ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל

החברה המובילה בישראל לניהול מוניטין בגוגל.


    ניהול מוניטין בגוגל - להדחקת תוצאות שליליות בגוגל

    ניהול מוניטין בגוגל עם המומחים שלנו

    ממוקדי הצלחה בניהול מוניטין

    ממוקדי הצלחה

    ניהול מוניטין לעסק עם ראייה אסטרטגית

    ראייה אסטרטגית

    אנחנו באים עם נסיון בתחום

    ניסיון

    שמירה על דיסקרטיות בניהול מוניטין לעסק

    דיסקרטיות

    המלצות

    שששששששששש... זה דיסקרטי

    ניהול מוניטין בגוגל 2020 1 אנונימי חברת הייטק

    מה זה ניהול מוניטין בגוגל?

    ניהול מוניטין בגוגל, או בשמו הנוסף הדחקת תוצאות שליליות, כולל סט של פעולות שמטרתן קידום של תוצאות חיוביות על מותג או פרסונה, ודחיקה של תוצאות שליליות למיקומים לא רלוונטיים. מותגים ואישי ציבור רבים מבינים את הכוח העצום של מנוע החיפוש של גוגל ואת המשקל שהגולשים נותנים לתוצאות החיפוש שהם מקבלים.

    במידה והמותג שלכם סובל מתוצאות שליליות שמופיעות ראשונות בתוצאות החיפוש, סביר להניח שהדבר מסב לכם נזק רב, כלכלי ותדמיתי. הדבר האחרון שאתם רוצים שמישהו יראה כשהוא מחפש אחריכם בגוגל, זו ביקורת רעה, כתבה לא מחמיאה או סרטון שעושה לכם נזק תדמיתי.

     

    מה מיוחד בגישה של שטיק מדיה כלפי ניהול מוניטין בגוגל?

    הניסיון שלנו, הידע שלנו והראייה האסטרטגית בתור משרד שיווק באינטרנט, מאפשרים לנו לבצע ניהול מוניטין בשיטה מתקדמת ותוך נקיטה בטקטיקות שונות על פי הצרכים של החברה או האישיות הציבורית.

    אנחנו לא עוד משרד SEO שמומחה בקידום אורגני לחברות וארגונים, אלא משרד שיווק באינטרנט שיודע לנצל את הכלים והיכולות הדיגיטליות הקיימות כיום, ולרתום אותן לצד הלקוחות שלנו לצורך שיפור תוצאות החיפוש עליהן במנוע החיפוש של גוגל.

    אנחנו מעניקים שירות 360 שכולל גם הבנה של מיתוג ומותג, מיצוב, פרסום, קריאייטיב, קופירייטינג – כל אלו קריטיים ביותר להצלחה של פרויקט ניהול מוניטין ומקצרת בדרך כלל את טווח הזמנים עד להגעה להצלחה ולעמידה ביעדי הפרויקט.

    למי מיועד ניהול מוניטין בגוגל?

    חברות

    רשתות

    אישי ציבור

    מנהלים בכירים

    פוליטיקאים

    מחפשים חברה שלא רואה בעיניים?

    הזינו טלפון ונחזור אליכם:


      5 כללי זהב בתחום ניהול מוניטין בגוגל

      מחקר מעמיק

      מחקר מעמיק הוא אבן היסוד של כל פרויקט ניהול מוניטין מוצלח. בגלל שאתם ניצבים מול אתגר לא פשוט. עצם התוצאות השליליות פוגע בכם ובמותג שלכם בצורה יומיומית, ולכן אתם חייבים ללמוד את האויב, לנתח ולהבין כמה עמוק הבור ומה יידרש מכם לעשות כדי לצאת ממנו.

      משרד מקצועי בתחום שיווק באינטרנט, יידע להשתמש בתוכנות ובכלים הייחודים שקיימים כיום, לצורך ביצוע מחקר מקיף על המצב הקיים, ובניית תמונת מראה שתאפשר לכם לקבל החלטות חכמות.

      משרד מקצועי יצליח לגלות  במחקר שיבוצע דברים שאתם לא רואים ממבט שטחי במנוע החיפוש של גוגל ברוב המקרים, ברגע שמרימים את מכסה המנוע, מדלים את תמונת המצב האמיתית לגבי המוניטין שלכם בגוגל. זה מאפשר לכם  כמובן לקבל החלטות נבונות יותר בהמשך.

      חשבו על מצב בו מבוצע עבורכם מחקר לא מספק ושטחי שלא מזהה את כל הבעיות הקיימות לגבי המוניטין שלכם. הדבר יוביל לבניית תוכנית לא מדויקת ולא מקיפה, שתטפל בחלק מהאלמנטים הרלוונטיים. הדבר יוביל לאיבוד זמן, כסף, וכמובן המשך פגיעה במותג שלכם.

      חלק מהכלים שניתן להשתמש בהם למחקר הם: הכלי למחקר מילות מפתח של גוגל, search console, google trends ועוד.

      תוכנית אסטרטגית

      אחרי סיום המחקר והגשת הממצאים, מתחילים בגיבוש המסקנות האופרטיביות לפעולות הבאות שצריכות להינקט, שירכיבו את התוכנית האסטרטגית בתחום ניהול מוניטין בגוגל.

      התוכנית חשובה ביותר מכיוון שהיא תגדיר מדדי הצלחה, נקודות זמן ברורות לבחירת ההתקדמות וכמובן תגדיר את המתודות בהן הולכים לנקוט בפעילות. לדוגמא, התוכנית יכולה להגדיר כי יידרש ניהול קמפיין פרסום בגוגל, בנוסף לשלל הפעולות האורגניות שננקוט בהן בפרויקט.

      התוכנית גם יכולה לכלול שימוש בכלי פרסום ברשת התוכן כמו למשל פרסום באאוטבריין או פרסום בטאבולה, ורכישה של מאמרים או כתבות אורח במגזינים מובילים. התמהיל של הפעולות שיידרשו לצורך הדחקת התוצאות השליליות, ייסקרו בתוכנית שתוגש לידכם. אם אין לכם אתר אינטרנט וגם אם יש, בניית אתרי תדמית חשובים ביותר לצורך ביצוע של הדחקת תוצאות בגוגל ועל כן פעמים רבות נמליץ גם על כך.

      חשוב לזכור כי כל תוכנית היא בסיס לשינוי. לאורך הפעילות אנחנו סוקרים כל העת מהי האפקטיביות של כל פעולה, מה היא מצליחה לייצר לנו והאם היא תורמת לנו באופן כללי למאמצי הניהול שלנו. חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק של הזמן ועל כך נשוחח בסעיף הדוחות שיבוא בהמשך המאמר.

      הערכת זמנים

      הערכת זמנים חשובה לצורך ביצוע מלא של בקרת נזקים מהצד שלכם. כל יום שעובר רק מחמיר את המצב, מכיוון שעוד ועוד אנשים נחשפים לתוצאה השלילית עליכם.

      מבחינה פסיכולוגית, אחרי שמישהו ייתקל בתוצאה השלילית עליכם ויקרא עליכם, הדעה שלו עליכם תתגבש ולא בצורה אתם רוצים. לאחר מכן, שינוי של חוות הדעת שלו ב180 תהיה משימה קשה ויקרה הרבה יותר מהדחקה של התוצאות השליליות.

      זאת אומרת שלזמנים יש כאן משקל משמעותי וחשוב מאוד שתבדקו עם המשרד המלווה אתכם מהי ההערכה שלו לניהול הפרויקט. כמובן שאי אפשר להתחייב באופן וודאי על לוחות זמנים, אך משרד מנוסה יידע לקצוב זמנים לאור ניסיון העבר וכמובן המחקר שביצע.

      אם אתם אישי ציבור או פוליטיקאים שמתמודדים על משרה, או רצים לראש ראשות או לכנסת, הרי שהעבודה של הדחקת תוצאות שליליות יכולה לסייע לכם במאמצים התדמיתיים שלכם. זכרו לא להתעורר ברגע האחרון של כמה חודשים לפני הבחירות, כי אז תהיו עם אפס מרווח תמרון ויכולת לקבל החלטות שונות.

      אלמנט נוסף שעשוי להשפיע על תוצאות החיפוש ועל הערכת הזמנים היא המותג שלכם. ככל שהמותג שלכם חזק ועוצמתי יותר ונקשר בקרב לקוחות רבים עם ערכים חיוביים, כך המלאכה של הדחקת התוצאות תהיה מהירה יותר. חשוב להיוועץ עם משרד מיתוג מקצועי שיוכל לחוות דעה על המותג עצמו ועל החוזקה שלו כדי להבין האם נדרשת עבודה גם באפיק זה.

