שיווק אתרים באינטרנט – 3 טעויות ענק שאתם חייבים להימנע מהן

149

אז יש לכם אתר. מצוין! יכול להיות שאתם אפילו מקדמים אותו.
יכול להיות שהוא אפילו מביא לכם לידים או מכירות. מצוין.
אבל אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שאתם לא מצליחים להוציא מהאתר את מה שניתן להוציא ממנו. סביר להניח שאתם לא מבלים מספיק לידים / פניות / מייצרים מספיק מכירות מהפעילות של האתר.

וזה כואב.

 

שיווק אתרים באינטרנט נוגס בעוגת הפרסום ומכרסם משנה לשנה
חלקים הולכים וגדלים של תקציבים.
הסיבה ברורה לכולנו והליכה ברחוב וצפייה בעוברי אורח תביא את התשובה – כולם בתוך הטלפון, כל הזמן, כל היום. כולנו גולשים באינטרנט באופן תמידי וכחלק מזה אנחנו מקרים באתרים של חברות שאנחנו מתעניינים במוצר או בשירות שלהן.

 

שיווק באינטרנט לא מתחיל רק באתר שלכם אלא בכל הקונספט
השיווקי שלכם מא' ועד ת' – שם החברה, מיתוג עסקי, רשתות חברתיות ועוד.

 

אז מהן שלושת הטעויות שמפרסמים ומשווקים עושים פעם אחרי פעם?

#1 אתר לא מותאם למובייל

עצם העובדה שיש עדיין אתרים רבים שאינם מותאמים למובייל,
מצריכה כתיבה בנושא ושימת דגש מיוחד.
בקצרה – כולם, אבל כולם משתמשים היום במובייל בתור כלי גלישה מרכזי. בסבירות גבוהה מאוד שכגולש ייכנס לאתר שלכם, הוא יעשה את זה דרך המובייל שלו, ועל כן אתרים שלא מותאמים למובייל מרחיקים מהם לקוחות פוטנציאלים.

שיווק אתרים באינטרנט חייב להתחיל בבחינה של נושא ההתאמה למובייל של אתר החברה.

 

לנושא של התאמה למובייל יש רבדים רבים
– החל מהציון שגוגל נותנת לאתר שלכם
– ציון שמשפיע גם על התוצאות האורגניות וגם על התוצאות של הקמפיינים הממומנים, דרך חווית המשתמש של הלקוח הפוטנציאלי שלכם – שכנראה יעשה מיידית אחורה פנה אחרי שייכנס לאתר שלא מותאם למובייל.

 

במקרים רבים כניסה למהלך של שיווק באינטרנט יצריך החלפה של אתר אינטרנט– וזאת עקב הצורך המידי להתאמת האתר למובייל.
תהליך זה חייב להיות מנוהל על ידי בעלי מקצוע מנוסים,
שיוכלו לוודא גם כי הוותק והניסיון של מיתוג עסקי שעשיתם לאורך השנים בעזרת האתר, לא ייפגם.

זה מה שרואים כשעושים בדיקה לאתר של שטיק מדיה בגוגל:

אתם יכולים לבדוק את ההתאמה של האתר שלכם למובייל דרך כאן>

 

#2 אתר עם חווית משתמש גרועה

גולשים נכנסים לאתרים מסיבות רבות ומגוונות – קריאה ומחקר,
למידה, צריכת תכנים, קנייה, ביקורות צרכנים ועוד.
הגולשים של היום מאופיינים בצריכת תכנים קדחתנית ובלתי פוסקת,
וחשובה להם מאוד איכות הגלישה באתר שלכם.

 

חווית משתמש גרועה גורמת לפגיעה במותג בכמה רבדים שונים,
אם באופן שבו המותג נתפס מול הגולש, או אם באופן שבו גוגל קוראת את האתר ומדרגת אותו.
חווית משתמש תפגע במאמצי הפרסום של האתר שלכם, תוריד את זמן הגלישה באתר, תקטין את מספר העמודים הנקראים וגם תגרום
לגולשים לא להשאיר לכם לידים או לרכוש דרך האתר.

 

קמפיין של פרסום בגוגל לדוגמא, חייב להתחיל באפיון של האתר
שלכם או דפי הנחיתה, וזאת כדי לוודא שהאתר מקבל ציון גבוה מגוגל על חווית המשתמש, דבר שעשוי להוזיל את מחיר הקליקים והלידים במסעות הפרסום שלכם.

 

שיווק אתרים באינטרנט לוקח בחשבון גם את נושא מהירות האתר,
שתורם גם הוא לחווית המשתמש. אתרים איטיים שלוקח להם 8 שניות או יותר להיטען, גורמים ללקוחות לעשות רוורס ולוותר על ההמתנה לתכנים אותם ביקשו לראות. הסטנדרט כיום לגבי מהירות טעינת האתר הוא 3 שניות, ולאור זאת יש תחום שלם של אופטימיזציה למהירות אתר שיכולה לסייע לכם בנושא.

אתר שטיק מדיה, נטען תוך 2.9 שניות

#3 עבודה עם מערכת קוד סגור

הנקודה הזו נגועה כבר בנקודת מבט סובייקטיבית של כותב המאמר (ס.ס).

נסביר וניתן כמה מילים לגבי מערכת קוד פתוח וקוד סגור, ונסביר מה המשמעות מבחינת שיווק אתרים באינטרנט.
אין המטרה להתעמק ולצלול לנבכי נבכים – אלא לתת נקודת מבט נכונה לבחינת האתר איתו אתם הולכים לעבוד.

 

מערכת קוד פתוח
– המשמעות היא שהאתר יושב על מערכת בה הקוד נגיש ופתוח,
ואתם לא נעולים בתוך מערכת של חברה שרק היא מסוגלת לגעת
בקוד של האתר ולבצע שינויים באתר.

 

אם ניקח לדוגמא את מערכת וורדפרס, המערכת הזו היא מערכת קוד פתוח שמאפשרת לכם לעבוד עם כל מתכנת שיודע לעבוד עם הפלטפורמה. המערכת מאפשרת למשתמשים להוסיף תוספים ופתרונות טכנולוגים שונים והתממשקות למערכות חיצוניות
(כמו לדוגמא, סינכרון למערכת CRM חיצונית שהחברה עובדת איתה).

 

מערכת קוד סגור – בדיוק ההפך. המערכת נבנתה על ידי חברה שרק לה יש גישה לעריכת הקוד של האתר. כל תוסף, בקשה, העברת אתר וכדומה – תלויים בחברה שבנתה את המערכת וביכולת שלה לתת לכם תמיכה וטיפול.

 

משרד פרסום שנכנס לפרויקט של ניהול קמפיינים, פרסום בגוגל או קידום אורגני, ירצה שליטה על האתר ויכולת להטמיע בו שינויים נדרשים וחשובים כדי לבצע אופטימיזציה לקמפיינים.
לכן חברות רבות ממליצות על שימוש במערכת קוד פתוח ולא עבודה עם קוד סגור.

 

עם זאת חשוב לציין, שלכל מערכת יש את היתרונות והחסרונות שלה וחשוב להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה טרם הבנייה וקבלת ההחלטה.

להעמקה וקריאת כתבה בנושא של מערכת קוד פתוח (וורדפרס)
מול מערכת קוד סגור (וויקס), בקרו בלינק הבא: 

 שיווק אתרים באינטרנט עושים עם שטיק מדיה

לסיכום, שיווק באינטרנט כולל בתוכו גם אופטימיזציה לאתרי אינטרנט שהתנועה מהקמפיינים ומפעולות הקידום הולכים להכווין אליהם.
תנו דגש מיוחד על הנקודות המצוינות לעיל ושפרו את האתר שלכם מכל הבחינות – התאמה למובייל, שיפורי מהירות ועבודה על פלטפורמות אתרים מהירות ומתוחזקות.

 

בניית אתרי אינטרנט הוא תחום ותיק ויציב, והיתרון שאנחנו מביאים לשולחן הוא ידע, ניסיון ושליטה בכל האסכולות הרלוונטיות לבניית אתר אינטרנט איכותי שיספק לכם פתרון לטווח ארוך. בבניית אתר נדרשים אנשי מקצוע מתחום האפיון, עיצוב, תכנות וקידום אורגני – ושליטה בכל הנקודות האלו מבטיחה ללקוח ראש שקט עם אתר האינטרנט שהוא בונה.

 

שיווק באינטרנט זה המומחיות שלנו – פנו אל המומחים של שטיק מדיה.

בואו נעשה שטיק!

שיווק אתרים באינטרנט – 3 טעויות ענק שאתם חייבים להימנע מהן
5 (100%) 4 votes

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


Call Now Button

רוצים שנעזור לכם
​לייצר יותר הכנסות?

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link