סיכום פברואר 2017 בפייסבוק – שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם

שימוש בפייסבוק ומה אפשר לעשות עם שיווק בפייסבוק

דוחות הרבעון הרביעי של פייסבוק לשנת 2016 פורסמו, והצביעו על שיפורים בכל האפליקציות של הרשת החברתית הפופולרית.. ההכנסות נאמדו ב-27 מיליון דולר, שהן עלייה של 54% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. "2016 הייתה טובה, אך יש עוד הרבה עבודה", כך לפי מארק צוקרברג. מה אפשר להסיק מכך לנושא שיווק בפייסבוק?

  • בפייסבוק יש 1.86 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, עלייה של 17% בהשוואה לשנה שעברה.
  • 74 מיליארד פעילים מדי חודש דרך הנייד, עלייה של 21% בהשוואה לשנה שעברה.
  • 23 מיליארד פעילים מדי יום, עלייה של 18% בהשוואה לשנה שעברה.
  • 15 מיליארד פעילים מדי יום בנייד, עלייה של 23% בהשוואה לשנה שעברה.

Instagram Stories

שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק מגיע גם לאינסטגרם, אפליקציית הבת. השימוש בשירות ה-Instagram Stories גדל משמעותית. 150 מיליון איש משתמשים בהם על בסיס יומי. 70% מהמשתמשים באינסטגרם עוקבים אחרי עסקים, ושליש מהסיפורים הנצפים ביותר מגיעים מעסקים.

  • בקרוב תוכלו ליצור קמפיינים מ-Instagram Stories. ככה יהיה ניתן לעשות טרגוט, להגדיר Reach ולהפיק דוחות ומדידה.
  • Stories Insights – בשבועות הקרובים יהיה ניתן לראות דו"חות שימוש לפרופילים עסקיים באינסטגרם. יהיה ניתן לראות נתוני Reach, חשיפות, תגובות וכדומה. ככה תוכלו לדעת ולקבל את הכלים הטובים ביותר כדי ליצור את התוכן הטוב ביותר בעבור הלקוחות שלכם.

סופרבול ומה ניתן להסיק ממנו לגבי שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

מפרסמים יכולים להנות משיפור בתחום השיווק בפייסבוק כאשר יש אירוע טלוויזיוני גדול.כמובן שכאשר מתרחש אירוע בסדר גודל כמו הסופרבול, הרשת מגיבה. במהלך הסופרבול ה-51 שחל  בפברואר, הצופים לא נשארו מהופנטים למסך, אלא לקחו את החוויה שלהם לרשת. 64 מיליון איש לקחו חלק בדיונים על הסופרבול בפייסבוק, 44 מיליון איש דיברו על הסופרבול באינסטגרם. בסך הכל, שידור הסופרבול הוביל ל-390 מיליון אינטראקציות ברשתות החברתיות. בסך הכל, 262 מיליון צפיות נרשמו לסרטונים העוסקים בסופרבול.

 

מה כל זה אומר מבחינת שיווק בפייסבוק? כמובן שיש פוטנציאל אדיר לאירועים בסדר גודל של הסופרבול, ושעלינו כאנשי שיווק ברשת לשאול איך למקסם את האירוע לכדי רווח. כיצד עלינו ללכוד את תשומת הלב של הקהל?

  • הקהל צופה באירוע כמו הסופרבול דרך שני מסכים – הטלוויזיה והסמארטפון. 90% מהאינטראקציות בנושא הסופרבול נעשו דרך המובייל. כלומר, מה שצריך לעשות זה לשלב את הפייסבוק והטלוויזיה.
  • יצירת תוכן איכותי בווידאו – עלינו ליצור וידאו שימשוך את תשומת לב הקהל תוך כדי השידור בטלוויזיה.
  • קמפיינים מרובי פלטפורמות – אנשים מגיעים לפייסבוק כדי לצרוך דעות ותגובות, ולאינסטגרם כדי לראות מה מתרחש מאחורי הקלעים. כיצד יש לנתח את המסקנות האלו?

מקור

סיכום פברואר 2017 בפייסבוק – שיווק בפייסבוק ובאינסטגרם
5 (100%) 2 votes

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה