מהם השינויים, הטרנדים והעדכונים שמצפים למפרסמים בשנת 2014 מפייסבוק?

0 142
שנת 2014 הולכת להיות מאתגרת במיוחד עבור המפרסמים בפייסבוק עקב חיזוק הפרסום בוידאו לסלולר ולדסקטופ, המשך האבולוציה של אינסטאגרם ועוד. השינויים הוצגו על ידי ג'יימס בורו, מנכ"ל בכיר בפייסבוק, בראיון מיוחד לקראת שנת 2014.

מהם השינויים שאנו צפויים לראות בשנת 2014?

דגש על נגישות מלאה למשתמשים בכל הפלטפורמות – פייסבוק רוצה להגיע לכל אדם באשר הוא ולכן תשקיע מאמצים כבירים בהתאמות נגישות למשתמשי סלולר, טאבלטים ומחשבים שולחניים. פייסבוק מצהירה כי השימוש בקוקיז לא רלוונטי מבחינתה בגלל החשיבות של עולם הסלולר – הקוקיז מאבדים ממשמעותן בעת השימוש בסלולר ולכן מבחינתם הרחבת השירות והנגישות לכלל המכשירים הינה נקודה קריטית.
 
שיפור דוחות ההמרה בפרסום – מפרסמים יוכלו להבין בדיוק איזו מודעה נתנה להם המרה, ומעבר לכך, מאיזה מכשיר בוצעה ההמרה. מידע זה יסייע למפרסמים חכמים לכוון את המודעות שלהם ואת מאמצי הפרסום למכשירים בהם הROI  הוא מקסימלי.

פרסומות וידאו – בשנת 2014 אנחנו צפויים לראות הרבה יותר פרסומות וידאו בניוז פיד שלנו. פייסבוק שמה לעצמה כמטרה להפוך את הדף שלנו לחי יותר, עשיר יותר ומעניין יותר. האלגוריתם של פייסבוק ידאג שנקבל קטעי וידאו שמתאימים לתחומי העניין שלנו. נכון להיום פייסבוק מצהירה כי הפרסומות לא יופעלו באופן אוטומטי, אלא רק על ידי החלטה ישירה של המשתמשים.
 
חיזוק הפרסום באינסטאגרם –  הפרסום באינסטאגרם הולך לתפוס תאוצה עקב היכולת המדהימה של הכלי לייצר למותגים זרם של תמונות איכותיות ומעניינות, וידאו קצר ונגישות גבוהה למשתמשי הסלולר. בתוספת אפשרויות הפילוח המדוייקות של פייסבוק, אינסטאגרם הולכת להעניק למפרסמים סט חדש של כלים איתם יוכלו ליצור אינטרקציה עם לקוחות פוטנציאליים.
·         תורגם על ידי סמי סבין, שטיק סושיאל מדיה.
מהם השינויים, הטרנדים והעדכונים שמצפים למפרסמים בשנת 2014 מפייסבוק?
דרג פוסט זה

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


כשבוחרים שטיק,
בוחרים איכות.


הנבחרת שלנו תוביל
אתכם להצלחה.

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link