פייסבוק משיקה את מודעות הצד החדשות

0 129

אנחנו יודעים שאין לכם כוח לשנות את כל הקמפיינים שלכם בפייסבוק! 

אבל בקרוב תהיו חייבים.. 

החל משבוע שעבר פייסבוק החלה לשנות את מודעות הצד הפרסומיות שלה, כפי שהבטיחה בהודעה בחודש אפריל האחרון.


מודעות הצד החדשות יהיו גדולות וברורות יותר וזאת מתוך כוונה ברורה של פייסבוק להגדיל את היעילות של המודעות, ובכך להגדיל את הסכומים שמשלמים כיום המפרסמים על מודעות הצד.
 
הפרסום בפייסבוק הולך להישאר זהה, אך אלמנטים מסוימים ודרישות ספציפיות הולכות להשתנות.
לוח הזמנים למהלך, כפי שפורסם על ידי פייסבוק:
 
  • 24.6 יחלו לרוץ המודעות בפורמאט החדש. כל המודעות שיעמדו בתנאים הגרפים החדשים, תהפוכנה ישירות למודעות מוגדלות וכל שאר המודעות יישארו בגודל הרגיל.
  • מה24.6 והלאה – ה CPM  של המודעות הולך לעלות בצורה הדרגתית, בד בבד עם הגידול בשימוש בגדלים החדשים על ידי המפרסמים.
  • 1.8 – כל מודעות הצד יהיו מחויבות לעמוד בדרישה של פייסבוק לכמות גג של 20% טקסט במודעה!
  • 1.9 – כל המודעות יחויבו לעמוד בדרישות של לא יותר מ20% טקסט רטרואקטיבית, ובנוסף כל המודעות ברזולוציה הישנה יפסלו ולא תהיינה זמינות יותר לתצוגה.
מנהלי דפים, התכוננו!
נכתב ע"י שטיק מדיה

 

[dt_sc_hr]

[/dt_sc_two_third]

פייסבוק משיקה את מודעות הצד החדשות
דרג פוסט זה

השאר תגובה

Your email address will not be published.

יש לנו שטיק בשבילכם -הטבה מפנקת לעסק!

20% הנחה על בניית אתר,
מיתוג וקידום בגוגל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link