Skip to content

מיתוג עסקי 5 נקודות מפתח לחיזוק המותג שלכם

5 עקרונות מיתוג עסקי

יש דרך לחזק את המותג שלכם בעיני הצרכנים ולהפוך את מאמצי השיווק שלכם לאפקטיבים יותר.

נדמה לפעמים שהמילה מיתוג עסקי מוזכרת בכל מיני סיטואציות שנוגעות לשיווק העסק שלכם. אם בשלב ההקמה, העיצוב, הקמפיינים או בשלב הפקת החומרים, מיתוג עסקי מדויק ומקצועי יסייע לכם משמעותית במאמצי השיווק והמכירה של העסק.

5 נקודות מפתח שיסייעו לכם בבניית המותג:

1 – הכירו את קהלי היעד שלכם.

קהל היעד שלכם הוא המפתח להצלחה העסקית שלכם. ולכן עליכם ללמוד עליו, על ההעדפות שלו והרגלי הקנייה שלו, וזאת על מנת להכיר אותו טוב ולדעת מה נכון להציע לו. הצרכים, רצונות והתנהגות של הלקוחות שלכם תקבע איך להציג את המוצר שלכם מבחינת קופי, קריאייטיב ועיצוב גרפי.

כחלק מתהליך של בניית אסטרטגיה שיווקית לפעילות של פרסום באינטרנט, נשקיע זמן ומאמץ בבניית אפיון מעמיק לקהל היעד כדי לוודא שהשפה השיווקית שלנו מתאימה לקהל היעד.

מיתוג עסקי 5 נקודות מפתח לחיזוק המותג שלכם 1

2 – תפתחו קול ושפה למותג שלכם

אחרי שקבענו ולמדנו על קהל היעד שלנו, הגיע הזמן לתת צורה למותג שלנו, אם בעזרת קול עצמאי וייחודי משלו ועל ידי השפה שבה המותג מדבר. השפה תכלול מילים משמעותיות, שימוש בסלנג או בשפה מקצועית, חיבור של עברית ואנגלית ואפשרויות נוספות. הקול של המותג ישמש אתכם לשלב הבא של קידום המותג, על ידי השימוש ברשתות החברתיות.

3- נוכחות במדיה החברתית

שיווק בפייסבוק ושיווק באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות הן כלי פיתוח מרכזי לרוב המותגים כיום. זאת מהסיבה הפשוטה שקהלי היעד שלכם נמצאים שם בחלק גדול מהיום ובמובייל. בעזרת ניתוח קהלי היעד שביצענו נוכל לבנות טירגוטים וחיתוכים חכמים לקהלי היעד הנכונים למותג. השפה שבנינו תשמש אותנו ליצירת הזהות ברשתות החברתיות ולקביעת כמות ותדירות הפוסטים שנעלה.

ישנה חשיבות עליונה לשימוש בדאטאבייס בזמן השימוש ברשתות החברתיות. מומחי שיווק באינטרנט תמיד יחפשו את הדאטאבייס האיכותי שיש לעסק. לרוב העסקים הקיימים יש דאטאבייס מוכן שנצבר לאורך שנים – וזה לא פחות מאשר מכרה זהב.

4 – הטמעה של המיתוג לתוך פעילות החברה

מיתוג עסקי לא נגמר בתהליך של עיצוב לוגו ומסר שיווקי למותג, אלא ממשיך ומחלחל לפעילות של החברה. עיצוב לכרטיסי ביקור, פלאיירים ומחברות, פלאיירים ודפי נחיתה, אתר אינטרנט ורשתות חברתיות. כל אלו צריכים לדבר באותה שפה, לפי הכללים העיצוביים שקבענו למותג. שמירה על שפה אחידה תייצר את הבידול המשמעותי והנראות החזקה של העסק אל מול קהל הלקוחות שלו.

5 – תאהבו את המותג שלכם

כי אם לא אתם, אז מי כן? תהיו שלמים עם הבחירות שעשיתם, תתחברו למותג ותאהבו אותו בכל ליבכם. יש אנשים שזה יראה להם מגוחך או מיותר אבל אתם השגרירים הכי טובים של המותג שלכם. אנחנו בשטיק אוהבים מאוד את המותג שלנו. מרגע שהבנו שיש לנו את הדמות השיקית והנראות שלנו, אנחנו נהיה הנציגים הכי טובים שלה, נציג את החומרים שלנו לכל לקוח ונחלק פדים לעכבר, מחברות או מדבקות – אבל נראה את האהבה שלנו למותג שלנו.

חיזוק של המותג שלכם בעיני הצרכנים והלקוחות הפוטנציאלים יסייע לכם לבנות את פרמיית המותג, מוזמנים לקרוא עליו עוד בפוסט פרמיית הסופגנייה

קחו את העסק שלכם למקום הבא עם מיתוג עסקי מדויק ומקצועי.

5/5 - (4 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button