Skip to content

שיווק דיגיטלי – 9 אסטרטגיות עוצמתיות לקידום אתרים

שיווק דיגיטלי - ככלי עוצמתי לבניית נכסים מניבים

סוכנות שיווק דיגיטלי שטיק מדיה – עבודת השיווק שלנו כוללת מספר רב של אסטרטגיות וטכניקות שונות, ששימוש נכון ומושכל בהן יכול לייצר לחברות ולארגונים יתרון תחרותי על פני הסביבה העסקית, בידול עסקי וכמובן תוצאות עסקיות שמובילות לגידול ברווחי החברה.

תקציבי הפרסום בדיגיטל הולכים וגדלים משנה לשנה על פני פלטפורמות וותיקות אחרות, ולא בכדי. אבל עם הקידמה והאפשרויות הרבות נוצר בלבול וחוסר מיקוד, עקב קושי אמיתי לעקוב אחרי סוגי הפעילויות השונים, לתעדף אותם בראייה של טובת החברה שלכם וכמובן לחזות אילו מהאסטרטגיות תוביל לתוצאות העסקיות הטובות ביותר.

במאמר זה נציג 9 אסטרטגיות מובילות בנושא קידום אתרים באינטרנט, אך כמובן שחשוב לזכור כי הן לא עומדות באופן נפרד אחת מהשנייה וכולן קשורות זו לזו. במקרים רבים ההמלצה שלנו תהיה לשלב בינהן ליצירת אימפקט מלא במהלך הפרסומי שלכם. אז דוואי ישר לעבודה.

סוכנות שיווק דיגיטלי – קידום אורגני

מה לא אמרו על קידום אורגני? כמות תפילות הקדיש שנעשו על התחום של קידום אורגני היא עצומה ועדיין יש חברות שחושבות שזו אכן המציאות ואכן האפקטיביות של קידום אורגני היא נמוכה.

אך זו טעות.

תנועה אורגנית מגוגל היא עדיין תנועה איכותית מאוד בתחום של שיווק דיגיטלי, שלרוב מראה זמני גלישה ארוכים יותר באתר, יותר מעורבות עם התוכן באתר ולעיתים גם אחוזי מכירות גבוהים יותר מאשר של קמפיינים אחרים. קידום אורגני לאתר שלכם נועד לאפשר לכם לא רק להיות במקומות גבוהים במנוע החיפוש, אלא לדאוג שהתוכן שלכם רלוונטי ומעניין את מה הגולשים ונותן להם מענה למה שהם באמת מחפשים, וכמובן להיות אתר עם חווית משתמש נוחה ונעימה.

במסגרת הפעילות שלנו בתור משרד פרסום אנחנו מייעצים לחברות רבות ואני יכול לציין באופן חד משמעי – אנחנו לא ממליצים לכולן לעשות קידום אורגני לאתר. אבל, וזה אבל גדול – אנחנו ממליצים מאוד לבצע התאמות ותיקונים באתר ON SITE, כדי שהאתר יתאים לגוגל והרובוטים של גוגל יסרקו את האתר בקלות ויתנו לו ציון כמה שיותר גבוה.

לדוגמא, גם אם לא ננהל קידום אתרים אורגני ללקוח, עדיין נעשה לו בדיקת מהירות לאתר וניתן לו המלצות לשיפור המהירות לצורך שיפור חווית הגלישה באתר. נעשה בדיקה של תגיות וכותרות באתר כדי לאתר כשלים בנקודה זו, ועוד. זהו חלק בלתי נפרד מבניית תשתית דיגיטלית עוצמתית לחברות ויש עליה דגש מיוחד.

לסיכום, בחרו חברה לקידום אתרים חזקה, עם ניסיון רב בניהול תיקים וחשיבה מתוחכמת ומחוץ לקופסא, שעשויה באמת לסייע לכם לפרוץ גבולות עם פעילות הקידום שלכם ולהשתלט על ביטויים במיקומים הראשונים של גוגל.

שיווק דיגיטלי – 9 אסטרטגיות עוצמתיות לקידום אתרים 1

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


     

    פרסום לוקאלי

    גוגל נותנת משקל עצום לפרסום לוקאלי ולמיקומים שלכם בתוצאות החיפוש. חברות שמחזיקות מספר סניפים ומרכזי פעילות, לרוב חוטאות בהבנה נכונה של בניית המותג ברשת מבחינת מיקומים ואיתור הסניפים שלהן בגוגל. ככל שתאפשרו ללקוחות שלכם למצוא את הסניף הרלוונטי להם בקלות יתרה, וככל שתקפידו כי כל המערך של השיחות והלידים מגיע לסניפים הרלוונטיים לטיפול, כך יטב.

