סושיאל מדיה TAO – איך עובד המנוע של פייסבוק גרף?

0 77
Follow Us

פייסבוק מעניקה הצצה נדירה למנוע שמאחורי הגרף החדש – TAO
TAOהוא המנוע של פייסבוק שאוגר מידע בכל פעם שאנו עושים צ'ק אין, מגיבים לסטטוס או עושים לייק לתמונה, ובכך לומד את העדפותינו בזמן השימוש שלנו ברשת.
פייסבוק גרף אמור לקחת את אופציות החיפוש לרמה חדשה, תוך שאיפה לתת לה מקדמה משמעותית באפשרויות החיפוש מול רשתות הסושיאל מדיה האחרות.
האתגר שעמד מול הרשת הוא עצום – מערכת שאוגרת וקולטת המון חלקיקי מידע בשניות, שכוללת המוני משתמשים במחשבים ובמובייל, שמבצעים מגוון רחב של פעולות בעת ובעונה אחת.
יתרה מכך, בסטטוסים ובשיחות "חמות" שזוכות לחשיפה גבוהה והרבה לייקים, על המערכת לזהות את הנושא הזה כנושא חם שאנשים מתעניינים לגביו – משימה שהופכת קשה כאשר המידע זורם לרשת אינו מקוטלג בבירור וכולל תוכן מגוון ורחב (אופציה ששופרה משמעותית בהשקת אופציית #ההאשטגס החדשה).
 
 
אופציית החיפוש החדשה תוכל לענות לנו על שאלות רלוונטיות לגבי כל פעולה שאנו שוקלים לבצע במרחב הרשת החברתית – אופציה שתסייע לפרסום באינטרנט, לעושי היח"צ בסושיאל מדיה ובכלל, לכל בעל עסק ומשתמש פשוט.
בעזרת שימוש בפייסבוק גרף נוכל ללמוד דרך חברינו על מקומות מומלצים לבילוי או לרכישת שירות, על מוקדים או עסקים שחברינו אהבו במיוחד ועל כל משאלת לב שתעלה בלבנו בזמן השהייה ברשת.
בשורה חדשה או שאיפה מגלמונית שלא תוכל למבחן המציאות?
הרשמו לבלוג וקבלו עדכונים שוטפים!

·         מקורות: ג'סטין לפרטי, עבור Inside Facebook, 2013
·         נכתב על ידי סמי סבין, שטיק סושיאל מדיה.

 

סושיאל מדיה TAO – איך עובד המנוע של פייסבוק גרף?
דרג פוסט זה

השאר תגובה

Your email address will not be published.

רוצים שנעזור לכם
​לייצר יותר הכנסות?

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link