Skip to content

בניית אתרים לעסקים – 5 פרמטרים לבניית אתר מכירות משגשג

חברה לבניית אתרים שמייצרים מכירות ולידים

אם עדיין אין לכם אתר אינטרנט, או שאתם רוצים לשדרג את האתר הקיים שלכם, חשוב שתדעו איך לבחור חברה מקצועית ואמינה בתחום בניית אתרים לעסקים, שתוכל לסייע לכם להפוך את העסק שלכם למניב יותר באמצעות שיווק באינטרנט וקידום האתר. החשיבות של קבלת החלטות נבונות בתהליך בחירת החברה הוא עצום וישפיע על כמות המכירות העתידיות שתייצרו מהאתר. קבלו מספר טיפים משמעותיים עבור בניית אתר האינטרנט הבא לחברה שלכם.

המשבר האחרון שפקד את העולם, חשף בפנינו ביתר שאת את החשיבות העצומה של אתרי אינטרנט ובעיקר אתרי אינטרנט למכירה און ליין. חברות וארגונים שהשכילו לבנות אתר אינטרנט ולנהל אותו לאורך השנים, גילו פתאום שהאופציה היחידה שלהן לייצר מכירות והכנסות בתקופת המשבר היו אתרי האינטרנט שלהם.

אתר אינטרנט שבנוי כמו שצריך, שיכול להכיל תנועת גולשים גדולה ומחובר כהלכה לכל מערכות הפרסום, השיווק והמלאי, יכול להוות עבורכם יתרון תחרותי ולייצר פתיחת פלח שוק חדש ומניב לחברה – ממש כמו סניף חדש. הקושי הרב טמון בבניית אתר שכזה, שעובד כמו שצריך מול כל הדפדפנים, מהיר, עם חווית גלישה נעימה ואחוזי מהירה מצוינים.

זו בדיוק המומחיות שלנו בשטיק מדיה. אנחנו חברה מקצועית בתחום בניית אתרים לעסקים מקצועית ומנוסה ונוכל לנהל את הפרויקט עבורכם בכל הרמות – שיווקית, עיצובית וכמובן פרסומית – לדאוג שבסופו של תהליך יהיה לכם אתר אינטרנט שתוכלו לייצר ממנו רווחים.

נענה על מספר שאלות מפתח בתהליך בחירת ספק לבניית אתר אינטרנט. לא משנה איזה סוג אתר אתם בונים, בין אם זה אתר תדמיתי או אתר מכירתי – המאמר הזה יכול לתת לכם ערך וידע רב בנושא.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברת בניית אתרים לעסקים?

ישנם מספר גורמים חשובים לפני שאתם יוצאים לפרויקט ומתחילים בעצם בתהליך האפיון, העיצוב והתכנות של האתר הבא שלכם. בדקו כל אחד מהם היטב כדי שלא תמצאו את עצמכם עומדים בפני שוקת שבורה בהמשך התהליך.

ניסיון – מה הניסיון של החברה? כמה שנים היא עוסקת בתחום? מיהם בעלי המקצוע במשרד שמלווים אתכם בפרויקט? האם הם יודעים לשאול את כל השאלות הנכונות בתחילת הפרויקט, ולקבל יחד אתכם החלטות כשיתעוררו שאלות בזמן העבודה? ככל שלחברה יש יותר ניסיון, היא ראתה יותר פרויקטים, נתקלה ביותר קשיים בעבר ותדע להתמודד איתם טוב יותר בשעת הצורך.

המלצות – כמה המלצות יש על החברה בתחום בניית אתרים לעסקים? האם לקוחות מספרים על חווית עבודה נעימה ומהירה? ומה השירות לו הם זכו מהחברה? בדקו היטב נושא זה כדי לוודא שתוכלו לקבל שירות מהיר ואיכותי לכל אורך התהליך, והתהליך לא יהפוך למסטיק ארוך ובלתי נגמר. כמו בתחום השיפוצים, גם בתחום בניית אתרי אינטרנט יש חברות שלוקחות פרויקטים ואז נעלמות לפתע פתאום. בדקו היטב שזה לא עומד לקרות לכם.

תיק עבודות – איך נראים האתרים שבנתה החברה? איך עובדת הפונקציונאליות שלהם? איך עובד האתר במובייל? האם השפה העיצובית איכותית או שזה נראה כמו אתר טמפלט רגיל מתחילתו ועד סופו? האם האתר נטען במהירות ומקבל ציון גבוה מגוגל? הקפידו לבדוק את תיק העבודות של החברות בתחום בניית אתרים לעסקים , בדקו שתיק העבודות מדבר אליכם ושאתם מתחברים לשפה העיצובית המוצגת בתיק לכם.

ניסיון בשיווק ופרסום – ישנן חברות רבות לבניית אתרים, וישנן חברות לעיצוב אתרי אינטרנט, וישנן חברות לקידום אתרים, אבל האם יש חשיבות לידע בקידום ושיווק עבור הפרויקט שלכם?

בוודאי! מניסיון שלנו – חברה שעוסקת רק בתחום בניית אתרים לעסקים ואין לה ראייה רוחבית שיווקית, לא תדע לבנות את האתר במטרה שייצר בעתיד מכירות. ישנם כל כך הרבה גורמים משמעותיים בשיווק האתר לאחר העלייה לאוויר, שאתם רוצים מאוד שיעמדו לצידכם בחברה אנשי שיווק מנוסים שיכולים לקבל החלטות חשובות, שישפיעו על יחסי ההמרה באתר הבא שלכם.

לדוגמא, חברות בניית אתרים שלא יודעות להגדיר את האתר נכון מבחינת מבנה SEO, ולבצע הגדרות נכונות מול גוגל – יגרמו לכך שגוגל לא תסרוק את האתר שלכם כמו שצריך ולא תאנדקס אותו כמו שצריך. הדבר יוביל לאיבוד זמן משמעותי בקידום של האתר שלכם מול גוגל.

בניית אתרים לעסקים - אתרין שמייצרים תוצאות עסקיות

קוד פתוח או קוד סגור? ההבדל בין קוד פתוח לקוד סגור בבניית אתר אינטרנט הוא עצום, ומאמר זה לא יעסוק בנושא זה. עם זאת, נציין כי אנו בשטיק מדיה בונים את רוב אתרי האינטרנט שלנו על מערכת קוד פתוח. מדוע?

זה מאפשר לכם הלקוחות שליטה רבה יותר על האתר, פחות מחויבות וחתונה קתולית שלכם אלינו, והרבה הרבה יותר גמישות ברמת הקוד וההתאמה האישית של האתר לצרכים השיווקים שלכם. אבל האמת היא שזה בעיקר הרצון להשאיר אתכם עם השליטה ביד, ולא לכפות עליכם עבודה מולנו במחירים מופקעים, כמו שלצערנו קורה פעמים רבות בתחום בניית אתרים לעסקים. בדקו היטב מה נכון עבורכם לפי סוג האתר והתחום בו אתם עוסקים.

לקריאה נוספת בנושא קידום אורגני לאתר שלכם, בקרו בלינק הבא>

מהו יחס המרה ולמה לצפות?

יחס ההמרה הוא אותו היחס שמראה לכם כמה כסף אתם מוציאים על כל רכישה באתר שלכם, וכמה הכנסה נובעת ממנו. אם לדוגמא, הוצאתם תקציב פרסום חודשי של 10,000 ₪, והכנסתם מכירות של 100,000 שח, הרי היחס ההמרה שלכם הוא 1:10.

יחס ההמרה נקרא באנגלית ROI – RETURN OF INVESMENT, והוא מדד חשוב ביותר לאתרי אינטרנט מכירתיים ואתרים למסחר מקוון. המטרה שלכם תהיה לבנות אתר שיביא לכם יחס המרה גבוה כמה שיותר כמובן. לשווקים מסוימים יש יחסי המרה ידועים מראש ואתם יכולים לדעת מה המספר שאתם רוצים להגיע אליו ולנצח אותו.