      חברה לקידום אתרים תדע לבנות עבורכם גאנט ריאלי שכולל מספר תרחישים מבחינת זמנים, לדוגמא פעילות של 3 חודשים, 6 חודשים או 9 חודשים. כל אחד מתרחישים אלו יכלול פריסה שונה של המאמץ וכמובן תהיה לו משמעות על הפריסה התקציבית של הפרויקט.

      הערכה תקציבית

      כמה בעצם יעלה לכם כל הפרויקט של ניהול מוניטין? זוהי שאלה מצוינת שהתשובה אליה משתנה מפרויקט לפרויקט וישנם מספר פרמטרים שישפיעו על המחיר:

      • רמת קושי של הפרויקט
      • חוזקה של האתרים שמציגים תוצאות שליליות
      • כמות האזכורים השלילים בעמוד הראשון
      • זמן אותו עומד לרשותנו

      בניגוד לתחום קידום ממומן בגוגל, שבו אתם יכולים להחליט שמחר בבוקר אתם רוצים להיות במיקום הראשון בביטויים מסוימים (זה לא נכון לחלוטין אבל זה מתאר את האמת ב90% דיוק), הרי ניהול מוניטין בגוגל הוא עולם אחר לחלוטין. בתחום הפרסום אנו יודעים כי מהרגע שיש לנו קריאייטיב ואנו מאשרים אותו מול הלקוח – אנחנו יכולים לנוע מהר קדימה לקופי, עיצוב גרפי והעלאה של קמפיינים לאוויר.

      בתחום ניהול מוניטין בגוגל זה ממש לא עובד ככה. לדוגמא, אחרי שהחלטתם על הביטוי המרכזי לקידום, כל הוספה של ביטוי נוסף תצריך תוכנית נוספת, מחקר, והתייחסות נפרדת לצורך קידום של הביטוי הזה ודחיקה של כל שאר התוצאות.

      עקב העובדה שגוגל משנה את האלגוריתם שלה באופן תדיר ולא ממש מודיעה על זה מראש למישהו, הרי שלאורך הדרך תוכלו לראות תזוזות שישפיעו גם הם על ההערכה התקציבית שתבוצע בהתחלה. זאת אומרת, שאם גוגל תוציא עדכון שישפיע על מנוע החיפוש ועל תוצאות החיפוש בעמוד הראשון, אתם עשויים להרוויח ולטפס או עלולים להפגע.

      איך תוכלו להימנע מכך? משרד מקצועי יידע לנהל את פעילות הקידום תוך שהוא מבין את הדרך שבה גוגל עובדת ומצליח להבין מה הטרדנים ומה גוגל באמת רוצה להנגיש ללקוחות שלה.

      משרד פרסום מקצועי יידע לבצע עבורכם ניתוח מעמיק ולבנות הערכה תקציבית שתאפשר לכם לקבל החלטות קדימה בהמשך הדרך. זכרו, כל יום שעובר, אנשים נוספים נחשפים לאזכורים השלילים עליכם או על החברה שלכם, וזוהי עובדה שצריכה לקבל טיפול מהיר וכיכורגי.

      דוחות ובקרה

      מכיוון שכל יום חשוב וההשפעה של כל יום שעובר היא עצומה, חשוב מאוד שתוכלו לקבל ממשרד קידום אורגני שמלווה אתכם, מידע רציף לגבי ההתפתחות של הדברים והאפקטיביות שלהם. זכרו שלעיתים בעולם קידום אורגני דברים נעים לאט יותר מהעולם של ניהול קמפיינים, ולכן לעיתים יש להמתין כדי לראות את האימפקט של פעולות מסוימות שנקטתם.

      לטעמנו, דוח צריך לצאת ללקוח אחת לשבוע, על מנת לסקור את הפעולות שבוצעו באותו השבוע והאם ראינו את האפקט שלהן. כמו כן צריך לכלול הדוח את המיקומים הנוכחים ואת ההתקדמות שהייתה, אם הייתה, במנוע החיפוש. אך אם זאת, ישנן גם לקוחות שרוצים לתת מבט על הפרויקט רק ברמה חודשית ומעדיפים לקבל עדכונים שוטפים לאורך הדרך ללא דוחות.

      דוח מסודר ומקצועי, פשוט וברור להבנה, יאפשר לכם לקבל החלטות ניהוליות ולהבין יותר את התהליך ובעיקר את הסיום שלו. אנחנו מבינים לחלוטין את הרגישות ואת הצורך שלכם לדחוק למטה את התוצאות השליליות ולכן רואים בדוח כלי עזר משמעותי בתהליך העבודה של ניהול מוניטין בגוגל.