    זכרו, אחד מאבני היסוד של שיווק דיגיטלי היא היכולת של המותג להתחבר אל הלקוח ולאפשר לו חווית לקוח נעימה מקצה לקצה, וזה מתחיל בתוצאות חיפוש מדוייקות שמקלות עליו למצוא בדיוק מה שהוא מחפש. סוכנות שיווק דיגיטלי תדע לייצר יחד איתכם סט של מטרות עסקיות שיסייעו לכם לקדם את החברה שלכם לשלב הבא שלה.

    אצל אחד הלקוחות שלנו, רשת בתחום החשמל שמונה 28 סניפים, היה כאוס טוטאלי בכל הנושא של מיקומי סניפים, מספרי טלפון ברשת, דפי פייסבוק מפוזרים של כל סניף, לידים שמגיעים לסוכנים לא נכונים ועוד כמות עצומה של בעיות. כל אלו מנעו מהלקוחות של החברה חווית שימוש נוחה, לא בנו יכולת מעקב וניטור של השיחות והלידים ובסופו של דבר פגעו בהכנסות הפוטנציאליות של החברה מפעילות הדיגיטל שלה.

    במקרה זה הרמנו מערך שלם של אוטומציה שיווקית שכלל מספר טלפון שונה לכל סניף, התאמה של דף הנחיתה לפי המיקום בו נמצא הגולש, בניית טפסי לידים שמכווינים את הלידים לסניפים הרלוונטים והקמת מערך CRM שלם שיקלוט את כל המידע ויאפשר ללקוח לחזור ללקוחות בזמן מהיר יותר, עם מענה מדויק ויותר ולבסוף – להגדיל את הרווחים של החברה על אותו תקציב פרסום!

    שיווק דיגיטלי כולל שימוש ביכולות הטכנולוגיות שקיימות היום לטובת המותג והן חלק בלתי נפרד מהקמה נכונה של פעילות שיווק דיגיטלי של החברה.

    לקריאה נוספת על אוטומציה שיווקית והיתרונות שלה לעסק שלכם, בקרו באתר שלנו בנושא

    סוכנות שיווק דיגיטלי – תוכן איכותי

    כמות התוכן שנשפכה על החשיבות של התוכן היא עצומה ויכולה למלא אתרים שלמים הלוך ושוב ?

    אבל זה נכון מאין כמותו! אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שהגעתם אליו דרך שיווק דיגיטלי שאנחנו עושים, דרך פרסום ביוטיוב או דרך קידום אורגני – לא משנה איך, התוכן שאנחנו מציגים לכם חייב להיות איכותי ולתת לכם ערך (דרך אגב, סביר להניח שהגעתם דרך הביטוי שיווק דיגיטלי).

    כך מותגים יכולים לייצר חיבור חיובי בין המותג שלהם לבין הגולשים, וזה חשוב מאין כמותו.

    תוכן איכותי לא חשוב כמובן רק לפעילות של שיווק דיגיטלי באמצעות קידום אורגני או קידום ממומן. אתם רוצים שלקוחות יקראו את התוכן שלכם ואז ישתפו אותו עם קולגות או מכרים, יגיבו לכם עליו וכמובן יעזרו בו כדי לסייע לעצמם או כדי שיוכלו לקבל החלטה להשאיר לכם פרטים כדי לרכוש מהמוצר או השירות שלכם.

    אילו סוגי תוכן יש?

    • מאמרים
    • מדריכים
    • מקרי בוחן
    • פוסטים
    • סרטוני הדרכה
    • וובינרים

    כל אחד מאלו הוא אבן תוכן וצריך לקבל את הכבוד הראוי לו לפני שהוא נשלח אל הלקוחות שלכם. הקפידו על כתיבת תכנים איכותיים ומלאי ערך ללקוחות וכמובן שתפו אותם בפלטפורמות המתאימות כדי להגיע לקהל הרלוונטי.

    רימרקטינג

    רימרקטינג, או שיווק מחדש, היא הדרך שלכם להגיע בצורה יעילה וממוקדת לקהל לקוחות שכבר ביקר באחד מהנכסים הדיגיטליים שלכם. אנחנו בשטיק מדיה מאמינים שרימרקטינג הוא מאסט כמעט בכל קמפיין של שיווק דיגיטלי.

    ניקח לדוגמא את שטיק מדיה. בתור משרד פרסום מקצועי, אנחנו מקפידים שהקמפיינים שלנו וכלי המעקב באתר יהיו מוטמעים כהלכה, וכמובן שנוכל לייצר מהם מקסימום ערך בהמשך פעילות השיווק והפרסום שלנו. לשטיק יש מספר אתרי אינטרנט, מספר דפי נחיתה ומספר מאמרים שפורסמו על החברה באתרים כמו כלכליסט או גיקטיים לדוגמא.

    בכל אחד מנכסים אלו שתולים פיקסלים שמאפשרים לנו ליצור רשימה של מבקרים בנכסים – לפי טווח הזמן שבו הם ביקרו ומספר פרמטרים נוספים. מכיוון שיש לנו את קהלים אלו אנחנו יכולים לבנות באנרים, מודעות וידאו או תכנים נוספים, ולהתאים להם את התכנים האלו באיזו פלטפורמה שנבחר.

    שיווק מחדש היה ונשאר אחד מכלי הפרסום היעילים והאפקטיביים ביותר ואנחנו ממליצים חד משמעית לכל חברה באשר היא, להקים קמפיינים של רימרקטינג, אם בגוגל או בפייסבוק.

    פרסום ברשתות החברתיות

    שיווק בפייסבוק או קידום באינסטגרם, פעילות בלינקדאין או בפינטרסט, כל אחת מהרשתות החברתיות האלו יכולה להיות ממשק עבודה מצוין עבורכם. אם זאת, חשוב לזכור שנכון לכתיבת שורות אלו, האפקטיביות ביותר לפרסום ושיווק בישראל הן ללא ספק פייסבוק ואינסטגרם.

    רשתות אלו מחזיקות מידע עצום של מידע על המשתמשים, חומר גלם רך ונעים בידיים של משרד הפרסום הנכון בעל התמחות לייצר תובנות עסקיות מחומר גלם זה. הקפידו לקבל ממשרד הפרסום שלכם מחקר קהלי יעד מעמיק ומקיף לפני שאתם מרימים קמפיינים לאוויר. יכולות החיתוך המתקדמות יכולות להוות כלי פיתוח משמעותי לעסק שלכם.

    שיווק דיגיטלי כולל בתוכו פעילות ברשתות החברתיות מהסיבה שזוהי דרך אפקטיבית ביותר להגיע לקהל היעד שלכם בזמן ובמקום שנוח לו, עם תכנים עדינים, רכים, מיתוגים או אגרסיביים ומניעים לפעולה. לא משנה מה המטרה העסקית שלכם: לידים, הרשמות, מכירות און ליין או מיתוג, פרסום ברשתות החברתיות מהווה אחת האופציות שכדאי לכם לשקול בפעילות הפרסום של העסק שלכם.

    לקריאה נוספת על קידום באינסטגרם >

    ההחלטה האם לפרסם בפייסבוק או בגוגל, וכמה מהתקציב לדוגמא להשקיע בפייסבוק לעומת אינסטגרם, היא שאלה מצוינת שמשתנה מחברה לחברה וממותג למוצג גם לפי התוצאות העסקיות שאותן אתם רוצים להשיג כמובן.

    לקריאה נוספת על פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק >

    שיווק דיגיטלי – 9 אסטרטגיות עוצמתיות לקידום אתרים 1

    רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


       

      אוטומציה שיווקית

      נתחיל מהסוף. חברות שלא עושות שימוש באוטומציה שיווקית מפספסות יכולות טכנולוגיות שיחסכו להם זמן בכסף. אני כמובן מתכוון לאוטומציה שיווקית בתחום של פרסום ושיוקו העסק שלכם במקרה זה. זהו חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מכל פעילות של שיווק דיגיטלי.

      אוטומציה שיווקית יכולה להתבצע על מספר רחב של כלים ואופציות, אבל הנה דוגמא מעשית לשימוש של אוטומציה שיווקית ככלי לייעול הפעילות השיווקית של חברה:

      אחד מהמותגים שאנו מנהלי בתור משרד פרסום, חברה עם 19 סניפים שרוב המכירות שלה מבוצעות ברצפת המכירה ומול הלקוחות. החברה מקבלת לידים בשתי צורות עיקריות: שיחות נכנסות לסניפים ובנוסף לזה לידים דרך דפי הנחיתה של הרשת בפייסבוק ובדפי הנחיתה. הגולש שרואה את המודעות של החברה ומחליט להתקשר או להשאיר פרטים עובר את התהליך האוטומטי הבא, תהליך אוטומטי שבנינו לו בשטיק מדיה:

      הלקוח משאיר פרטים / מתקשר

      בשלב זה הפרטים נשלחים למערכת ה-CRM של החברה, כולל המידע מאיזה סניף הוא השאיר פרטים, מאיזה קמפיין בדיוק הגיע הליד.

      נציג המכירות בסניף הרלוונטי מקבל מייל + סמס על כך שנכנס ליד חדש ופרטים על הליד.

      הלקוח מצידו, מקבל הודעת סמס אוטומטית – תודה על השארת הפרטים + לינק להטבה מיוחדת לזמן השיחה עם הנציג.

      לאחר השיחה בין הלקוח לנציג המכירות, הנציג מזין את פרטי השיחה במערכת ה CRM, ובמידה והיא עוברת למצב מכירה והלקוח אמור להגיע לסניף, נשלחה הודעה אוטומטית – הודעת וואטסאפ ללקוח עם סרטון הדגמה של מוצרי החברה. לאחר יומיים, במידה והלקוח לא רכש, תשלח ללקוח הודעה נוספת עם הטבה ולינק להמלצות לקוחות על החברה.

      שיווק דיגיטלי יכלול התממשקות לכלים חכמים שיוכלו לייצר לכם ערך רב ולחסוך לכם זמן וכסף בפעילות השיווקית שלכם.

       

      שיווק באמצעות משפיענים

      שיווק באמצעות משפיענים הפך לאחד מכלי השיווק העוצמתיים ביותר בתחום שיווק דיגיטלי. שיווק באמצעות משפיענים כולל שימוש באנשים שבנו פרופילים מצליחים עם אלפי עד מאות אלפי עוקבים, שמסייעים לכם לשווק את המוצרים שלכם לקהל היעד בצורה אורגנית.

      אנחנו בשטיק מדיה לקחנו את נושא שיווק משפיענים צעד אחד קדימה בשנת 2019 ויחד עם נעמת – ארגון הנשים הגדול בישראל, בנינו קמפיין דיגיטל ביום הבין לאומי למניעת אלימות נגד נשים>

      לקמפיין גויסו מובילות דעה מוכרות ומובילות בישראל, ובאמצעות הסרטונים שהופקו לקמפיין בנינו רשת שלמה של שיווק דיגיטלי עוצמתי שהצליח לייצר גלים גם מעבר לדיגיטל ולגרור התייחסות מכלי תקשורת רבים בישראל.

      דוגמא לסרטונים שהופקו במסגרת הקמפיין:

      חברות רבות עושות כיום שימוש במשפיענים ומובילי דעה מתוך הבנה כי המשפיענים מחזיקים רשת ענפה של עוקבים ואנשים שמעריכים את הדעה שלהם לגבי מוצרים מסוימים והשימוש בהם. סוד הקסם הוא לבחור את הפרסונה הנכונה לקידום המותג שלכם. אתם רוצים לבחור מישהו שעונה על מספר פרמטרים, שכולם ישפיעו על ההצלחה של המהלך השיווקי הזה:

      • רמת המוכרות ומספר העוקבים.
      • רלוונטיות של קהל היעד.
      • מחיר.
      • ניסיון.

      חשוב מאוד מבחינתכם לוודא כי יש קורלציה בין התנאים האלו לפני שאתם נכנסים למהלך שכזה. ישנם משפיענים רבים שיש להם עשרות אלפי עוקבים, אך רוב רובם של העוקבים האלו אינם רלוונטיים כלל למוצר שלכם ועל כן האפקטיביות של הפרסום תהיה נמוכה. אנחנו בשטיק מדיה מקפידים לבצע ניתוח מעמיק של המשפיען והעוקבים שלו לפני הכניסה למהלך ומלווים את החברות גם בשלב הבחירה והמשא ומתן על מהות הפרסום והמחיר שלו.

      דוגמאות לשימוש במשפיענים יכולות להיות:

      • רשת מזרנים בפריסה ארצית שמעניקה מזרן למובילי דעה כדי שיעלו עליהם ביקורת חיובית עם סרטון בסטורי או בעמוד שלהם.
      • רשת למותגי נעליים לילדים שמעניקה למובילות דעה בתחום ההורות נעלי ילדים בתמורה להמלצה וסרטון.

      וידאו

      אנשים שונאים לקרוא. אולי אני קיצוני והם סתם מתעצלים או חסרי סבלנות ויכולת ריכוז, אך ברור לחלוטין שרוב רובם המוחלט של האנשים לא אוהבים לקרוא והם יותר סורקים ומרפרפים על הטקסט מאשר קוראים לתוך עומקם של דברים.

