משרד פרסום שטיק מדיה

משרד פרסום שטיק מדיה

פרסום מוכוון תוצאות עסקיות


משרד פרסום שטיק מדיה
ערכי הליבה
  • תנו את השירות שאתם מצפים לקבל.
  • תהיו עם ראש פתוח.
  • תעשו דברים בצורה פשוטה.
  • תמיד יש פתרון.
  • תהיו בני אדם טובים.
  • תהיו חברים טובים.
  • תהיו נאמנים לקולגות שלכם.
  • תהיו צנועים.
  • תהיו בני אדם טובים.
  • תהיו חברים טובים.
  • תהיו נאמנים לקולגות שלכם.
  • תהיו צנועים.
  • תנו את השירות שאתם מצפים לקבל.
  • תהיו עם ראש פתוח.
  • תעשו דברים בצורה פשוטה.
  • תמיד יש פתרון.

משרד פרסום שטיק מדיה – אני מאמין

אנחנו רוצים להיות משרד הפרסום המוביל בישראל. הראייה הזו מובילה אותנו בכל יום ובכל צעד שאנו עושים עם הלקוחות שלנו. אלו חלק מהעקרונות המובילים אותנו:

  • המטרות העסקיות של הלקוח במרכז
  • שירות איכותי וצמוד לכל לקוח
  • דיווח אמין וישר
  • שקיפות
  • הלקוח לא שבוי ולא כלוא בהסכמים כובלים
  • השקעת משאבים בשיפור מקצועי מתמיד
  • אנשי צוות איכותיים, מסורים ומקצועיים

לקוחות משרד פרסום שטיק מדיה

קבלו יעוץ מקצועי ואמין לחברה שלכם

הזינו טלפון ונחזור אליכם:


משרד פרסום – 9 נקודות מפתח שיסייעו לכם לבחור משרד פרסום

בחירה של משרד פרסום ושיווק שיוביל את הפעילות העסקית שלכם, היא בחירה קריטית בחיים של הארגון ולעיתים תקבע אם העסק יצליח או ייכשל. ממש עד כדי כך. והדבר לא רלוונטי רק לחברות ועסקים חדשים אלא גם לחברות קיימות.

ומדוע?

חישבו על זה כך:

אם משרד הפרסום שלכם לא מבין את החברה שלכם או הפעילות שלכם, ולא מצליח לייצר לכם תוצאות עסקיות, הרי לא רק המחזור שלכם יירד, אלא גם המתחרים שלכם יתחזקו ויצליחו לקחת נתח  גדול יותר מהעוגה של השוק שלכם.

אם הקמפיינים שלכם לא מכווננים כמו שצריך ולא עשיתם מחקר נאות, אתם עלולים לכוון למקומות לא נכונים, לבזבז זמן, כסף ומשאבים על אפיקי פרסום שלא יובילו אתכם לתוצאות בתחום של שיווק באינטרנט או פרסום באוף ליין.

החשיבות של פעולות הפרסום באות לידי ביטויי בעיקר אצל חברות ועסקים חדשים שאין להם עדיין מידע על קמפיינים שעובדים, מסרים נכונים למותג, אפיקי שיווק נכונים ועוד. את כל הנקודות האלו, מחקר מקיף אמור לפתור.

 

הכנו עבורכם 9 נקודות מרכזיות, אם תרצו 9 קריטריונים מובילים, שיכולים לסייע לכם לבחון כל משרד פרסום שתעבדו איתו, גם הנוכחי שלכם או את זה שאתם מראיינים, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ואיכותית שתסייע לכם לקדם את העסק שלכם לעמידה במטרות העסקיות שלו.

נקודה 1 – מהו האני מאמין של המשרד 

האם למשרד הפרסום שלכם יש שליחות? יש לו חזון? מטרה? ערכים? למה הוקם המשרד? מהו הדרייב שמניע אותו להמשיך לנוע קדימה? האם יש אני מאמין כתוב למשרד? האם יש ערכי ליבה? 

כשחברה קובעת ומגדירה אני מאמין, ושמה אותו מול פניהם של העובדים במשרד, כולל הבעלים, הדבר יידבק בהם. כשמדברים על ערכים, הם שוקעים ומחלחלים. הם מתקבעים ומתמצקים בתודעה ובמודעות של כל חברי הארגון. 

העולם הערכי לא נגמר ביציאה מהצבא או מקורס קצינים, והרבה פעמים המחסור בעיסוק בערכים ודרכי התנהגות, מובילים לכך שחברות רבות מתנהלות ללא ערכי ליבה מוגדרים וברורים.

