קידום עסקים באינטרנט ככה עושים את זה המקצוענים

69

פרסום ושיווק באינטרנט הפכו מזמן ללחם חוק עבור מספר עצום של עסקים מתחומים שונים,
בתקציבים שונים ובגדלים שונים.
החל ממותגי ענק כמו בוקינג.קום ועד לקוסמטיקאית קטנה מקרית גת,
הפרסום באינטרנט הפך לכלי משמעותי שהולך ונוגס בעוגת הפרסום המסורתית משנה לשנה.

קידום עסקים באינטרנט הפך למקצוע של ממש, עם בתי ספר,
סדנאות, תארים, פרקטיקות שונות ומה לא.
עולם ומלואו, וכולו לבסוף מתנקז לשבריר שנייה של מפגש בין הגולש לבין פעילות הדיגיטל שלכם.
אפילו יותר מזה, לעיתים זה מתנקז לנקודת מפגש על מסך קטנטן של 5.5 אינטש,
שבו אתם צריכים להיות יותר מושכים מהמתחרים שלכם.

אז איך מבצעים קידום עסקים באינטרנט שיוצר אימפקט,
משנה תודעה לקהלי יעד ומייצר לידים לעסק שלכם?

תוכנית פרסום באינטרנט

מתחילים בהתחלה, ביסודות, בלחם והחמאה של העסק.
תוכנית פרסום היא מה שתיתן לנו את היסודות לכלל הפעילות העתידית של המותג ברשת.
מיהם המתחרים שלנו, מיהו קהל היעד שלנו (פרטים בהמשך) ומה אנו בעצם רוצים להציע לקהל הפוטנציאלי שלנו.

מבחינתנו, ללא תוכנית מסודרת וברורה אי אפשר לצפות לתוצאות מצוינות ומעלה.
התוכנית תייצר לנו את ההיגיון שאנו צריכים לקמפיין,
תייצר אבני דרך לבדיקה וסקירה ותיתן לנו יכולת בתור מנהלים לבקר את ההתנהלות השוטפת של המותג.
קידום עסקים באינטרנט אפשרי בכל כך הרבה פלטפורמות מגוונות, ואפילו טקטיקות פרסום ייחודיות בתוך כל פלטפורמה.
תוכנית תייצר לנו את המצפן שיוביל אותנו קדימה עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר.
קבלו 21 דרכים לשווק באינטרנט (באנגלית)

בחירת הקהל הנכון

מיהו הקהל הנכון לפעילות שלכם?
מיהו אותו גולש שאתם מנסים להניע לפעולה, לגרום לו להיות במודעות כלפי המותג שלכם ולבחור בכם על פני המתחרים?
שלב ניתוח קהלי היעד מתחיל בפגישת אפיון שבה לומדים את העשייה היומיומית שלכם ומיהם קהלי היעד,
וממשיך לתוך מחקר קהלי יעד פורה ומעניין
– שבסופו אתם מקבלים לידכם תובנות שעד לפני מספר שנים יכולתם רק לחלום עליהם!

בחירת הקהל הנכון תסייע לכם למקד את הקמפיינים לאדם הנכון וגם,
לבחור בפלטפורמה הנכונה ביותר לניהול הפעילות.

בחירת הפלטפורמה הנכונה

קידום עסקים באינטרנט הוא מושג גדול מאוד שהולך ומתרחב מיום ליום.
מספר הפלטפורמות גבוה ומשמעותי ועליכם להחליט מהי הדרך הטובה ביותר להביא תוצאות לעסק שלכם – פייסבוק או גוגל,
אינסטגרם או יוטיוב, אאוטבריין או טאבולה?

בחירת הפלטפורמה הנכונה מושפעת מכמה פרמטרים משמעותיים,
כמו למשל איפה הקהל שלכם נמצא ואיפה הוא צורך את המידע שלו, מה המחיר של הפרסום בפלטפורמה,
מה התקציב שהקצתם לפעילות ומה הפוטנציאל שאנו מזהים בפעילות ברשת זו על פני אחרת.

לרוב אנחנו לא מאמינים בביצוע של מהלך פרסומי ברשת אחת בלבד,
אלא בשילוב ידיים וכוחות של מספר רשתות על פני שימוש ברשת אחת.
כך, אם למשל נעשה לעסק פרסום בגוגל כי שם נזהה את הפוטנציאל הגבוה ביותר,
עדיין נשתול פיקסל מעקב של פייסבוק באתר או בדפי הנחיתה,
ונבצע קמפיינים של שיווק מחדש כדי להגיע לקהלים האלו גם בגוגל וגם בפייסבוק, אחרי שנטשו את האתר שלנו.

 

 

בחירת הסוכנות הנכונה לעסק שלכם

קידום עסקים באינטרנט יכול להזניק את העסק שלכם לשחקים,
בידיים הנכונות והמקצועיות שיתנו לכם את מירב הערך המוסף.

קשה מאוד לבחור בין סוכנות אחת לאחרת,
מהסיבה הפשוטה שאנשי המכירות של כל הסוכנויות מדברים בערך על אותם כלים ואותן יכולות.
למישהו שאינו שוחה בחומר ואינו עוסק בתחום, זה עלול להישמע מאוד מונוטוני וחסר הבדלים.
אז מה בעצם ההבדל בין סוכנות לסוכנות?

דמיינו לעצמכם 3 שפים, שכל אחד מהם יקבל את אותם חומרי הגלם, ויתבקש לבצע את אותה המנה.
כל אחד מהשפים ייגש לתכנון המנה, חשיבה, החלטה על שימוש בטכניקות שונות ועל אופן הגשת המנה.
האם כל המנות יהיו באותה נראות ואותו הטעם?
האם כל השפים יוציאו את אותו המוצר מתחת ליד שלהם?
ברור לכולנו שלא. הראש היצירתי, הניסיון, התשוקה,
הצוות העוזר – כל אלו מהווים השפעה מכרעת על התוצאות שתקבלו מסוכנות הפרסום שלכם.

אז איך מתקדמים עם קידום העסק שלכם באינטרנט?

תעשו לנו טלפון. היועצים שלנו בעלי ניסיון עשיר של מספר שנים בקידום
ושיווק באינטרנט ויודעים לתת את הטיפ והכוונה הנכונה שישפיעו על העסק שלכם לאורך שנים קדימה.
הערך של זה עבור העסק שלכם הוא עצום!

 

אנחנו בשטיק מדיה ואנחנו כאן כדי לנצח יחד איתך!

בואו נעשה שטיק

קידום עסקים באינטרנט ככה עושים את זה המקצוענים
5 (100%) 4 votes

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


מגיעה לכם הטבה מפנקת לשנה החדשה!

 20% הנחה על מיתוג, בניית אתרים ופרסום!

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link