עיצוב לוגו לעורך דין

רוצים מיתוג מקצועי ומדוייק למשרד?


תיק עבודות משרדי עורכי דין

שיווק ובניית לוגו למשרד עורכי דין

WB מיתוג לוגו ואתר חדש למשרד עורכי דין

_1אבי חיים עיצוב לוגו ובניית אתר למשרד עורך דין

שיווק ובניית לוגו למשרד עורכי דין

שיווק ובניית לוגו למשרד עורכי דין

שיווק ובניית לוגו למשרד עורכי דין

שיווק ובניית לוגו למשרד עורכי דין

עיצוב לוגו לעורך דין – אם אתה בעלים של משרד עורכי דין או עורך דין מתחיל בשלבים הראשונים של בניית משרד, אתה כנראה מחפש לעצב לוגו ושפה מיתוגית שתלווה את המשרד לשנים הקרובות. לאור הניסיון העצום שלנו בליווי של תהליכי מיתוג עסקי ועיצוב לוגו לעורך דין, אנחנו מביאים כאן את משנתנו לגבי תהליך העיצוב והחשיבות של בנייה נכונה ללוגו שלך.

אז למה בעצם אנשים משקיעים אלפי ₪ במיתוג, בעיצוב ובניית שפה למשרד? למה לא להיכנס לFIVERR ולרכוש לוגו ב5-10$ ולסגור את הסיפור? מה החשיבות של מיתוג עורכי דין למשרד עורכי דין?

אז בואו נחשוב לרגע על הדבר הכי חשוב למשרד שלכם – הלקוחות שלכם.

ברמה הבסיסית ביותר, כל בני האדם מתוכנתים פחות או יותר באותה דרך, ועל ידי ההבנה של התהליכים שמניעים אותם לקבלת החלטות, אנחנו יכולים להפיק המון כללים שיווקים שיסייעו לקדם את פעילות המשרד שלכם.

האינטראקציה הראשונה של הלקוח שלכם מול המשרד שלכם תהיה דרך הלוגו והשפה המיתוגית שלכם, בין אם אתר אינטרנט, כרטיס ביקור או מאמר שתכתבו, הנראות והרושם הראשוני שתייצרו מול הלקוח היא מכריעה לגבי האופן שבה תתמצבו בעיניו. אתם רוצים לוודא כי ברגע הראשון אתם מייצרים אימפקט חזק ואיכותי מול הלקוח, נותנים לו את הביטחון להתקשר אליכם וזאת העיקר אם הוא הגיע אליכם ללא המלצה או הכוונה מחבר.

עיצוב לוגו לעורך דין – האתגר

מיתוג עורכי דין מניסיון שלנו, עיצוב לוגו למשרד עורכי דין הוא אתגר משום שאנו רוצים לשדר בשפת המשרד את הרצינות, אמינות, אחריות ומקצועיות, ומצד שני לעצב לוגו חדשני ורלוונטי ככל האפשר לשפה העיצובית המקובלת כיום.

יתרה מכך, עקב ריבוי המשרדים השאיפה היא לייצר לוגו שיבדל את המשרד באופן ברור מהמתחרים שלו בתחום וייצור "זכירות" למותג בעיני הלקוחות. זאת אומרת שאנו רוצים לבנות מותג שמשלב לעיתים כמה מסרים מנוגדים, בסביבה תחרותית עויינת ורוויה במתחרים וכמובן שזה יתאים למה שאת או אתה מכוונים אליהם.

עיצוב לוגו לעורך דין – מה תהליך העבודה?

כשאנו ניגשים לבנייה של תהליך מיתוג למשרד עורכי דין, אנחנו מסתכלים בראייה רחבה כל האפשר על החומרים העתידיים שנרצה להפיק, כרטיסי ביקור, מעטפות ופולדרים הם אחד.

אבל אפילו חשוב מהם הוא אתר האינטרנט והשפה הדיגיטלית של המותג (לינקדאין, פייסבוק וכדומה). אנחנו נרצה לבנות שפה מיתוגית שתוכל ללוות את המשרד לכל אורך הפעילות שלו ולהתממשק בצורה נכונה ומדוייקת עם כל הכלים השיווקים והתדמיתים העתידים של המשרד. בין אם מדובר על אתר אינטרנט, דף נחיתה או דף הפייסבוק שלכם, חשוב שהוא ישדר את השפה והאווירה שמנחה את פעילות המשרד.

 

התהליך של עיצוב לוגו לעורך דין כולל מספר שלבים מובנים:

