מתחיל להגיע. פרסום באינטרנט

בשנת 2017 המשיך במגמה הקבועה של 10 השנים האחרונות ואנו ממשיכים לראות עלייה מתמדת בתקציבים שעוברים מעולם האוף ליין הישן לעולם הפרסום הדיגיטלי.

פרסום באינטרנט נתונים וסטטיסטיקות משנת 2017 2

פרסום בגוגל

ממשיך לקחת נתח משמעותי מאוד בסל הפרסום של עסקים קטנים ובינוים לצד שימוש אגרסיבי של מותגים בעלי שם עולמי. פייסבוק מדווחת על עלייה בהכנסות מפרסום וחברות נוספות כמו אאוטבריין, טבולה, יוטיוב וחברות נוספות מרגישות את העלייה בביקוש לפרסום אצלן.

נתונים על פרסום באינטרנט

  • 66% ממשתמשי האינטרנט ביצעו רכישה און ליין.
  • גילאי 16-24 מהווים את האחוז הגבוה ביותר של הרוכשים ואחריהם 25-54.
  • תחום האופנה וההלבשה מוביל מבחינת רכישות און ליין.
  • לאחר מכן חופשות, ביגוד ספורטיבי, כרטיסים לאירועים ורכישת שירותים דרך האינטרנט.
  • 84% מגילאי 16-74 באירופה השתמשו באינטרנט בחצי השנה האחרונה.
  • סכום ממוצע לקנייה נע בין 100-499 יורו.
  • המשתמשים הצעירים של גילאי 16-24 אחראים לרוב הקניות בסכומים שלא עולים על 100 יורו.
  • 68% מהמשתמשים דיווחו כי לא חוו שום בעיה בזמן הקנייה באינטרנט.
  • 13% חוו בעיה בזמן התשלום והיציאה מהעגלה.

חתך הגילאים של 16-24 שלמעשה מהווה את דור ההווה של הצרכנות ובקרוב בזמן הפיכתו לבעל אמצעים כלכלים איתנים יותר, יכניס עוד כסף לשוק הקניות און ליין.

למה זה חשוב למותג שלכם?

פרסום באינטרנט מהווה חלק משמעותי מאוד מאפשרויות הפרסום הניצבות בפני עסק כיום. עסקים חכמים שמרגישים את הדופק של השוק ושל הצרכנים הפוטנציאלים שלהם, מרימים את הראש, מסתכלים סביב, ורואים שהראש של כולם נמצא בתוך הסמארטפון. הטלפונים החכמים שבו את כולנו בקסמם המהפנט ואנו כעדר של כבשים תקועים בתוכו כל היום. בתור מפרסמים, יש כאן הזדמנות.

כלי הפרסום למובייל השתכללו והשתדרגו בשנים האחרונות וכיום ניתן לייצר ללקוח חווית גלישה מהירה, נעימה, ממוקדת וברורה, כך שהוא יימצא מה שהוא מחפש בקלות ובהירות ונוכל להגדיל את יחס ההמרה מכל מבקר שדורך באתר.

פרסום באינטרנט והמותג שלכם

מותג שעדיין לא מפרסם און ליין ולא מכיר את העולם הזה, צריך להבין כי הלקוחות שלו נמצאים באינטרנט, ובעזרת בניית תוכנית חכמה ורכש מדיה מדויק, ניתן להגיע אל כולם בדרך נעימה, נכונה ובעיקר בזמן הנכון. אחד מהנושאים האטרקטיבים ביותר בפרסום באינטרנט הוא עלויות הפרסום הנמוכות משמעותית לעומת הפרסום אוף ליין, לצד אפשרויות הדיווח והאופטימיזציה המתקדמות.

כלים נוספים לפרסום באינטרנט

שיווק בפייסבוק

גם השנה פייסבוק הגדילה את רווחיה מפרסום ואת כמות המשתמשים שלה. פייסבוק חולשת גם על אינסטגרם וואטסאפ ופרסום בה מתאים לחלק גדול מאוד מהמותגים.

מיתוג עסקי

מיתוג עסקי כולל הרבה מעבר ללוגו, הוא כולל את הנראות הדיגיטלית של המותג שלכם. פרסום בפייסבוק, אתר, פרופיל אינסטגרם, גרידים, דפי נחיתה ובאנרים, כל אלו צריכים להיות מעוצבים בשפה הנכונה למותג שלכם ולקהל הלקוחות שלכם.

קידום אתרים

גם כיום למיקום גבוה במנוע החיפוש של גוגל יש משמעות אדירה מבחינת כמות החיפושים והכניסות הרלוונטיות לאתר החברה. קידום אורגני מתאים לעסקים שרואים לטווח הרחוק.

רוצים לדבר איתנו על פרסום באינטרנט? לינק

5/5 - (6 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button