פרסום עסקים באינטרנט – 3 טיפים חשובים לקידום העסק שלכם

157

אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא מבחינת הפעילות
העסקית שלו, או רוצים להתחיל עסק חדש עם פעילות פרסום ושיווק
נכונה ומדויקת, עליכם לדעת מהם הדברים החשובים
שצריך להקפיד עליהם עוד לפני שמתחילים את הקידום.

 

פרסום עסקים באינטרנט שינה לחלוטין את פני עולם הפרסום בעשורים האחרונים, וככל שהולכות ועוברות השנים,
מתבררים עוד ועוד יתרונות מהותיים בקידום עסקים
באמצעות פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק.

 

אבל איך יודעים איזו חברה לבחור לניהול פעילות הפרסום שלכם?

איך ניתן לקבל החלטה נבונה בתחום שאתם (קרוב לוודאי)
לא מבינים בו?

 

    1. תהיו ממוקדי מטרה
      עם יד על הלב, קל מאוד להתפזר בעולם של שיווק באינטרנט.
      פעמים רבות מגיעים אלינו לקוחות עם רצונות מסוימים שלא
      יסייעו להם להגשים את החזון העסקי שלהם.למשל חברת ריהוט משרדי שרוצה ניהול עמוד פייסבוק,
      בעוד שקמפיין פרסום בגוגל ייתן להם תוצאות טובות בהרבה.
      חשוב מאוד להבין מה המטרה שלכם, מי קהל היעד שלכם
      ואיפה קהל היעד שלכם גולש, כל זאת כדי שתוכלו לוודא שאתם מגיעים לקהל הרלוונטי והמדויק ביותר עבורכם. חשוב לבצע תהליך של מיתוג עסקי שיבליט את היתרונות שלכם וייצר לכם לוגו זכיר שיעבור כחוט השני בכל החומרים הגרפיים שלכם.אם מעולם לא הרמתם קמפיין למותג שלכם,
      חשוב לצאת עם קמפיין פיילוט שיסייע לכם לקבל תובנות להמשך הדרך, וזאת לפני שמתחילים בהשקעה תקציבית מלאה.יש ברחבי האינטרנט חומרי קריאה רבים על הגדרת מטרות, אתם יכולים לקרוא אחד מהם כאן: לינק תגדירו מטרות – ותוודאו כל הזמן שאתם עומדים בהן.
    2. תקציב!
      בניגוד למה שמספרות האגדות,
      אי אפשר לקבל פרסום שמביא תוצאות בחינם.
      פשוט אי אפשר.
      אף אחת מהחברות בעולם הפרסום הדיגיטלי
      (פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אאוטבריין) לא נותנות מתנות חינם וארוחות חינם.
      אלו גופים עסקיים שמרוויחים מפעילות הפרסום
      ואין להם שום אינטרס לתת לכם לייצר רווחים בלי לשלם להם כסף.בדיוק כמו שהעסק שלכם כאן כדי להרוויח כסף.
      פרסום עסקים באינטרנט חייב לכלול בניית תוכנית תקציבית
      מפורטת ככל האפשר כדי שתוכלו להציב לעצמכם מטרות
      מדידות ולהבין מה התקציב שאתם הולכים להשקיע בפרסום –
      ומה זה אמור להכניס לכם חזרה.משפטים כמו "אני לא יודע מה התקציב", "אני לא יודע כמה אני רוצה להשקיע" וכדומה,
      הם משפטים שלא יקדמו אתכם.אם אתם הולכים לקנות רכב,
      אתם מראש יודעים אם יש לכם כסף לפיאט אונו 1997 או למרצדס 2019, או איפה אתם נמצאים על הטווח שבינהם. התקציב הוא אחד מהפקטורים החשובים ביותר להצלחת הקמפיינים, וזאת משום שמידת החשיפה ואיכות החשיפה שלכם לקהלי היעד תהיה נגזרת של התקציב שתשקיעו בקמפיין. אם אתם רוצים להבין כמה עולה פרסום בגוגל לדוגמא.
    3. תבחרו בקפידה את משרד הפרסום שאתם הולכים לעבוד איתו
      שיווק באינטרנט זה לא משחק ילדים. כשבונים קמפיינים של פרסום עסקים באינטרנט, חייבים בעל מקצוע מיומן ומנוסה לידכם, כדי לוודא שהכסף שלכם והזמן שלכם לא יורדים לטימיון.העדר חסמי כניסה בתחום פרסום באינטרנט, יצרה מצב שבו כל סטודנט עם מחשב הופך למנהל קמפיינים. חסר ניסיון, חסר ידע וחמוש רק בלפ טופ חדש, הוא יכול לחסל לכם את סיכויי ההצלחה של העסק!מר, אבל אמיתי. לאחרונה הגיעה אלינו לקוחה שניהלה קמפיינים בפייסבוק בתקציב נאה, ולא הצליחה לייצר מכירות באתר שמחזירות לה את ההשקעה. בדיקה של 10 דקות לחשבון גילתה שמנהל הקמפיינים הטרי שלה, עם ניסיון של חצי שנה בלבד בניהול קמפיינים, בנה לה קמפיינים שמטרגטים גילאי 13-60 בכל הארץ, כאשר היא חנות לוקאלית שפונה ללקוחות מהאזור. למעשה היא בזבזה חצי שנה, מלא שעות עבודה וכספים רבים לתשלום לספק ולפייסבוק עבור שטחי הפרסום.
    4. אנחנו חיים שיווק באינטרנט
      פחות דיבורים, יותר לידים. המומחיות שלנו היא לייצר פעילות דיגיטלית ומיתוגית שתייצר למותג שלכם ערך, תסייע לעסק לצמוח ולעמוד ביעדים העסקים שלו.אלו לא סיסמאות אלא אמונה שלמה בתהליך, בידע ובעבודה מקצועית. אל תשאירו מקום למזל בעסק שלכם, קחו חברה ששואפת למצוינות ותטפל בעסק שלכם בצורה הטובה ביותר. פרסום עסקים באינטרנט הוא עולם של מקצוענים, בחרו בנו לעמוד לצידכם!בואו נעשה שטיק!
פרסום עסקים באינטרנט – 3 טיפים חשובים לקידום העסק שלכם
5 (100%) 12 votes

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


Comments are closed.

Call Now Button