Skip to content

פרסום למגזר הערבי

פרסום ושיווק מדויק לקהל הערבי בישראל

    מותגים מובילים שעשינו פרסום למגזר הערבי

    פרסום למגזר הערבי 1
    פרסום למגזר הערבי 2
    פרסום למגזר הערבי 3
    פרסום למגזר הערבי 4
    פרסום למגזר הערבי 5

    פרסום למגזר הערבי הוא בעל משמעות עצומה לחברות ורשתות רבות.

    אם קהל הלקוחות שלכם כולל דוברי ערבית, בין אם מתוך הסביבה הגיאוגרפית בה העסק קיים או אם בגלל שאתם רשת ארצית שמונה עשרות סניפים, פעילות בשפה הערבית יכולה להוות עבורם נקודה נוספת להתרחבות של העסק.

    בתור משרד פרסום שמאמין בהכוונה של המסר הנכון לאדם הנכון, ברור לנו לחלוטין שפרסום זה צריך להיעשות לקהל יעד בשפת האם שלו, השפה בו הוא חי, דובר, חולם וכדומה.

    זכרו תמיד, כי פרסום למגזר הערבי ייצר אצל קהל היעד הרבה יותר עניין וקשב לפרסום, הבנה מהירה יותר ומעמיקה יותר של הצעת הערך שלכם, ויכולת לייצר אצלם הזדהות ותחושת ביטחון גבוהה יותר במותג שלכם.

    לדוגמא, במסגרת קמפיין שעשינו עבור נעמת ביום הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים 2019, אחד הסרטונים שהופקו היה סרטון זה>

    המטרה שלנו הייתה להגיע גם לקהל זה כחלק ממהלך תוכן שלם ושימוש במובילי דעה מכל הארץ. היה ברור לנו ששימוש אף ורק בשפה העברית, לא יביא לנו את התוצאה המיוחלת ועלינו לייצר מסרים ממוקדים לקהל היעד, בשפה שלו ועם מובילי דעה אותם הוא מכיר ומזהה.

    הייחודיות של הפרסום למגזר הערבי:

    הקהל הערבי בישראל איננו הומוגני כלל וכלל.

    ישנה תפיסה מוטעית כאילו ניתן להתייחס לכל הקהל הערבי כאל מקשה אחת אך למעשה ישנם הבדלים רבים בין קהל לקהל, ממש כמו כל אוכלוסייה אחרת. לדוגמא, הקהל הערבי כולל גם נוצרים וגם מוסלמים.

    כל אחד מהם מתנהג אחרת בזמן הגלישה וכמובן חוגג אירועים אחרים וחגים אחרים. ישנם גם הבדלים רבים בתוך הסגמנט הזה – מבחינת מגדר, גיל, השכלה, רמת הכנסה ועוד.

    אחד הדברים שגילינו לדוגמא, הוא שישנם חגים יהודיים שנחגגים באופן קבוע על ידי האוכלוסייה הערבית בישראל (לדוגמא, פורים). זה בעצם אומר שקמפיין כזה יכול לכוון לקהל יותר גדול מהקהל היהודי בלבד ויש כאן שוק שלם שתעשיות רבות מתעלמות ממנו.

    הבדל נוסף הוא בין קהל הגר בצפון לקהל הגר בדרום ולעומתו הקהל הירושלמי. לכל קהל כזה יש סלנג שונה, העדפות צרכניות שונות ולרוב גם רמות שכר שונות. אם תרצו לייצר אימפקט חכם בפעילות הפרסום שלכם, עליכם להכווין את המסרים שלכם לקהל הנכון כמה שיותר.

    כמו כל קמפיין, גם פרסום למגזר הערבי כולל בתוכו התייחסות מעמיקה לסגמנט אליו רוצים להגיע, על מנת לייצר פעילת אפקטיבית ובעלת ערך.

    לדוגמא, איתור של מגזינים קשורים לשפה הערבית כמו פאנט המוכר.

    כדאי לכם להרחיב את היריעה עם קריאה נוספת על פרסום באינטרנט וכלי פרסום אפשריים נוספים לקהל שלכם.

    האם המגזר הערבי מחפש את המותג שלכם בגוגל?

    אחת הדרכים לגלות האם יש חיפושים אחרי המותג שלכם או תחום העיסוק שלכם בערבית, היא לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק על ידי שימוש בכלי מחקר מתקדמים של פרסום בגוגל. כלים אלו יכולים לאפשר לכם לגלות מהם כמות החיפושים, מהי התחרות ואפילו מה המחיר לקליק בקמפיין. מחקר זה הוא חשוב בגלל שתוכלו בעזרתו לגלות בין היתר, איפה יש יותר חיפושים ומהם הביטויים אותם מחפשים הגולשים.

    זהו כלי חשוב ביותר במסגרת קמפיינים של פרסום למגזר הערבי.

