פרסום באינטרנט – המסר הנכון לאדם הנכון - שטיק מדיה


פרסום באינטרנט ממוקד תוצאות עסקיות

פרסום באינטרנט - מה החשיבות לעסק שלך?

מתי בפעם האחרונה פגשתם מישהו מתחת לגיל 70 שלא משתמש באינטרנט?

ואנחנו לא מתכוונים רק למישהו שמשתמש בפייסבוק או ברשתות חברתיות – שימוש באינטרנט כולל גם כניסה לבלוגים ולאתרי חדשות, חיפוש בגוגל ואפילו שימוש בוויז.

מכיוון שהתשובות לכל השאלות האלו מובילות רק לתשובה אחת – כולם משתמשים באינטרנט – פרסום עשוי להיות מפתח משמעותי בהצלחה השיווקית של העסק שלכם.

האינטרנט פתח אפשרות לחברות רבות שלא מחזיקות תקציבי פרסום אדירים – לפרסם את עצמן ולהגיע לקהל יעד סופר ממוקד וסופר רלוונטי לפעילות שלהן. היכולת של חברות להתחרות בתאגידים ולייצר קשר אמיתי עם הגולשים הרלוונטים אליהן – מתאפשרת יום יום על ידי השימוש בפרסום ממוקד ואיכותי באינטרנט.

ועכשיו לצד השני של המטבע – התחרות נהייתה עוצמתית בהרבה, ישנם המון בעלי מקצוע שמציעים שירותים בתחום ובעל העסק צריך להחליט איזו חברה הוא בוחר לידו כדי לנצל את ההזדמנות האדירה ולהניע את העסק לשלב הבא מבחינה עסקית. בעלי עסקים רבים עומדים בפני שוקת שבורה, אחרי השקעת כספים לא מבוטלים, זמן ותשומת לב ונחלו חוסר הצלחה בפעילות.

בואו ניקח לדוגמא עסק למכירת ציוד משרדי.

הלקוחות של החברה מבחינת עיסוק מקצועי הם אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון, סטארטאפים. אבל האמת שהלקוחות הם כל משרד שמחפש ריהוט משרדי לעסק – כסא למשרד, כסאות מנהלים, שולחנות, חדרי ישיבות, מחיצות הפרדה ועוד.

עסק שאינו מפרסם באינטרנט סביר להניח שיצטרך לנקוט פעולות פרסום שכוללות – עיתונות ארצית ומקומית, שלטי חוצות, רדיו, השתתפות בתערוכות – ואלו בעלי התקציב הגבוה אפילו יפרסמו בטלויזיה.

התוצאה:

קמפיין יקר. לא ממוקד. חסר יכולת מדידה ואופטימיזציה.

לעומת זאת, קידום אתרים ממומן בגוגל יבטיח כי המותג יופיע בכל תוצאת חיפוש רלוונטית בגוגל. קידום אתרים אורגני למילות חיפוש החשובות בתחום, יסייעו ללקוח לייצר הזדמנויות מכירה מגולשים שמחפשים ריהוט משרדי. פרסום בפייסבוק יאפשר לאתר את בעלי המקצוע אליהם המותג רוצה להיחשף ולייצר אצלם מודעות למותג ויתרונותיו.

התוצאה:

קמפיין זול, ממוקד, עם יכולת מדידה בלתי נתפסת ואופטימיזציה מתמדת שמייעת לשפר את פעילות הפרסום מחודש לחודש.

 

כלים חשובים - פרסום באינטרנט:

  • בניית אתרים – אתר הוא בסיס האם שלכם, המשרד שלכם ולרוב – נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג שלכם.
    מכיוון שיש רק הזדמנות אחת לייצר רושם ראשוני – חשיבות האתר להצלחת העסק בפרסום באינטרנט היא עצומה. יש צורך לבנות אתר בשפה המיתוגית הנכונה והמתאימה לסוג הפעילות של העסק, להתאים את האתר למנוע החיפוש של גוגל במצורה מיטבית ולבנות את המספך השיווקי של האתר בצורה שתאפשר קבלה של כמה שיותר לידים איכותים לחברה.

  • רשתות חברתיות – כיכר העיר החדשה. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מבחינת מפרסמים, כמעט בכל תחום רלוונטי. הרשתות החברתיות ובעיקר המובילות שבהן, מאפשרות למפרסמים לבצע פרסום ממוקד, איכותי וברמת התאמה גבוהה מאוד לקהל היעד של המותג.

    מותג שמכיר את הצרכים של הגולשים שלו, שיודע מה הגולשים שלו מחפשים ומה מניע אותם לפעולה, יכול לייצר אינטרקציה חכמה מאוד בעזרת פרסום שמבוסס על שימוש מושכל ברשתות החברתיות.

  • קידום אתרים – כמה אנשים יראו את המודעה שלך? וכמה אנשים יקליקו על המודעה שלך? רוב הקליקים בגוגל מתבצעים במקומות החיפוש העליונים – גם במודעות הממומנות וגם במודעות האורגניות.

