מוטרד ממיקום המודעה שלך? חשוב על סושיאל ולא על תצוגה

בעיה חמורה בסושיאל

יכולות טרגוט לא טובות ועודף תנועת רובוטים מורידה את האמינות של ענף הפרסום בסושיאל.

יחד עם זאת, מפרסמים ממשיכים לתמוך מבחינת היצע בתעשייה זו, וכך ממשיכה להתקיים התעשייה של הסושיאל בכללות. מפרסמים עדיין יורי פיקסלים לכל עבר. מפרסמים עדיין ממשיכים לשלם על imressions מותאמים אישית, ולא מבינים מדוע לא מצליח להם – הקמפיין שלהם ממותג לא טוב, והפרסומות שלהם בסושיאל ממוקמות ליד מוצרים לא נחשבים.

מה שימשיך לקרות ב-2017 זה שמפרסמים ימשיכו להיתקל בבעיות בתצוגת.

 

אימת ה-Breitbart

בשנה שעברה, בקשת header גרמה למהומה בעולם הפרסום הדיגיטלי, כשהפיתוח החדש של ה"רשת הפתוחה: גרמה לאלפי מפרסמים להעריך מחדש את אסטרטגיית ההשקעה שלהם. נוצרה מדיניות חדשה בכל הקשור למיקום של פרסומות באתרים לא רצויים.

מחאה בסושיאל, ובכללה הטוויטר טענה נגד המיקום של הפרסומות בסושיאל ובאתרים כמו Breitbart המיועד לימין הקיצוני, אשר המפרסם לא רצה להזדהות איתו.

הבעיה היא שאין לנו המפרסמים בסושיאל שליטה מלאה ליד מה תוצב הפרסומת שלנו. הבעיה נעוצה במערכת כולה, לא בכמה שחקנים גרועים.

מעבר לבעיה של שקיפות, הגיע הזמן שמפרסמים בסושיאל יבינו את ההשפעה של מובייל. בזבוז הזמן של צרכנים במובייל גבוה בהרבה מהזמן שהם מבלים על מחשב, ורק ממשיך לעלות. אם כן, למה יש כל כך מעט התאמה לעולם המובייל וההתאמה שכן נעשית, היא לדסקטופ?

הדרך קדימה

אז מה משווק צריך לעשות?

  • מיקוד לאנשים, לא פיקסלים.
  • מגישים מודעות מותאמות, לא באנרים.
  • תיעדוף נייד, לא שולחן עבודה.
  • פרסמו באפליקציות, ולא באתרים.
  • לדרוש שקיפות, לא משלוח קופסא שחורה.

פלטפורמות חברתיות מובילות אחרות כמו טוויטר, Pinterest, Instagram, לינקדאין Snapchat אימצו עמדות דומות כלפי שקיפות. לדוגמא, טוויטר היה בין הערוצים ראשונים מאוד לאמץ 100 אחוזים גישה למדידת וידאו. זה לא מקרה שכל אחד הערוצים החברתיים הללו משתמש קהל דטרמיניסטי התאמת מודלים להפיק רווחי קהלים מהסיביים שלהם.

התעוררו, מפרסמים. פיקסלים לא מספקיפ במכשירים שונים. מודלי מיקוד הסתברותי לא יכולים לשמור על קשר עם אלה דטרמיניסטיים. שקיפות היא כבר לא מחוץ להישג ידם. חלופות טובות יותר זמינות. הם לא יכולים להיות פתוחים לחלוטין, אבל הם גם לא התמזגות מרושלת של טכנולוגיות סטרו יחד כדי לספוג דולר מודעה.

על ידי התמקדות תקציב הפרסום הדיגיטלי בנושאים חברתיים, אתה פשוט לא יכול לרוץ לתוך הבעיות שהטרידו מפרסמים ברחבי 2016. שנה חדשה באו עלינו, ואת החלופות לאסטרטגיה תוכניתית של השנה שעברה מחפשים יותר ויותר טוב.

 

מקור

מוטרד ממיקום המודעה שלך? חשוב על סושיאל ולא על תצוגה
דרג פוסט זה

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה