פרסום בגוגל בתקופת החגים

החגים תמיד כאן

אחד המהלכים החזקים והחשובים ביותר של העם היהודי מאז ומעולם הוא ללא ספק – המצאת חגים רבים לאורך השנה. החגים הם תקופה של משפחתיות, טיולים, מפגשים סוערים, מאכלים טעימים וכמובן, המון פרסום.

מאז שהסמארטפונים נכנסו לחיינו, ונוחות הגלישה באינטרנט הפכה לקלה באופן בלתי ייאמן, הלקוחות הפוטנציאלים שלנו נמצאים כל העת בהישג היד של פעולות הפרסום שלנו. והחגים הם תקופה מצוינת עבור מותגים רבים לייצור הזדמנויות מכירה ולמשוך רוכשים פוטנציאלים אליהם.

אחד מהכלים העוצמתים ביותר לפרסום בחגים הינו פרסום בגוגל

פרסום בגוגל בתקופת החגים והיתרון התחרותי

חברות רבות חוות פריחה משמעותיות בקניות לפני החגים, וברוב המקרים שתבחנו תגלו שישנה הלימה מאוד גבוהה בין ניתוח של TRENDS בגוגל, לבין הרכישות בחנויות. למעשה אפשר להסיק מכך כי עלייה בחיפושים סביב מוצר או שירות מסויים, תוביל לעלייה ברכישות מאותו המותג. יותר אנשים מחפשים, יש ביקוש גבוה יותר, ולכן סך הכל הקניות עולה.

ולכן, מותג שמשכיל להבין את הנושא ולבנות קמפיינים מכירתיים יצירתיים ומדויקים לקהל היעד, יוכל לייצר גידול משמעותי בהכנסות ולהגיע ללקוחות חדשים ורלוונטים למותג. היצרון שמערכת פרסום בגוגל בתקופת החגים מביאה לנו היא עצומה, מכיוון שאנו יכולים לבנות קמפיין לתקופת החגים כחודש לפני החג, לשגר אותו לאוויר ולדאוג שהוא יופיע במיקומים הראשונים בגוגל מday 1 של הקמפיין.

אגרסיביות 

אגרסיביות היא שם המשחק. המיקום במיקומים הראשונים בגולל הוא בעל חשיבות עליונה לכמות המבקרים באתר וכפועל יוצא מכך, לכמות האנשים שיסיימו עם רכישה מהמותג שלכם / ישאירו פרטים. בדרך כלל אנו חווים עליה בעלות של מחירי הפרסום לפני החגים, ולכן הסכום הנדרש כדי להתמקם במיקומים הראשונים עולה.

איך פותרים את המצב? יש כמה טכניקות מעניינות מאוד שנועדו להתמודד עם העלייה במחירי הפרסום אך מה שמשותף לכולן הוא התכנון לטווח ארוך והתכוננות לקמפיין מבעוד מועד. מותג שירצה להרים קמפיין נקודתי חודש לפני החג, לא יוכל לייצר לעצמו ציוני איכות גבוהים בקמפיינים ולמעשה מתחיל מאותה נקודת זינוק כמו שאר המתחרים.

ומה עם קידום אתרים?

קידום אתרים הוא פעולה שמתבצעת לכל אורך השנה ולא לפני חג מסוים, אך בהחלט ניתן לקדם ביטויים מסוימים שאנשים יחפשו בזמן החג, ואז לבצע השתלטות על ביטויים אלו מראש. מותג שמשקיע חשיבה לטווח ארוך ומבין את הפוטנציאל בתחום בו הוא עוסק, יוכל להשתלט על נדלן גדול יותר לאורך השנה ולהגיע לתקופת החגים עם מיקומים גבוהים בגוגל.

כלים נוספים לפרסום בזמן החגים

שיווק בפייסבוק

מלכת הרשתות החברתיות הבלתי מעורערת. הרשת החברתית המובילה בישראל ובסבירות גבוהה למדיי, שהלקוחות שלכם עושים בה שימוש פאסיבי / אקטיבי. ניצול נכון של אפשרויות הפרסום בפייסבוק לפני החגים עשוי להיות משמעותי לעסק שלכם. לקריאה נוספת על שיווק בפייסבוק:

מיתוג עסקי

מהלך פרסומי עוצמתי בנוי על שפה ועיצובית נכונה ומדויקת לקהל היעד ולמוצר אותו אנו מוכרים. בתקופת החגים נרצה שהשפה של מיתוג עסקי תתמשק לשפת המותג ולאווירה הכללית של החג.

רוצים לדבר איתנו על פרסום בגוגל? לינק

פרסום בגוגל בתקופת החגים
5 (100%) 3 votes

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה