Skip to content

הדחקת תוצאות שליליות בגוגל לחברות ואישיים ציבורים

הדחקת תוצאות שליליות - שטיק מדיה

יש לכם תוצאה שפוגעת בכם בעמוד הראשון של גוגל? אנחנו יודעים להעלים אותה. 

לא משנה אם אתם מנהלים בכירים בחברה ציבורית או בחברה פרטית, אם אתם מנהלים חברה גדולה או של רשת מותגים או שאתם אנשי ציבור מובילים – תוצאה שלילית בגוגל עלולה לייצר נזק כלכלי ומיתוגי קשה ולעיתים בלתי הפיך לשם שלכם.

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש החזק ביותר בישראל וגולשים רבים מקבלים דרכו החלטות או צורכים דרכו מידע על חברות, מותגים ואישיי ציבור. אם גולש מחפש אחריכם והוא נתקל בחומה בצורה של תוצאות שליליות, הנזק התדמיתי שייגרם לכם יהיה קשה.

 

הדחקת תוצאות שליליות עם המומחים של שטיק מדיה 

  • ראייה שיווקית 360
  • בניית תוכנית מפורטת 
  • דיסקרטיות
  • שנות ניסיון רבות

מה שמקנה לנו יכולת התבוננות רחבה על כל פרויקט.

מחפשים חברה שלא רואה בעיניים?


    מה המטרה של הדחקת תוצאות שליליות בגוגל?

    המטרה שלכם היא לדחוק מטה במורד תוצאות החיפוש את התוצאות שפוגעות בכם ובמותג שלכם. אם לדוגמא, התוצאות הראשונות הן סרטון פוגעני מיוטיוב, כתבה שעשו עליכם באתר מוביל או פסק דין פוגעני, אתם רוצים להעיף אותן ולמקם במקומן תוצאות מחמיאות יותר לפעילות שלכם.

    הלכה למעשה, אנחנו לוקחים תוצאות מחמיאות – סרטונים, כתבות, ציטוטים, ומקדמים אותן כדי שיופיעו ראשונות בתוצאות החיפוש. בנוסף, אנחנו בונים חומרים חזקים שיכנסו לעמוד הראשון של גוגל במונחי הפרסום הבעייתים. כפי שנסביר בהמשך, זו לא פעולה פשוטה כלל, כי לעיתים התוצאות בראש העמוד הינן חזקות וקשה מאוד לדחוק אותן מטה בתוצאות החיפוש.

     

    כמה זמן לוקחת פעילות של הדחקת תוצאות שליליות?

    מסגרת הזמן של פרויקט ניהול מוניטין בגוגל נקבע על פי המורכבות של הפרויקט ועל פי לוחות הזמנים של הלקוח. כל אחד מהם יכול לקבוע מה תהיה מסגרת הזמן של הפרויקט.

    לפני תחילת הפעילות, אנחנו ניגשים לבניית תוכנית מפורטת שכוללת:

    • מחקר מעמיק על המצב הקיים וניתוח של הכתבות, המאמרים, הקישורים הפוגעניים וכדומה.
    • פעולות לביצוע – כולל את מסגרת העבודה כולה מא' ועד ת', כולל הקמת חשבונות, קניית מאמרים ולינקים, שימוש בטכניקות מתקדמות ועוד.

    מהי ההשפעה של כל אחד מהגורמים על מסגרת הזמן של הפרויקט?

    מורכבות הפרויקט – 

    ככל שהפרויקט מורכב יותר, זאת אומרת ככל שהכתבות הפוגעניות מגיעות מאתרים חזקים יותר ובעלי סמכות, כך המשימה תהיה קשה יותר. ככל שתהיינה תוצאות שליליות רבות יותר על החברה או המותג שלכם, הפרויקט יהיה מורכב יותר. אם ישנם גופים שרודפים אחריכם ומכפישים אתכם ובמקביל לעבודה שלנו ינסו להמשיך להכפיש אתכם, גם זה ישפיע על מורכבות הפרויקט.

    התקציב –

    לתקציב יש השפעה ישירה על הצלחת הפרויקט, מכיוון שפעמים רבות נדרשות פעולות אגרסיביות מאוד לצורך ביצוע הדחיקה של התוצאות הלא רלוונטיות. לדוגמא:

    אם יש עליכם 3 סרטונים פוגעניים ביוטיוב, ותרצו לדחוק אותם מהעמוד הראשון ובמקומם למקם סרטונים מחמיאים, תצטרכו להפיק סרטונים חדשים ולקדם אותם. זאת אומרת תצטרכו תקציב להפקה של סרטונים + קידום על ידי פרסום ביוטיוב לדוגמא. 

     

    האם ניתן לבצע הדחקת תוצאות שליליות ללא אתר אינטרנט?

    באופן עקרוני וכללי מאוד התשובה היא כן. 

    באופן מעשי, אנחנו לא ממליצים על כך, ואפילו להפך. מניסיון שלנו ניתן אפילו לומר, כי אתר אחד בלבד לא מספיק להשגת תוצאות ברמה מספקת.

    חשבו על זה כך: המטרה שלכם היא לגרום לגוגל לקדם תוצאות חיפוש חיוביות על המותג או החברה שלכם, כמה שיותר מהר ובצורה כמה שיותר אגרסיבית. במסגרת ניהול הפעילות תצטרכו לפעול ביוטיוב וגוגל כמובן.

    סביר להניח שתעשו גם ניהול מדיה חברתית ופתיחת חשבונות בפלטפורמות שונות, אבל איפה תרכזו את כל המידע הזה? לאן תשלחו את הגולשים מתוצאות החיפוש שלא יופיעו מכתבות, לדוגמא? זכרו כי רכישה של כתבות ממומנות מאתרים מובילים הוא עסק יקר.

    האתרים אמורים להיות אתרים קלים לתפעול, פעמים רבות אפילו אתרי בלוג ואתרים תדמיתיים בלבד, ולא אתרי מסחר מקוון כמובן, מה שמוזיל את הביצוע וגם מקצר את זמן הבנייה של האתרים.

    אתם יכולים לקבל כאן טיפים מעמיקים בנושא בניית אתרי תדמית – 9 נקודות שאתם חייבים לבדוק לפני בניית אתר תדמיתי.

     

    מה הקשר בין קידום אורגני לבין הדחקת תוצאות שליליות?

    קידום אורגני הוא למעשה תחום המקור של הדחקת תוצאות שליליות או ניהול מוניטין בגוגל. זאת אומרת שהיועץ שמלווה אתכם צריך להיות מומחה בקידום אורגני לחברות וארגונים. 

    אך האם זה מספיק? לטעמי, ממש לא.

    מומחיות, ידע וניסיון בקידום אורגני הם הכרחיים ללא ספק להצלחת הפרויקט וניהול שלו ביד רמה ובזמן מיטבי, אך לא ניתן בשום אופן לנתק את הנושא של ידע באסטרטגיה דיגיטלית, ידע בשיווק, ידע בקמפיינים ובמדיה חברתית – מהפרויקט. 

    פרויקט ניהול מוניטין מצריך ידע וניסיון ממספר אסכולות הקשורות לעולם הדיגיטלי והקידום אורגני הוא המשמעותי שבהם אבל ממש ממש לא היחיד.

     

    מה הקשר בין מיתוג עסקי לבין הדחקת תוצאות שליליות בגוגל?

    מיתוג עסקי חזק ועוצמתי לרוב מאפשר לארגונים וחברות להתאושש בצורה מהירה וחזקה יותר מפגיעה במוניטין של החברה. לעיתים, הפגיעה כל כך חמורה שלא תהיה ברירה אלא לבצע לחברה תהליך של מיתוג מחדש לצורך ניקוי השולחן, אבל ככלל, מותגים חזקים לרוב משתקמים מהר יותר.

    הניסיון העצום שלנו בשטיק מדיה בהתנהגות צרכנים ובפעולות של צרכנים, וכמו כן במיתוג של חברות, מאפשר לנו להבין את הפרויקט באמצעות ניתוח מקצועי ולאפשר לכם לבחור בשיטות הנכונות לפני שמבצעים פעולות שעלולות להיות מסובכות ויקרות. מה תהיה ההשפעה של המיתוג החדש על קהל היעד הנוכחי? מה תהיה המשמעות של פרסום ומיתוג של המותג החדש של החברה החוצה?

    תהליך מיתוג מחדש במסגרת הדחקת תוצאות שליליות הוא תהליך שדורש ידע, ניסיון, מקצועיות, ראייה אסטרטגית ויכולות הוצאת פעולות לאוויר העולם ולכן יש לקבל החלטה מושכלת רק אחרי ביצוע מחקר מעמיק ובניית תוכנית אסטרטגית לניהול המוניטין.

     

    ניהול מוניטין וקידום ממומן בגוגל

    כפי שכבר רשמנו, ניהול מוניטין דורש עבודה במספר פלטפורמות ובצורה מקבילה, ודורש גם התמחות במספר ענפי קידום ופרסום, על מנת לייצר מצב שבו הפעילות לדחיקת התוצאות אפקטיבית.