נקודה 2  – מיהם הבעלים של המשרד?

רוב משרדי הפרסום נבנו והוקמו על היכולות של הבעלים של המשרד, והדברים נכונים במיוחד לתחום הדיגיטל בישראל. האם בעלי החברה הם אנשים טכניים שמבינים את עולם הפרסום, או שהם אנשי עסקים שזיהו הזדמנות עסקית ובאו לתחום כדי להרוויח כסף?

מהי הזיקה של הבעלים לתחום הפרסום? האם הם האושיות המקצועיות המובילות? מהי המעורבות שלהם בזמן משברים או בזמן שהתיק לא מצליח להתקדם ואתם לא מצליחים לייצר תוצאות לחברה שלכם?

אני מאמין שכשהבעלים של המשרד הם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, והם נמצאים שם כדי לתרום ולדחוף את הפעילות קדימה, הדבר יתבטא חד משמעית ברמה המקצועית של כלל הארגון מהמסד ועד הטפחות. זה אומר שלמעשה תהיה סמכות מקצועית שתסייע לכוון את הקמפיינים שלכם לכיוונים הנכונים, ובעיקר בזמני משבר.

נקודה 3 – מיהם חברי הצוות של המשרד 

חברי הצוות של המשרד ייקבעו בסופו של דבר איך יראה השירות שתקבלו והתוצאות שתקבלו וכמה תהיה העבודה נעימה וקולחת ביום יום. זכרו כי עקב החשיבות הרבה של משרד פרסום לפעילות השוטפת של החברה, בהרבה מקרים מדובר על קשר יומיומי בין הצדדים.

יחסים טובים ומעולים בין הצדדים יאפשרו לכם להתרכז בדברים החשובים באמת – להשיא תוצאות לחברה ולעמוד ביעדים העסקיים שלכם.

יתרה מכך, בדקו מיהם בעלי המקצוע במשרד? האם יש מעצב גרפי? מומחה קידום אורגני? האם יש מנהלי קמפיינים מנוסים או סטודנטים שטרם סיימו את התואר שלהם? האם יש מספיק מנהלי קמפיינים כדי לעבור על הקמפיינים שלכם בתורה שוטפת?

האם אתם מקבלים מנהל תיק חדש וטרי שסיים הרגע לימודים והוא ללא ניסיון? או שיש לידכם שועל קרבות מנוסה שניהל ומנהל לקוחות ולא יצטרך להתחיל ללמוד תוך כדי צנועה בתיק שלכם? זה מצב שאתם ממש לא רוצים שיקרה וחשוב שתקפידו על כך.

נקודה 4 – מהם תחומי התמחות של המשרד

האם אתם מחפשים משרד פרסום נישתי שמתמחה בתחום אחד ספציפי, או משרד פרסום שיוכל לתת לכם מענה רחב לכל דרישה וצורך שיעלו בדרך? יש כאן כמובן גישות שונות לבעיות שונות ואין בהכרח תשובה נכונה, אבל:

מניסיון שלי, חברות ענק יכולות להרשות לעצמן (לעיתים) להחזיק משרדים וחברות שונות מתחומים שונים. חברות ענק עשויות להחזיק משרד סושיאל, משרד לניהול קמפיינים, משרד גרפי… אבל בסופו של דבר, גם במקרים אלו לרוב ישנו מצב כי אין מי שרואה את התמונה כוללת והרחבה ומשהו עלול ליפול בין הכיסאות.

משרד שטיק מדיה מאמין בשיטה ההוליסטית לניהול הפעילות של פרסום באינטרנט של המותג וכלל פעילות הפרסום כולל קידום אתרים בגוגל ופרסום אוף ליין. זה אומר שאנחנו יכולים לבחון את כל הכיוונים האפשריים ולהמליץ על הכיוון הנכון ביותר לפעילות המותג שלכם.

נקודה 5 – מהן ההצלחות של המשרד

מהן ההצלחות של משרד הפרסום שאתם בוחנים? האם יש לו פרסים שהוא זכה בהם? מהלכים יוצאי דופן? אחוזי המרה והצלחה ללקוחות יוצאים מגדר הרגיל? פרסים הם נחמדים וטובים ולנו בשטיק יש כמה כאלו, אך בכנות, יש דברים חשובים יותר מזה.

אם משרד הפרסום שלכם יכול להראות לכם דוגמאות לכך שהוא העיף  תוצאות עסקיות של לקוח והטיס אותן במאות ואף אלפי אחוזים, זה שווה יותר מכל פרס שבעולם.

אתם יכולים לראות כאן בדוגמא, קמפיין שאנחנו מנהלים עבור לקוח בהשוואה חודשית של מרץ לעומת אפריל. באמצעות אופטימיזציה חכמה ונכונה לקמפיינים שקיבלנו, הצלחנו להניע את אחוזי ההמרה מ 11.6 ל 18.96. 

זה בעצם אומר שלקוח שהשקיע 100,000 ₪ בפרסום, קיבל חזרה 189,600 ₪ במקום 116,000 ₪! הבדל של כ-73,000 ₪ על אותו הפרסום ועל אותו התקציב.

דוגמה להצלחת משרד פרסום

נקודה 6 – ממליצים של המשרד 

המלצות זה חלק חשוב מאוד בתהליך הבחירה של משרד הפרסום שלכם. חשוב מאוד לדבר עם לקוחות קיימים, כאלו שמקבלים שירות ותוצאות ולעמוד על טיב השירות שהם מקבלים. ככל שלקוח נשאר זמן רב יותר עם החברה, כך סביר יותר להניח שהוא מכיר את היסודות שלה, את הדרכים בה היא מתמודדת עם משברים ולחצים ועוד.

אנחנו מאמינים מאוד בלקוחות שלנו והעובדה שאנחנו יכולים להפנות אליהם לקוחות פוטנציאלים הם מקור עצום לגאווה, וזו עוד אחת מהסיבות שבגללן שווה להתאמץ ולתת שירות מסור ומדויק.

ההמלצה שלנו היא לדבר לפחות עם 3 ממליצים מתחומים שונים, וכדאי שאחד יהיה מהתחום שלכם (זאת אומרת, שאם יש לכם אתר מכירות און ליין, בקשו לדבר עם לקוח שיש לו מכירות און ליין אבל לא בהכרח מהתחום שלכם).

נקודה 7 – איך המשרד ניגש לפרויקט חדש?

נקודה מעניינת לדיון עם משרד פרסום, היא מהי מתודת העבודה שלו ומהם התהליכים שמובילים את קבלת ההחלטות לגבי נקיטת פעולה כזו או אחרת, מרגע שמתחילים לעבוד יחד.

אחד הדברים הראשונים שמשרד פרסום צריך לבדוק, לדוגמא, הוא המותג שלכם והשפה הגרפית שלו, תוך בחינת ההתאמה של השפה לפעילות השיווק של החברה. האם לחברה שלכם יש כבר חבילת מיתוג לעסק? האם יש כבר אתר אינטרנט, דפי נחיתה או באנרים? האם אתם יודעים איך אתם הולכים להראות בכל הפלטפורמות?

ישנן המון טקטיקות שיווק וקידום שנשענות על כלים טכנולוגיים, פלטפורמות שיווק שונות, משפכים שיווקיים מורכבים ועוד. אז איך משרד פרסום מקצועי בוחר לאן לכוון את התקציב? איך הוא מתכוון לאתר את האפיקים הרווחים ובעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לחברה שלכם?

ישנם תחומים שבהם ברור לחלוטין כי יידרש פרסום בגוגל לאור מחקר בסיסי או ניסיון מהעבר. יש מקרים שבהם ברור לחלוטין כי תידרש הפקת סרטונים, פרסום ביוטיוב ופרסום בפייסבוק. אבל מה עם העולם שמעבר? איך ניתן לאתר אפיקים משלימים לפעילות השיווקית שלכם?

תחום קידום אתרים באינטרנט הוא תחום מורכב ומתפתח, ואנו מאמינים כי הכל מתחיל במחקר ובאפיון מעמיקים, שמהווים תוכנית עסקית / תוכנית אסטרטגיה דיגיטלית. אחרת, אתם עלולים לא לכוון למקום הנכון ולשקוע באפיקים שהחזר ההשקעה שלהם למותג נמוך.

נקודה 8 – איך עובד מערך התפעול של המשרד 

מערך התפעול של משרד פרסום יקבע מצד אחד איזה שירות תקבלו ומה תהיה מידת הזמינות לטיפול בחברה שלכם. תפעול חזק ועוצמתי, מאפשר לחברות לעמוד ביעדים עסקיים ולשפר משמעותית את הנושאים המטופלים במשרד.

בסופו של יום, החברה שלכם לא תהיה הלקוח היחידי של אף משרד פרסום, וברור לחלוטין שבכל רגע נתון ישנם כמה כדורים באוויר. תפעול טוב ימנע מהכדורים לנחות על הרצפה ויבטיח שביעות רצון שלכם, גם מבחינת השירות וגם מבחינת התוצאות העסקיות שתקבלו.

