מיתוג עסקי - הפכו את העסק שלכם למותג

מיתוג עסקי שיעשה רושם חזק ועוצמתי על הלקוחות שלכם.


תיק עבודות
של מיתוג
עיסקי ללקוחות

הפכו
את העסק
שלכם למותג

החשיבות של המיתוג של העסק שלך לדרך שבה הלקוחות הפוטנציאליים שלך יתפסו אותו היא עצומה.

בעולם מוצף במסרים, פרסומות והסחות דעת, מיתוג נכון, עיצוב נכון ללוגו, בחירה נכונה של צבעי המותג – ישפרו את חווית הלקוח ויתנו לעסק שלך יתרון מול המתחרים.

תהליך נכון של מיתוג עסקי יתחיל דרך אפיון וישיבת בריף עם הלקוח – ללמידת הצרכים, המטרות השיווקיות, קהלי היעד והסביבה התחרותית בה פועל העסק. זיקוק נכון של המסקנות מהבריף, יוביל לבניית שפה מיתוגית ברורה ואיכותית.
שטיק מדיה מביאה לשולחן ראייה כוללת במיתוג עסקי ועיצוב גרפי, על פי המטרות העסקיות של הלקוח.

בשטיק מדיה מאמינים מיתוג לעסקים עובר דרך 3 צמתים:

מיתוג עסקי שעשינו ללקוח

אפיון מדויק בתחילת התהליך

הלקוח במרכז. נלמד לעומק את קהלי היעד שלך ומה החוויה שהם מצפים לקבל כשהם נתקלים במותג שלך. נאפיין את הסביבה העסקית ונבין מהי השפה שבה המתחרים החליטו להשתמש. לפי האפיון נלמד אילו חומרים מיתוגים עלינו להכין לעסק- עיצוב לוגו, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב באנרים, עיצוב לרשתות החברתיות ועיצוב ספר מותג ונכין תמצית לבריף אותה נעביר לעיצוב.

עיצוב ייחודי הוא חלק מהותי בתהליך מיתוג

אחרי הזיקוק של המסקנות מהבריף, לוקחים את המסקנות ומפיחים בהן חיים – מתחילים בביצוע תהליך המיתוג על ידי בחירה של השפה הנכונה, צבעי מותג, בחירת פונט מתאים לעסק ועוד.

העיצוב של שטיק מדיה נשען על ניתוח של המותג ושל קהלי היעד שלו כדי לאפשר לנו לשדר את המסרים הנכונים לכל אורך השפה המיתוגית של העסק. בתהליך העיצוב אנו מפיקים סקיצות ללקוח כדי לקבל רושם על המחשבות והרצונות שלו לגבי המיתוג.

מיתוג עסקי
5 (99.14%) 2609 votes

מניסיון שלנו, בשלב זה הדבר החשוב ביותר הוא להיות קשוב למעצבים ולידע שלהם מכיוון שהם באים לפרויקט רעננים, חדשים וללא דעות קדומות ובעיצוב שלהם מתאים למסקנות מהריף ובעיקר לקהל היעד הרלוונטי למותג.

פרסום באינטרנט הוא תמיד חלק מתהליך מיתוג לעסק

99% מהעסקים כיום משתמשים בנראות העיצובית שלהם לצורך הצגה ברשתות החברתיות, פרסום באינטרנט והפקת קמפיינים דיגיטלים. העיצוב שנבנה לעסק שלך יבוצע תוך חשיבה עתידית על קמפיינים ומטרות המותג מבחינה שיווקית.

החומרים הגרפיים שתכין בתהליך ישמשו את העסק קדימה בכל פלטפורמות הפרסום הרלוונטיות, החל מכרטיס ביקור שיושאר ללקוח, דרך מצגות, כנסים ותערוכות, קמפיינים ברשת ועוד – ועל כן החשיבות של בניית תהליך עיצובי נכון בהתחלה הוא משמעותי ביותר.

תיק עבודות מיתוג עסק

מיתוג איכותי שימצב את העסק שלכם


מיתוג עסקי 11

מה כולל מיתוג
עסקי

 

  • עיצוב לוגו
  • עיצוב דפי נחיתה
  • עיצוב ספר מותג
  • עיצוב אתרי אינטרנט
  • עיצוב באנרים
מה אנחנו מביאים לשולחן?

ראייה שיווקית – בונה שפה מיתוגית ולא חושב על הלקוח? חבל. כנראה ששפכת כסף לריק. הלקוח שלך הוא הדבר החשוב ביותר וחייב להתאים באופן שלם ומושלם

ניסיון – מעל לעשור ניסיון במיתוג ועיצוב גרפי ותפיסה עיצובית מגובשת, מסייעת לנו להעניק לעסק שלך את ה look & feel  שיעשו לו טוב.

ONE STOP SHOP – בשטיק מדיה יש צוות מגובש וחזק שמשלים אחד את השני מנקודות ממשק שונות. אסטרטגיה, עיצוב גרפי, קופירייטינג, SEO וראייה של מדיה חברתית – יעניקו לעיצוב הגרפי שלך את הנראות העכשווית והנכונה למטרות העסקיות של העסק שלך.

שירות בן ז^%ה – אנחנו משקיעים מאמצים כבירים בשירות וסאת על מנת לוודא כי כל לקוח מקבל את הטיפול הצמוד והאיכותי בשלב התהליך. אנחנו רוצים שתהיה מרוצה לא רק מהתוצאה אלא גם מהדרך, ושתמליץ עלינו לעסקים נוספים.

עוד על מידע שימושי:

דבר איתנו. הצוות שלנו כאן בשבילך!

טיפים חשובים למיתוג העסק שלכם
5 אלמנטים שהופכים לוגו למנצח
מיתוג עסקי – מהם האלמנטים העיצובים שצריך להביא בחשבון אחרי תהליך המיתוג

כל עסק שעובר תהליך של מיתוג עסקי, צריך לקחת בחשבון את היום שאחרי תהליך המיתוג ואת החומרים הגרפיים הנוספים שיהיה צריך לעצב לעסק בכל הרבדים. חשיבה ותכנון לא נכונים של השפה המיתוגית, יובילו לידי כך שהעסק עלול למצוא את עצמו בפני שוקת שבורה בהמשך הדרך, כשהשלב היישומי ייצא לדרך.

לדוגמא, אם משרד מיתוג שבנה את המיתוג של החברה לא לקח בחשבון נושא של הבהירות והצבעים שיהיו בשימוש בלוגו, החברה עלולה להיתקל בבעיה כשהלוגו יופיע על רקע בהיר, וחלקים ממנו עלולים להיעלם (כמו למשל, בדפוס על נייר עיתון לבן).

אם לא לקחו בחשבון מראש את הנושא של צבעוניות המותג, לחברה עלולות להיות בעיות בזמן בנייה של כפתורי הנעה לפעולה באתר, והם לא יהיו מספיק בולטים וברורים ביחס לנראות הכללית של האתר.

החומרים גרפיים שצריך להביא בחשבון לפעילות העסקית של חברה משתנים מעסק לעסק, אך יש כמה שהינם בסיסים ולרוב יחזרו אצל רוב העסקים:

  • אתר אינטרנט
  • באנרים לפייסבוק ואינסטגרם
  • באנרים לשיווק מחדש
  • נראות של דפי נחיתה
  • מצגות עסקיות
  • עיצוב חתימה למייל
  • עיצוב כרטיסי ביקור
  • עיצוב של כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד…
מיתוג מחדש לחברות ועסקים

מיתוג מחדש הוא תהליך שבו חברה מחליטה כי השפה המיתוגית שלה אינה הולמת את הערכים, המוצרים והפעילות של החברה, וכי עליה לפרוץ את הגבולות שבהם הייתה עד היום על מנת לבצע קפיצת מדרגה עסקית. תהליך מחדש טומן בחובו אחריות כבדה – זהו תהליך שדורש יכולת חשיבה וניתוח, הבנה עסקית, ראייה שיווקית וכמובן גם גישה עיצובית פתוחה וממוקדת.

חברה שמחליטה לבצע תהליך מיתוג מחדש כחלק מתהליך עסקי, צריכה להכיר היטב את המשמעויות העמוקות שתהליך זה ידרוש ממנה. החל מהנושא של החלפת כל המדיות הדיגיטליות – אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, חותמות מייל, דרך חומרים שיווקים, כרטיסי ביקור, עטיפות למוצרים ואף עיצוב משרדי החברה.

קבלת החלטות נכונה עוד בשלב המחקר והלמידה, עשויה להקנות לכם יתרון משמעותי בניהול התהליך וכמובן לחסוך לכם זמן רב וכסף שיוקצו להתפתחות במקום לכיבוי שרפות. חשיבה נכונה וגישה נכונה לתהליך עמוק שכזה, תקל בצורה חד משמעית על ביצוע תהליך שהוא מסובך מלכתחילה.

זכרו שלתהליך כזה יש השפעה עמוקה במספר רבדי פעילות של החברה. עובדי החברה, ספקים של החברה וכמובן לקוחות של החברה – כל אלו הורגלו בעבודה מול החברה בנראות הקיימת שלה. חשבו על המשמעות העמוקה כלפי כל אחד מהם, כשהחברה מולה הם הורגלו לעבוד, מחליפה את כל הנראות שלה.