    אחד מהכלים הנוספים שניתן לעשות בהם שימוש בפרויקט של דחיקת תוצאות שליליות הוא הנושא של ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל. קמפיינים ממומנים בגוגל מאפשרים לכם לדחוק בצורה מיידית תוצאה שלילית שמופיעה בראש תוצאת החיפוש בצורה אורגנית.

    ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל מאפשרים לכם להציג לגולשים תוצאות חיפוש חיוביות במספר דרכים:

    מודעות חיפוש – מודעת חיפוש מאפשרת לכם להציג מודעה ממומנת מעל תוצאת החיפוש האורגנית בגוגל, וכך לדחוק אותה מקום אחד למטה באופן מיידי. זו אחת מהפעולות המיידיות והמהירות ביותר שאתם יכולים לבצע ואנחנו ממליצים לשקול אותה לכל אישיות שנתקלה במצב בעייתי שכזה.

    מודעת וידאו – מודעות וידאו של יוטיוב יכולה להופיע לגולשים שחיפשו את השם שלכם או שביקרו באתר שלכם. מודעת וידאו מאפשרת לכם להגיע אל הגולשים עם מסרים חיובים ולסייע למיצוב מחדש של השם שלכם.

    מודעות GDN – מודעות באנרים שמופיעות לגולשים באתרים מסויימים ועל פי טריגרים שמגדירים בזמן הקמת הקמפיין. מודעות אלו יכולות להופיע לגולשים שכבר ביקרו באתר היעד שלכם, או להופיע לגולשים שחיפשו בגוגל את השם שלכם. 

    כמו כל שאר הכלים שכתבנו עליהם במאמר זה, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן התכנון המקדים והמבט האסטרטגי על הפרויקט ועל הפעולות הנדרשות להשגת המטרה – תחת מגבלת התקציב. ניהול קמפיין ממומן בגוגל דורש התמחות, ניסיון ויכולות אנליזה וכתיבה וכשכל אלו באים לידי ביטוי, ניתן להגיע לתוצאות מהירות ומשמעותיות.

     

    הדחקת תוצאות שליליות בגוגל  – שטיק מדיה 

    הצוות שלנו מנוסה בניהול פרויקטים של ניהול מוניטין בגוגל והדחקת תוצאות שליליות. הראייה הכוללת שלנו בתחום השיווק באינטרנט, לצד היכולות השיווקיות והאסטרטגיות, מאפשרות ללקוחות שלנו בתחום ניהול מוניטין לקבל תוצאות מהר יותר ובצורה יעילה יותר.

    הצוות שלנו דיסקרטי ומנוסה ויידע להוביל את הפרויקט שלכם להצלחה תוך עדכון מלא שלכם בתהליך לאורך הביצוע.

    צרו קשר לקבל ייעוץ מיידי עם המומחים שלנו 

     

    שאלות נפוצות

    כמה זמן לוקחת הדחקת תוצאות שליליות?

    כמות הזמן שנדרשת לניהול פרויקט משתנה מביטוי לביטוי והיא נגזרת בין היתר של כמות התוצאות השליליות והחוזק של כל תוצאה כזו במנוע החיפוש של גוגל. בתחילת הפרויקט אנחנו בונים תוכנית שתאפשר לכם לקבל מסגרת זמן ברורה לניהול הפעילות.

    מהו התקציב הנדרש לניהול מוניטין?

    התקציב משתנה מפרויקט לפרויקט והעלות יכולה להיות במקרים פשוטים אלפי ₪, ובמקרים סבוכים יותר המחיר עשוי להאמיר לעשרות ואף מאות אלפי ₪. תכנון מדוקדק ומחקר מקדים יאפשרו לכם להבין כמה יעלה ניהול התהליך.

    דרך אילו פלטפורמות מבוצעת העבודה?

    כמובן שגוגל היא הפלטפורמה הראשית של פעילות הדחקת התוצאות אך לעיתים נערב גם את יוטיוב, ובכמעט בכל המקרים נדרשת גם עבודה במדיות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם לדוגמא.

    כמה שנות ניסיון יש לשטיק מדיה בהדחקת תוצאות שליליות?

    יש לנו מעל ל-10 של ניסיון בקידום אורגני וניהול מוניטין לחברות עסקיות ואישים ציבוריים מהמגזר הפרטי והציבורי. הצוות שלנו הינו בעל ניסיון רב בעולם השיווק באינטרנט,

    5/5 - (23 votes)

    מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
     

      לא תודה יש לי יותר מדי כסף
      close-link
      Call Now Button