    הקפידו לכתוב מודעות מותאמות לקהל זה, על ידי קופירייטר מוכשר ומיומן (שמעתי כבר על מקרים שפשוט מצאו מנהל בית ספר שיכתוב מודעות, כי הוא יודע ערבית, זה שגיאה, זלזול ובסופו של יום יפגע בתוצאות של הקמפיינים שלכם), הקפידו על קריאייטיב מדויק ורמת ביצוע גבוהה. אם אתם מכווינים לדף נחיתה, בדקו טוב את הכתיבה שלו.

    השירותים שלנו בתחום פרסום למגזר הערבי כוללים:

    • תרגום חומרים לערבית
    • ניהול עמוד פייסבוק בערבית
    • ניהול עמוד אינסטגרם בערבית
    • עיצוב חומרים בשפה הערבית
    • תרגום חומרים לערבית
    • ניהול עמוד פייסבוק בערבית
    • ניהול עמוד אינסטגרם בערבית
    • עיצוב חומרים בשפה הערבית

    רוצים לקבל יעוץ מקצועי לגבי פרסום לקהל הערבי?

      באילו פלטפורמות כדאי לפרסם לקהל הערבי?

      כל הפלטפורמות שאתם משתמשים בהן לשאר הקהלים רלוונטיות, אך יש לזכור כי אתרי התוכן המרכזיים הם כמובן שונים.

      זאת אומרת, פרסום למגזר הערבי כולל פרסום ב גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכדומה – כולן פלטפורמות בהן כדאי לכם לפרסם בהחלט. הקהל הזה עושה בהן שימוש עצום וניתן אף להגיד כי אחוזי המעורבות שלו גבוהים בהרבה מאשר אחוזי המעורבות של הקהל היהודי.

      לעומת זאת, גלישה באתרים ישראלים ברשת התוכן פחות נפוצים (כמו למשל YNET) וישנם אתרי תוכן מובילים לקהל הערבי, כמו למשל פאנט, שכדאי לכם לשקול פרסום בו.

      אם אתם שוקלים באיזו פלטפורמה כדאי לכם לפרסם, אתם יכולים להיעזר בסרטון הבא שהכנו עבורכם:

      האם כדאי לפתוח דף פייסבוק בערבית?

      שאלה מצוינת שאנחנו נשאלים בתחילת כל פרויקט. אם למותג שלכם יש קהל דובר ערבית גדול במיוחד, בהחלט יהיה כדאי לכם לעשות כן. לדוגמא, אחד המותגים שאנחנו מנהלים מנהל 10 חנויות בפריסה ארצית, בין היתר בבאר שבע, חיפה, ירושלים – ויש לו אחוז קונים גדול מאוד מהמגזר.  על כן החלטנו להקים עמוד פייסבוק ואינסטגרם בערבית ולהעלות בו תכנים מותאמים לקהל זה בלבד. בעמוד הז אנו מתייחסים לחגים ערבים, עונים בשפה הערבית לשאלות ועוד.

      במקרה אחר, קידמנו תערוכת ספורט מובילה שיועדה גם לקהל יהודי וגם לקהל ערבי בישראל. מכיוון שהתערוכה נערכת רק פעם שנה ואין תוכן רציף כל השנה, נקטנו בטקטיקה שונה והכנו מספר דארק פוסטים בערבית שלא עלו בעמוד אלא פורסמו אף ורק לקהל דוברי ערבית באזורים הגיאוגרפים שהגדרנו. כך למעשה הצגנו את הפוסטים לקהל יעד מדויק והבאנו המון המון מעורבות, שאלות וכניסה לאתר ההרשמה.
      אתם יכולים לקבל מידע על הדמוגרפיה של ערביי ישראל בלינק הבא

      כמה עולה פרסום באינטרנט למגזר הערבי?

      המחיר של פרסום למגזר הערבי תלוי בגורמים רבים ומשתנים, ועל פי הגדרות ואפיון שנבצע יחד אתכם, נוכל לגלות מהם המרכיבים הרלוונטיים ביותר ולבנות הצעת מחיר ברורה עם תוצאות משוערות לקמפיין.

      יש הבדל בין קמפיין שמכוון לתושבים דוברי ערבית בסביבת רעננה, לעומת קמפיין שמטרגט את כל דוברי הערבית בצפון הארץ. הקהל גדול יותר, ולכן העלות של הגעה אפקטיבית לכל אלו תהיה גבוהה יותר.

      תחילה עליכם להגדיר את המטרות שלכם, את הROI (החזר ההשקעה) הנדרש מההשקעה, ועל ידי כך לקבל החלטה לא רק על גודל התקציב אלא גם על סוג הפלטפורמה בה אתם הולכים לקדם את הקמפיין שלכם.

      משרד שיווק באינטרנט מקצועי יוכל לבנות לכם את התקציב, לסייע לכוון את הקמפיינים לכיוון הנכון, בין אם פרסום ברשת התוכן, פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק.

      רוצים לקבל יעוץ מקצועי לגבי פרסום לקהל הערבי?

        5/5 - (36 votes)

        מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
         

          לא תודה יש לי יותר מדי כסף
          close-link
          Call Now Button