בדומה לתהליך, גם תהליך של מיתוג מחדש יכלול עבודת מחקר מעמיקה. כאן תתווסף לעבודה גם היכולת לנתח נתונים אחורה על פעילות החברה הקיימת, ראיונות של לקוחות, ספקים, עובדים ועוד. עצם העובדה שהחברה כבר פעילה, יכולה להקנות מידע רב ששימוש נכון בו יסייע למקד את תהליך המיתוג להצלחה מרבית. המידע הזה יהפוך – בידיים הנכונות – לסט של כלים תומכי החלטות ביצועיות.

הקשר בין מיתוג מחדש לשיווק באינטרנט

האם יש קשר בין תהליך מיתוג מחדש לחברה לבין שיווק באינטרנט? האם תהליך העיצוב צריך לקחת בחשבון משמעויות עתידיות של קמפיינים ומסעות פרסום?

התשובה היא בהחלט כן. כפי שכבר ציינו, תהליך שבא למתג מחדש את החברה ואת הפעילות הקיימת שלה, הוא בעל משמעויות עמוקות לפעילות מול גורמים שונים שבאים במגע עם החברה. לכן יש צורך בבניית תוכנית ממוקדת, שמטרתה תהיה לקבוע את תהליך ההפצה הנכון של מחדש.

המטרה של פעילות פרסום כזו תהיה להדביק את כל הגורמים שעובדים עם החברה לחזון החדש שלה, להנגיש את ה"אני מאמין" החדש של החברה וערכי החברה שיובילו אותה להצלחה ולעבודה פוריה מול עובדיה, ספקיה ולקוחותיה. חשבו על זה: אתם מחליפים את הנראות שכל הגורמים האלו רגילים לעבוד איתה. כדי לייצר המשכיות עסקית ולא לפגוע בתהליך העבודה הקיים אלא לשפר אותו, יש צורך במלאכת מחשבת בזמן ניהול התהליך.

ניהול תהליך פרסום שכזה דורש ידע ושימוש בכלים לא שגרתיים. לא מדובר על קמפיינים בפייסבוק בלבד, למשל. יש צורך להפעיל מערך שלם של שליחת SMS, ניוזלטרים, קמפיין ברשת המדיה של גוגל, רימרקטינג, החלפת השפה המיתוגית בחשבונות פעילות של החברה, עיצובים חדשים ברוח השפה החדשה של החברה ועוד. משרד מיתוג ושיווק מקצועי ידע לבצע את ההתאמות וההכנות הנכונות לניהול תהליך מחדש, ולדיוורור המסרים החדשים של החברה ללקוחותיה, עובדיה וספקיה.

מה מרכיב את המותג שלכם?

עסקים רבים מאמינים כי המותג שלהם הוא הלוגו שלהם. חלקם מאמינים שהמותג שלהם הוא השילוב של הלוגו שלהם עם הטאג ליין שלהם. אבל כמובן שזוהי נקודת מבט חלקית בלבד על המשמעות של המושג מותג, ועל האלמנטים המרכיבים אותו.

חשבו על הדוגמא הבאה (סיפור אמיתי): אשתי ואני הגענו להחלטה לרכוש פינת ישיבה לסלון. לאחר תקופת מחקר ובדיקות במגוון פלטפורמות, קריאת המלצות על חנויות והתייעצות עם מכרים, ואחרי שראינו אין ספור מודעות רימרקטינג מאתרים שביקרנו בהם, קיבלנו המלצה על מותג מוכר בשוק. היתה לנו חוויה נעימה בהגעה למקום, מצאנו חנייה בקלות, המוכרים היו אדיבים ואפילו נתנו הנחה במקום על הרכישה. ההזמנה נשלחה אלינו בזמן ואף הגיעה בזמן. המובילים היו אדיבים ונעימים ובעיקר זהירים, ומיקמו את הריהוט בצורה מושלמת בסלון.

המכלול השלם של החוויה הזו, מתחילתה ועד סופה, הם אלו שיוצרים את חווית המותג המלאה, ואת המותג עצמו. כל בעיה כלשהי באחת מחוליות השרשרת הזו, הייתה גורמת לכך שחווית הקנייה שלנו הייתה נפגמת, וכך גם ההסתכלות שלנו על המותג. לדוגמא, אם המובילים היו מאחרים ונותנים שירות לא טוב, לא משנה כמה אנשי המכירות היו נחמדים, או כמה צוות השיווק עשה עבודתו נאמנה בפייסבוק – החוויה הסופית שלנו מהמותג היתה נפגמת.

ולכן, חשוב לזכור: מיתוג עסקי ובניית מותג הם לא רק הלוגו שלכם או הטאג ליין שלכם, אלא זוהי הסתכלות רחבה וכוללת על חווית השימוש של הלקוח, מתחילתה ועד סופה, שיוצרת את המותג בעיני רוחו של הלקוח ומדביקה לו ערכים נלווים.

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


Call Now Button

רוצים שנעזור לכם
​לייצר יותר הכנסות?

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link