שיווק עסקים באינטרנט – איך לקחת את העסק שלכם קדימה

264

שיווק עסקים באינטרנט הוא כבר מזמן לא איזו מילה עמומה ומוזרה, שאנשים מרימים גבות לגביה.
היום כל איש עסקים מכיר לפחות יזם אחד, שמקדם את העסק שלו בצורה אגרסיבית דרך המדיה החברתית, רשת התוכן, גוגל או יוטיוב.
פרסום באינטרנט כבר מזמן אינו כלי השיווק של המעצמות הגדולות בעלות הכיסים המלאים לעייפה – שיווק עסקים באינטרנט הפך לגורם משמעותי בחיים של בעלי עסקים רבים.

 

איך בעל עסק יכול להבין מהי פלטפורמת השיווק הנכונה עבורו?
איך ניתן לדעת איפה כדאי לרכז מאמצים כדי להביא לתוצאות
המשמעותיות ביותר לגבי ניהול פעילות הדיגיטל של החברה?

 

הרי כמות הפלטפורמות היא כל כך גדולה וקשה לדעת מה בדיוק
לעשות ואיפה להשקיע את המאמצים השיווקיים שלנו כמו שצריך.

ישנן מספר שאלות בסיסיות, שמענה על כל אחת מהן יעזור לכם לכווננן את הפעילות השיווקית שלכם למקום הנכון.
ניתן גם להרחיב על הנושא בויקיפדיה לינק

 

  1. מהו תחום העיסוק שלכם?
    תחום העיסוק שלכם הוא בעל השפעה ענקית על פעילות השיווק שתבצעו.
    תחום העיסוק שלכם קובע למעשה איפה הגולשים שלכם מבקרים ובאילו אתרים או פלטפורמות הם מחפשים את השירות שלכם.
    תחום העיסוק שלכם מגדיר האם צריך לפרסם בגוגל או בפייסבוק,
    בלינקדאין או באינסטגרם.ניקח מספר דוגמאות להמחשה.עסק של דלתות מעוצבות לעסקים, יצטרך לתמרן בין מספר פלטפורמות רלוונטיות לתחום שלו.בבסיס, פרסום בגוגל, שיווק בפייסבוק וקידום באינסטגרם. הגולשים הרלוונטיים לעסק זה גם מחפשים בגוגל, וגם מצד שני משתמשים בפייסבוק ואינסטגרם, מחוברים לקבוצות מסוימות וכדומה.

    עסק של ריהוט משרדי, יוכל להתמקד בעיקר בגוגל מכיוון שלקוחות רלוונטיים בתחום זה עושים חיפוש בגוגל
    טרם קבלת החלטה על בחירת ספק.
    הם לרוב גם רוצים לראות תמונות קטלוג ולהבין סדרי גודל של מחירים.
    רשת גלידריות תשקיע את מירב מאמצי השיווק בפייסבוק ואינסטגרם, מכיוון שגולשים לרוב לא יעשו חיפוש בגוגל לפני שהם הולכים לאכול גלידה, אלא יראו את התמונות שלכם ויקראו ביקורות עליכם דרך הרשת.

    שיווק עסקים באינטרנט משתנה מחברה לחברה ומארגון לארגון,
    ומשתנה גם יחד עם מטרות המותג.

 

  1. איך המתחרים שלכם מפרסמים את עצמם?
    אם יש לכם מתחרים וותיקים ומנוסים בשוק, שכבר ניסו המון פלטפורמות שיווקיות ודרכי שיווק שונות, שווה מאוד לעשות מחקר מעמיק לגבי הפעילות שלהם ולהבין מה עובד ומה פחות עובד.
    יש לזה ערך עצום עבורכם מכיוון שזה יכול להיות חסכון זמן משמעותי בכוונון נכון של הפעילות.אנחנו מקפידים על מחקר מתחרים מעמיק – ולא בגלל שאנחנו רוצים להעתיק את המתחרים. אנחנו רוצים ללמוד מה עובד להם, מה פחות עובד להם, ומה ניתן לעשות שונה מהם על מנת להגיע ליחסי המרה טובים מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.

 

  1. מה התקציב שיש לכם לפעילות?
    תחומים מסוימים עשויים להיות יקרים לפרסום, בדרך כלל עקב תחרות גבוהה, אך גם בגלל שיש פלטפורמות שהמחיר ההתחלתי בהן לייצר חשיפה ומעורבות הוא גבוה.
    אם לדוגמא אתם רוצים לייצר קמפיין ברשת התוכן של טאבולה או אאוטבריין, המחיר ההתחלתי לקמפיין כזה יהיה לא פחות מ- 5,000 ₪, אחרת המערכת פרסום לא תדע לייצר מספיק תנועה ולקבל מספיק נתונים כדי לבצע אופטימיזציה.שיווק עסקים באינטרנט נגזר מקביעת תקציב הפרסום של הלקוח,
    מכיוון שהתקציב נותן לנו אומדן לגבי הסכומים שאנו יכולים להשקיע, ומסייע לחלק את הפעילות בצורה נבונה בין הפלטפורמות. עוד על פרסום באינטרנט מבית ויקיפדיה לינק

 

  1. מהי הפעילות השיווקית שמכניסה לכם לידים כיום?
    אם העסק שלכם כבר פועל ועובד וקיים מספר שנים,
    אז יש לכם טכניקות שיווק שעובדות ומביאות אנשים.
    אם אתם עובדים אך ורק מפה לאוזן, זו תהיה הפתעה עצומה.
    עסקים רבים מגלים שבתחילת החיים שלהם הם יכולים לסמוך
    על הפניות של פה לאוזן בלבד,  אבל בפועל עסק צריך
    שיהיו לו אפיקי שיווק אפקטיביים נוספים, כדי לוודא שהוא תמיד מצליח לייצר את התנועה הרצויה והנכונה לבית העסק.שיווק עסקים באינטרנט מעניק לכם את האפשרות לייצר מקורות תנועה חדשים לעסק שלכם,
    בצורה מדידה, ממוקדת וחכמה.

 

אם יש לכם אפיקי שיווק שכן מצליחים לייצר לכם כמות של לידים ותנועה לעסק,
חשוב לנתח אותה ולהבין אותה כדי להצליח ולהביא אותה לתוך עולם הדיגיטל.

שיווק עסקים באינטרנט – איך לקחת את העסק שלכם קדימה
5 (100%) 5 votes

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


Comments are closed.

Call Now Button

רוצים שנעזור לכם
​לייצר יותר הכנסות?

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link