      זו בעיה מוכרת בעולם כולו וסביר להניח שהיא נגרמה גם עקב ההתפתחות והעלייה בשימוש בטלפונים ניידים וזמן הריכוז ההולך וקטן של כולנו.

      דבר זה הופך את השימוש בסרטוני וידאו לאחד מהיעילים והחשובים ביותר למספר חברות גדל והולך. פרסום בוידאו הוא כבר מזמן לא תחום איזוטרי וחברות רבות חוקרות את הנושא ומנסות לקדם את עצמן באמצעות סרטני וידאו, באמצעות תוכן רך ומידע מעמיק ובעל ערך ועד סרטוני פרסומת קצרים ממוקדים ואגרסיביים.

      השימוש בוידאו הוא עדיין נחלתם של ארגונים וחברות גדולות עקב המורכבות היחסית בהפקת חומרים איכותיים עבור חברות רבות והמחויבות שהחברה לוקחת על הפקת התכנים. אך הראייה כאן צריכה להיות ראייה לטווח ארוך. אם מעכשיו תביטו שנתיים קדימה ותבנו כמות גדולה של תכנים איכותיים של וידאו, תוכלו למקסם את היכולת שלכם להגיע לקהלי יעד בצורה נכונה ונבונה וזה ייצר לכם יתרון תחרותי עצום על פני המתחרים שלכם. נצלו את כלי הפרסום בוידאו במסעות שיווק דיגיטלי שלכם.

      הנה דוגמא לסרטון שיווקי נעים שהכנו עבור דרכים שירותי דרך ביום האישה הבין לאומי 

      פרסום בגוגל

      אסטרטגיה אחרונה אבל בהחלט לא הכי פחות חשובה. בכנות, אני אוהב ממש את כלי הפרסום של גוגל ואני חושב שהאפקטיביות שלהם והמענה הרחב שהם נותנים לחברות כמעט בכל תחום – היא מעולה. פרסום בגוגל הוא כבר מזמן לא רק פרסום בגוגל אדוורדס. ישנם סוגים שונים של קמפיינים, עם באנרים, עם סרטונים, עם טקסט, עם פופ אפים. כל כך הרבה שיטות ודרכים לנהל קמפיין ממוקד ואפקטיבי.

      תבצעו מחקר מעמיק על קהלי היעד שלכם, בדקו היטב מה הם מחפשים ואיך הם מחפשים אחרי השירות או המוצר שלכם. תעשו מחקר מילות מפתח מעמיק על תחומי החיפוש הרלוונטיים לכם, וכמובן תרימו קמפיינים של רימרקטינג בגוגל על מבקרים באתר שלכם

      אם יש לכם אתר מכירות און ליין, חברה לקידום אתרים תדע לבנות לכם קמפיינים מדויקים בגוגל כמו קמפיינים שמוכוונים לרכישות וקמפיינים של עגלה נטושה, שבמקרים רבים ועבור חברות רבות יודעים לייצר תוצאות מעולה מבחינת החזר השקעה.

      שיווק דיגיטלי יכלול כמעט לעולם קמפיינים מדויקים בגוגל, החל מקמפיינים של רשת החיפוש ועד קמפיינים של רימרקטינג באמצעות באנרים או סרטוני וידאו בלבד.

      שימו לב, שאם אתם רוצים להגיע לקהלים ממוקדים מבחינה אתנית או מדחינה דמוגרפית, וכמו כן מבחינת שפה, ניתן לעשות גם את זה. אנחנו בשטיק מומחים בתחום פרסום למגזר הערבי, לדוגמא, ויודעים לבנות תוכניות ממוקדות לקהל זה.

      שיווק דיגיטלי – שטיק מדיה

      אנחנו חיים דיגיטל כבר מעל לעשור. זו האהבה שלנו, התשוקה שלנו והדבר שאנחנו רוצים להיות הכי טובים בו. וכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו מרגישים את זה מדיי יום כשהם מדברים עם הצוות שלנו וכמובן – כשהם בוחנים את התוצאות העסקיות שהם מקבלים אחת לחודש.

      המומחים שלנו נמצאים כאן עבורכם, צרו קשר וקבלו יעוץ מיידי בנושא שיווק באינטרנט

      5/5 - (16 votes)

      מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
       

        לא תודה יש לי יותר מדי כסף
        close-link
        Call Now Button