      למה לבחור בשטיק מדיה בנושא של ניהול מוניטין?

      כי אנחנו מנוסים, אחראיים, דיסקרטיים ויש לנו ידע רחב בתחום ניהול מוניטין, אסטרטגיה ושיווק באינטרנט. שילוב של כל אלו יחד מאפשרים לנו לגשת לכל פרויקט עם ראש פתוח ועם סט רחב מאוד של כלים.

      מחפשים חברה שלא רואה בעיניים?

      הזינו טלפון ונחזור אליכם:


        שאלות נפוצות על ניהול מוניטין

        האם ניתן להעלים תוצאות שליליות בצורה מהירה?

        בהחלט כן. ניהול מוניטין הוא לא תהליך מהיר כמו לדוגמא ניהול קמפיינים בגוגל. אך עם זאת, ישנן דרכים וטכניקות שיכולות לאפשר לכם לנקות את השם שלכם או של החברה שלכם בצורה מהירה בהרבה – אנחנו בשטיק שולטים בטכניקות אלו ביד רמה. הדבר תלוי מאוד בנכסים הדיגיטליים הקיימים שלכם, בכמות התוצאות השליליות ובתקציב שלכם.

        איך בוחרים חברה שתלווה אתכם בפרויקט?

        ידע מקצועי, ניסיון בקידום אורגני, ניסיון בשיווק וקידום באינטרנט, המלצות לקוחות מתחומים אחרים שטופלו במסגרת ניהול מוניטין. חשוב מאוד שתבדקו את צורת העבודה של החברה והגישה שלה כלפי ניהול הפרויקט – אתם חייבים לעבוד עם חברה דיסקרטית ואמינה במקרה זה, שיש לה מתודת עבודה ברורה.

        כמה זמן לוקח לנקות תוצאות שליליות?

        זמן ניהול הפרויקט משתנה מחברה לחברה והוא פונקציה של מספר גורמים: כמות התוצאות השליליות, האם ישנם גם סרטונים שלילים, התקציב של החברה, כמה הנושא אותו צריך לדחוק חם ולוהט כרגע, האם התוצאות שמופיעות בעמוד הראשון מגיעות מאתרים חזקים.

        מה התקציב הנדרש עבור ניהול מוניטין בגוגל?

        גובה התקציב הוא נגזרת של מספר גורמים עיקריים בניהול מוניטין: מהירות דרושה לביצוע דחיקה של תוצאות שליליות, החוזק של התוצאות השליליות שקיימות כרגע מול שם המותג, הנכסים הדיגיטליים הקיימים של החברה ועוד.

        כמה זמן לוקח להשיג תוצאות בתחום ניהול מוניטין?

        הזמן שייקח לבצע ניהול מוניטין משתנה ממותג למותג, בחוזקה של האתרים עם האזכורים השלילים וכמובן ביכולות הכלכליות של הלקוח.

        לדוגמא, אם במיקומים הראשונים של גוגל ישנן כתבות שליליות מאתרים חזקים, כמו למשל YNET או THEMARKER, הרי שהאתגר גדול הרבה יותר ויצריך לרוב זמן רב יותר של פעילות.

        האם ניתן לדחוק כל תוצאה שמופיעה במנוע החיפוש של גוגל?

        עקרונית, ניתן לדחוק כל תוצאה שמופיעה בתוצאות הראשונות של גוגל. העניין הוא כמה זמן זה ייקח ומה המאמצים שתידרשו להשקיע על מנת לדחוק את התוצאה הזו ולמקם בראש העמוד תוצאה שמחמיאה לכם יותר.

        האם ניהול מוניטין מחייב בניית אתר?

        לא מחייב, אך מומלץ מאוד שכן. מניסיון שלנו, אתר הוא כלי עוצמתי לניהול מוניטין, גם חיובי וגם כמובן לדחיקה של תוצאות שליליות. על כן, ברוב הפרויקטים אנחנו ממליצים על בנייה של אתר אחד לפחות ללקוח.

        Call Now Button

        הופה! קבלו טייק-אווי של טיפים בשיווק ובמיתוג ישר למייל

          לא תודה יש לי יותר מדי כסף
          close-link

          מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
           

            לא תודה יש לי יותר מדי כסף
            close-link