    עסק שגולשים מחפשים את המוצר / שירות שלו בגוגל – חייב נוכחות חזקה במקומות הראשונים בגוגל במילות החיפוש הרלוונטיות, מכייון שזה יוצר אינטרקציה חזקה ומאוד ממוקדת עם קהל הלקוחות הרלוונטי לעסק.

    חשוב להחליט בתחילת הפעילות מה התמהיל בין פרסום ממומן לפרסום אורגני ולהחליט באיזה אפיק כדאי להשקיע – כל זה על פי המטרות העסקיות שהעסק מגדיר.

פרסום באינטרנט או פרסום במדיות הישנות?

בשני העשורים האחרונים אנו רואים שנה אחרי שנה איך תקציבי הפרסום במשק עוברים מהמדיה המסורתית למדיה הדיגיטלית. אם במדיה המסורתית (טלויזיה, עיתונים, רדיו), היה צורך בתקציבי ענק לצורך הפרסום והפקה מסובכת ויקרה – הרי הפרסום באינטרנט פתח בשפני עסקים רבים יכולת להגיע לקהל הנכון והמדויק ביותר עבורם בתקציבים נמוכים משמעותית.

היכולת של העסק שלך להגיע לקהלים הנכונים והמדוייקים ביותר עבורו, בזמן הנכון ובמכשיר הנכון, מייצרת אפשרויות שיווק ופרסום שבעבר לא היו קיימים.

אחד הדברים היפים ביותר בהבדלים בין השניים היא יכולת המדידה והניתוח.

בעוד שבמדיה המסורתית הדיבור הוא על חשיפות ומספר מוערך של צופים / מאזינים – בפרסום באינטרנט אנו יודעים במדויק כמה חשיפות, כמה קליקים, כמה לידים, כמה שיחות טלפון ומדדים נוספים – מי ביקר (גיל, מיקום גיאוגרפי, סוג מכשיר נייד), מתי ביקר ועוד. כלי ניתוח אלו מעניקים לנו יכולת לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, ללמוד, להשתפר ולהתייעל בכל מהלך שיווקי ועל ידי כך להגביר את יעילות הפרסום.

למה לבחור בשטיק מדיה:

  • אמינות ושקיפות.
    כל הפעילות שלנו איתך היא בשיתוף מלא ובדוחות מפורטים – שמאפשרים לך לדעת בדיוק מה קורה עם הקמפיינים כמה כסף מושקע ואילו אופטימיזציות אנחנו עושים כדי שלוודא שהקמפיין שלך יצליח. אין הבטחות שווא ואין אחיזת עיניים – אנחנו מעדיפים לתת תוצאות מעל המצופה – לעומת הבטחות מעל המצופה.
  • אתה לא עוד לקוח.
    אנחנו רוצים שתהיה לקוח שלנו. באמת! בשטיק מדיה פרסום יש צוות מיומן של עובדים מקצועים בתחומים הרלוונטים לקידום באינטרנט, וכולנו כאן כדי לוודא שהפעילות שלכם עובדת בצורה מצוינת, שאתה מרוצה ושתמליץ עלינו לגורמים נוספים בעתיד. זו הדרך שלנו לגדול ולהצליח ומבחינתנו – אנחנו שותפים לדרך.
  • ניסיון. מעל ל10 שנות ניסיון בשיווק באינטרנט
    החל מימי הMYSPACE ועד לימינו אנו עם שלל הכלים והאפשרויות לקידום. עיצוב גרפי, קידום אתרים אורגני, אסטרטגיה, מדיה, קופירייטינג – אנשי המקצוע המנוסים שלנו יוכלו לתת לפרויקט שלך יותר ולדחוך את העסק שלך להצלחה.
  • חדשנות
    השוק היום מתעדכן ברמה גבוהה של חידושים, אפשרויות פרסום חדשות וכלים שנותנים לך בתור בעל עסק יכולת להשיג יתרון עסקי מול המתחרים. הצוות שלנו מזהה טרנדים וחידושים בזמן אמת וזאת כדי לייצר ללקוחות שלנו יתרון תחרותי משמעותי על פני מתחרים בסביבה העסקית שלו.
  • שימוש בכלים מגוונים
    קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרים, רשתות חברתיות, פרסום באפליקציות, הפקת סרטונים – אנחנו מעסיקים אנשי צוות אינ-האוס. במקום להתפזר ולעבוד עם מספר ספקים מתחומים שונים – אנחנו נותנים לך בית אחד לכלל הפעילות הדיגיטלית של המותג שלך.

פרסום באינטרנט עשוי להיות כלי חשוב בקידום הפעילות העסקית שלך – תרים את הטלפון וחייג אלינו - אנחנו כאן לכל אתגר שיווקי שהעסק שלך עומד בפניו!

הצוות שלנו כאן בשבילך – בואו נעשה שטיק!
עוד על פרסום באינטרנט בויקיפדיה

פרסום באינטרנט
5 (100%) 7 votes


הצג עוד