מצד שני, גם התוצאות העסקיות שלכם ייגזרו מהיכולות התפעוליות של המשרד. אם היכולות התפעוליות חזקות, ישנן מתודות עבודה ברורות ותרחישים להתמודדות עם מקרים שונים של הלקוחות, אזי הפתרון לאתגרים יהיה ממוקד יותר, יעיל יותר ומהיר יותר.

נקודה 9 – אש בעיניים

נקודה אחרונה וחביבה ביותר, האם לחבר'ה של המשרד יש אש בעיניים? האם אתם רואים את התשוקה שלהם, את האהבה שלהם למקצוע? האם אתם מרגישים שאכפת להם מהחברה שלכם ומההצלחה שלה?

אני אישית, אוהב לעבוד עם אנשים שהלב שלהם נמצא במקום הנכון, להגדרתי. זאת אומרת אנשים שלא מסתכלים על העשייה שלהם בתור חובה או עבודה, אלא בתור דרך חיים ומקצוע להווה ולעתיד. אנשים שרוצים ללמוד, להתפתח ולפרוח יחד עם הסביבה שלהם ומתוך אהבה לתחום הפרסום.

כשאתה קם כל בוקר עם רצון להתפתח, להתקדם, לקדם ולהגיע להצלחות – מרגישים את זה בכל משפט שלך ובכל שיחה שלך. זה מה שאנחנו מנסים לקיים בחיי היום יום ואני מאמין שאתם צריכים לחפש את זה בעיניים של משרד הפרסום העתידי שלכם.

שטיק מדיה – משרד פרסום 

שיווק ופרסום הם דרך חיים עבורנו. אנחנו לא כאן כדי להעביר את הזמן, אנחנו כאן כדי להיות הכי טובים – להעניק את השירות הכי טוב עם התוצאות העסקיות הכי טובות. אנחנו מסתכלים עין בעין ללקוחות שלנו ורוצים את הצלחתם. אנחנו מחבקים את הספקים והעובדים שלנו ומשקיעים בהם כדי שיצמחו וישגשגו יחד איתנו.

אנחנו שטיק מדיה, משרד פרסום מקצועי ומוכוון תוצאות.

בואו נעשה שטיק!

מחפשים חברה שלא רואה בעיניים?

הזינו טלפון ונחזור אליכם:


שאלות נפוצות על משרד פרסום 

מהם תחומי האחריות של משרד פרסום?

משרד פרסום אמון על פעילות הפרסום בפלטפורמות דיגיטליות וגם בפלטפורמות של אוף ליין. משרד פרסום אמון על הנראות של המותג, השפה שלו, התקשורת שלו עם הלקוחות באמצעים דיגיטליים, הקמפיינים שלו והתוצאות העסקיות שלו כמובן.

איך בוחנים משרדי פרסום?

אתם יכולים לבקר במאמר מעלה ולקבל 9 טיפים ודגשים שיסייעו לכם בבחינת משרד הפרסום שיוביל את החברה שלכם בפעילות העסקית שלה. זוהי בחירה קריטית לחברה, אנחנו ממליצים בחום לקרוא את המאמר.

האם כדאי להעסיק משרד פרסום או לעבוד עם פרילנסר?

יש פה שאלה שנוגעת בנקודה כואבת של רבים. שאלו את עצמכם, מי אתם רוצים שיהיה אמון על הפעילות של החברה שלכם? האם אתם רוצים חברה שנותנת מענה מקיף במספר תחומים? או מישהו שעוסק בתחום אחד בלבד ולא יידע לתת מענה מקיף וכולל? מי מהם ידע לטפל במשברים ואתגרים אם יקרו, בצורה טובה יותר? מענה לשאלות אלו יסייע לכם לקבל החלטה.

האם משרד פרסום עוסק תמיד גם בפרסום בגוגל?

משרד פרסום חייב להיות עם הבנה כוללת בתחום הפרסום והשיווק ובעיקר פרסום באינטרנט ולא רק בפרסום בגוגל. אין מותג או חברה שלא מפרסמים דרך הדיגיטל כיום, ועל כן חוסר הבנה באחד מכלים אלו יגרום למצב בו אתם עלולים לפספס הזדמנויות עסקיות מצוינות לחברה שלכם.

Call Now Button

הופה! קבלו טייק-אווי של טיפים בשיווק ובמיתוג ישר למייל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link