מסקנות מ-2013: 11 העצות הכי טובות לניהול פייסבוק

0 148

2013 היתה שנה סוערת במיוחד למפרסמים בפייסבוק, עם השקת הניוז פיד החדש והשינויים הרבים והמדוברים באלגוריתם של פייסבוק. מה למדנו מכל זה?

 
1.      כשאתם עושים מחקר לקראת העלאת קמפיין בפייסבוק, התמקדו בשלושה דברים: מחקרי מקרה, מחקרי שוק ותחזיות עתידיות של פייסבוק.
2.      אחת מהדרכים הקלות ביותר לעודד את האוהדים בפייסבוק שלכם להרשם לרשימת תפוצה במייל היא באמצעות טופס נחיתה בדף שלכם.
3. כשאתם יוצרים מודעת פייסבוק תמיד תגדירו "עניין מדוייק". כמה שיותר ספציפי יותר טוב אז הגדירו תחומי עניין רחבים כצרים. אימון טוב הוא להכליל גם מתחרים בסעיף "עניין מדוייק".
4. סוג העסק בו אתם נמצאים יקבע אילו אפליקציות הן הטובות ביותר עבורכם, אבל יש אפליקציות שהן אוניברסליות.
5. האם האינגייג'מנט בדף שלכם עומד על לפחות 2%? חלקו את מספר ה"מדברים על זה" במספר הלייקים של העמוד כדי לגלות.
6. פוסטים שיש בהם בין 100 ל-150 אותיות (פחות מ-3 שורות של טקסט) זוכים ל-60% יותר לייקים, תגובות ושיתופים מפוסטים ארוכים.
7. לתוצאות הטובות ביותר, השתמשו בגישת "לתת כדי לקבל". לדוגמא, אם אתם מבקשים מאוהדים לעקוב אחריכם בטוויטר או באינסטגרם – עיקבו אחריהם חזרה.
8. הקפידו לכלול כפתור "התחבר באמצעות פייסבוק" שממלא אוטומטית את שם השדה עבור המשתמש שנכנס לתחרות. האופציה הזו מזרזת את תהליך ההרשמה עבור המשתמש ועוזרת למנוע מצב של כפילויות טפסי הרשמה.
9. אפליקציית פייסבוק שמגלה מוצר, שירות או מבצע חדש נותנת לעסק שלכם הזדמנות להראות את המוצרים והשירותים שהלקוחות והאוהדים שלכם פחות מכירים.
10. הדפיסו שורה המזמינה את הלקוחות שלכם לבקר בעמוד הפייסבוק שלכם על כל דבר שאתם יכולים – קבלות, כרטיסי ביקור, מפיות (אם אתם בית קפה לדוגמא) וכו'. אתם גם יכולים להדפיס קוד QR שייקח אותם ישירות לשם.
11. תמונת הקאבר שלכם היא שגרירה של העמוד שלכם. שנו את הקאבר פעם בחודש כי השינוי יופיע בניוז פיד.
תורגם ועובד ע"י :שטיק מדיה
מקור: Inside Facebook
מסקנות מ-2013: 11 העצות הכי טובות לניהול פייסבוק
דרג פוסט זה

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


כשבוחרים שטיק,
בוחרים איכות.


הנבחרת שלנו תוביל
אתכם להצלחה.

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link