  1. מחקר – אנחנו רוצים להכיר את המשרד שלך. באיזה תחום פעילות יעסוק המשרד? מיהם הלקוחות שאתם מכוונים אליהם? מיהם המתחרים המובילים בקטגוריה? מה היתרונות שלך לעומת המתחרים ומה החסרונות?
  2. מחקר עיצובי – לפני שנתחיל לעצב לוגו לעורך דין, נחקור איתך אילו לוגוים אתה אוהב, לאו דווקא בעולם עריכת הדין. מהי השפה העיצובית שאתה מכוון אליה? אילו צבעים אתה אוהב ואילו צבעים הם מבחינת אסורים בתכלית? חשוב לציין שאם במסגרת האפיון נגלה שהצבעים או הכיוונים ללוגו שבחרת לא מתאימים למה שהמשרד רוצה לשדר, נדע לומר ומעבר לזה להציע אלטרנטיבות שיתאימו לרוח העיצוב שנרצה להעביר.
  3. עיצוב – החלק האומנותי מגיע. ניקח את כל המסקנות מהמחקר ונתחיל ליישם אותם הלכה למעשה אל תוך הלוגו. נבנה מספר סקיצות שכוללות שימוש שונה בפונטים, בצבעים ובמרווחים. נבחר מספר סגנונות לפי האפיון שנבצע ונכין מסמך לוגוים ראשוני עם וריאנטים שונים שמהם נתחיל להתמקד.
  4. עיצוב מתקדם – בשלב הזה ניקח את הכיוון העיצובי שנבחר בשלב 3 קדימה. נכין עוד סקיצות על הכיוון הזה, נשנה מרווחים ונחפש עוד וריאציות קטנות לצבעים ולפונטים כדי לקבל מוצר מוגמר ומשוייף היטב.
  5. עיצוב של חומרים גרפים נוספים – אחרי עיצוב לוגו לעורך דין, מגיע השלב של עיצוב מעטפות, כרטיסי ביקור, ברושור אתר אינטרנט וכדומה. נוודא כי כל החומרים הגרפיים יושבים באופן אחיד על החומרים השיווקים שלנו ומשדרים את השפה שאנחנו רוצים להעביר ללקוחות שלנו.

כמה זמן לוקח לעצב לוגו לעורך דין?

התהליך של עיצוב לוגו לעורך דין לוקח בין שלושה שבועות לחודש וחצי – תלוי מאוד בכמה אתם יודעים מה אתם רוצים ולאן אתם מכוונים. ישנם עורכי דין שמגיעים בלי כיוון ואנו מלווים אותם בתהליך של בחירת רפרנס ונקודות ייחוס מתאימות ונכונות. ישנן עורכי דין שבטוחים שהם יודעים מה הם רוצים, ויש משרדים קיימים שרוצים ריענון בלבד ללוגו.

זכרו, המטרה כאן היא לא מהירות אלא איכות ודיוק!

מיתוג עורכי דין

עיצוב לוגו לעורך דין – האתגר

מיתוג עורכי דין מניסיון שלנו, עיצוב לוגו למשרד עורכי דין הוא אתגר משום שאנו רוצים לשדר בשפת המשרד את הרצינות, אמינות, אחריות ומקצועיות, ומצד שני לעצב לוגו חדשני ורלוונטי ככל האפשר לשפה העיצובית המקובלת כיום.

יתרה מכך, עקב ריבוי המשרדים השאיפה היא לייצר לוגו שיבדל את המשרד באופן ברור מהמתחרים שלו בתחום וייצור "זכירות" למותג בעיני הלקוחות. זאת אומרת שאנו רוצים לבנות מותג שמשלב לעיתים כמה מסרים מנוגדים, בסביבה תחרותית עויינת ורוויה במתחרים וכמובן שזה יתאים למה שאת או אתה מכוונים אליהם.

שאלות נפוצות על עיצוב לוגו לעורכי דין

על מה להקפיד לפני כניסה לתהליך מיתוג?

משרדי עורכי דין נמצאים כיום בתחרות עצומה בכל תחום פעילות. על כן, תהליך מיתוג למשרדי עורכי דין חייב לכלול ראייה שיווקית מקיפה, בעלת יכולת התבוננות על הצרכים של המשרד, קהל הלקוחות שלו והמטרות שלו – כל זאת על מנת לבנות מותג בעל ייחודיות ובידול.

מה כוללת חבילת מיתוג?

חבילת מיתוג תכלול כמובן את לוגו המשרד, ומעבר לכך כרטיסי ביקור, חתימות מייל, נייר מכתבים, אתר אינטרנט, באנרים, דפי נחיתה ועיצובים למשרד. החבילה תקבע על פי תחום העיסוק והפעילות שלכם, חשוב ביותר להקפיד על שפה ברורה ואחידה לכל החומרים שתפיקו.

מהם הדגשים העיקריים לתהליך עיצוב לוגו לעורכי דין?

שוני, בידול וייחודיות. שלושת אלו וקשים ביותר להשגה בתחום עריכת הדין, אך באמצעות מחקר, למידה וכניסה לתהליך בראש פתוח, אתם יכולים לייצר למשרד שלכם נראות שונה ומבודלת ממשרדים אחרים שמתחרים מולכם.

מה המחיר של תהליך מיתוג?

המחיר לתהליך מיתוג למשרדי עורכי דין משתנה ממשרד למשרד ובהתאם לצרכים של המשרד מתהליך המיתוג. לעיתים יכלול תהליך המיתוג גם בניית אסטרטגיה שיווקית, עיצוב אתר ובאנרים ובניית קמפיינים לשיווק המשרד. ניתן לומר כי המחירים מתחילים בכמה אלפי שח לחבילת מיתוג ראשונית וכמובן משתנה בהתאם לאפיון עם המשרד.

איך מתחילים לעצב את השפה המיתוגית למשרד שלכם?

תתקשרו. או תשאירו פרטים. זה קל ופשוט.
את העבודה הקשה אנחנו נעשה עבורכם.


Call Now Button

הופה! קבלו טייק-אווי של טיפים בשיווק ובמיתוג ישר למייל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link

פאק קורונה!
אנחנו מייצרים הכנסות לחברות, בייחוד עכשיו

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link