מחקרים מראים ירידה של יותר מ40% בריץ' האורגני בפייסבוק.

0 275

בתחילת דצמבר 2013 פייסבוק הודיעה כי מנהלי דפים יוכלו לראות עליה בחשיפה האורגנית, אבל בפועל  המון מפרסמים ומנהלי עמודים מדווחים על ירידה משמעותית, לפעמים עד 44%, שנמשכת כבר כמה חודשים.


פייסבוק הצליחה לעצבן את בעלי העמודים והמפרסמים כשפרסמה את ההודעה הזו, ובתגובתה כי מנהלי העמודים יכולים לראות עליה בחשיפה ע"י שימוש בבוסט או פרסום ממומן.
חברת המדיה החברתית "קומפו" חקרה 5,000 דפי פייסבוק במימדים שונים, מאוגוסט ועד נובמבר 2013, ואלו ממצאיה:
 
·        * 42% ירידה בחשיפה לאוהדים
·        * 31% עליה בחשיפה ויראלית
·        * 28% עליה ב- CTR
 
אנה יורגסון, מנהלת השיווק של "קומפו", אמרה כי התוצאה המתבקשת מהנתונים הנ"ל היא כי אין יותר "נסיעות חינם" כשזה מגיע לפרסום בפייסבוק ובדיוק כמו שנדרשת השקעה כלכלית באפיקי הפרסום האחרים שקיימים – כך גם בפייסבוק.
 
גם ג'ים טובין, נשיא חברת המדיה החברתית "איגנייט" רואה ירידה משמעותית בחשיפה האורגנית. במחקר של 689 פוסטים של 21 דפים של מותגים גדולים שערכה החברה נמצא כי בשבוע בו הודיעה פייסבוק את ההודעה החשיפה האורגנית צללה בכ-44%.
במחקר של "איגנייט" רק מותג אחד ראה עלייה בחשיפה, ורק שני דפים ראו עליה באינג'ייג'מנט.
קוראים, מפרסמים ומנהלי עמודים: האם גם אתם נתקלתם בירידה משמעותית בחשיפה האורגנית בחודשים האחרונים?
 
תורגם ע"י שטיק מדיה.
מקור: Inside Facebook.

 

מחקרים מראים ירידה של יותר מ40% בריץ' האורגני בפייסבוק.
דרג פוסט זה

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


כשבוחרים שטיק,
בוחרים איכות.


הנבחרת שלנו תוביל
אתכם להצלחה.

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link