המומחיות שלנו בשטיק מדיה בתור משרד שיווק באינטרנט מנוסה ומקצועי, הוא לקחת ארגונים וחברות לעבר הROI שהן שואפות לקבל ולנצח אותו. אנחנו חברת בניית אתרים לעסקים מקצועית ומנוסה ואנו עושים את זה יום יום עם כמה מהארגונים המובילים בישראל, להם אנו מצליחים לייצר מכירות מעל לצפוי, וזאת הרבה בגלל היכולות המתקדמות שלנו בבניית אתרי אינטרנט לעסקים.

אם אתם רוצים כמה טיפים מנצחים פרסום בגוגל, אתר יכולים לקרוא ולהעמיק את הידע בלינק הבא>

 

לקריאה נוספת בנושא בחירה בין קוד פתוח לסגור, בקרו בלינק הבא

כמה עולה בניית אתר אינטרנט תדמיתי?

אתר תדמיתי לרוב יהיה פחות מורכב מאתר מכירתי, אבל זהו לא כלל ברזל ובנינו כמה אתרי תדמית מורכבים ומסועפים שדרשו מאמץ רב. אתר תדמית הוא אתר שבא לשקף את פעילות החברה, המומחיות שלה, הניסיון שלה, תיק עבודות, מאמרים וכדומה. ככל שהאתר מסועף יותר, עם מספר גדול יותר של עמודים ודורש התייחסות עיצובית נפרדת לעמודים שונים, כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר.

בניית אתרים לעסקים תכלול אפיון מעמיק לפני תחילת תהליך בניית האתר, ולבצע את האפיון יחד עם חברה מקצועית לבניית אתרים, כדי לוודא שאתם מצליחים ייצר תיאום ציפיות לגבי המשך הפרויקט, ולקבל מחיר כמה שיותר מדויק.

כמה עולה בניית אתר מכירות און ליין?

אחד מהתחומים של בניית אתרים לעסקים הוא בניית אתר מכירות און ליין , שמטבע הדברים הוא מורכב יותר מאשר אתר תדמיתי. אתר מכירות און ליין מכיל לרוב פונקציות רבות שדורשות תכנות והתייחסות מיוחדת, כדי שתוכלו באמת להגיע לתוצאה איכותית ואכן למכור דרך האתר בכמות לה אתם מצפים. אתר מכירות און ליין דורש חיבור לשירותי סליקה, ניהול מוצרים, בניית משפך שיווקי לתנועת הגולשים לעבר רכישה, חיבור למלאי, מערכת לניהול משתמשים ועוד.

כל אחד מאלו דורש אפיון וזאת עקב העובדה כי יש מורכבות רבה בעבודה. דבר חשוב מאוד שאתם רוצים להימנע ממנו – הוא להכנס לפרויקט ואז לגלות שעומדות בפניכם הוצאות נוספות שלא חזיתם.

אם אתם רוצים לקבל הצעת מדויקת ואמינה בתחום בניית אתרים לעסקים, צרו קשר עם המומחים של שטיק מדיה!

 

שטיק מדיה – בניית אתרים לעסקים

מספר הלקוחות המרוצים שמוכרים כיום דרך האתרים של שטיק מדיה, היא משמעותית ביותר. האתרים שלנו, וניהול שיווק באינטרנט שאנו מציעים אחרי זה ללקוחות שלנו, מייצרים ערך רב ולמעשה הופכים עבור חברות רבות את אתר האינטרנט לסניף נוסף – סניף מניב וחשוב עבור הרווחיות של החברה.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים, בעלי יכולות מגוונות ושליטה במספר אסכולות בתחום בניית אתרי אינטרנט. נשמח להעמיד את הידע והניסיון שלנו עבורכם בפרויקט הבא שלכם ולבנות עבורכם אתר אינטרנט מניב לידים ומכירות.

5/5 - (1 vote)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button