מהו שיווק B2B?

0 233

 

אנשים העוסקים בתחום שיווק B2B מצליחים יותר. מדוע?

שיווק B2B עוזר המון לעסק שלך. תשומת לב מחודשת זו מסייעת בכמה דרכים. ראשית, לקוחות מוצלחים הם לקוחות מאושרים, והם נוטים יותר לחזור לעבוד איתך. הסיבה השנייה היא כי לקוחות מוצלחים ומאושרים הם גם תומכים גדולים עבור המותג שלך.

"אנשי המכירות הטובים ביותר שלך הם לא אלו שאתה משלם להם", אמרה ג'יל רולי, יועצת סטארט-אפ ומדריכת מכירות חברתית, ב Rthink Podcast . "הם הלקוחות שלך שמוכנים לתת חסות למותג שלך, לחברה שלך, לפתרון שלך, לקולגות שלך."

זה המקום שבו עולמות של שיווק לקוחות והצלחת הלקוח מתנגשים. בפועל, אנו רואים את זה בשלב השיווק, צירוף מותג (מודעות) ו דרישה (רכישה). כל שלושת השלבים חשובים, והם מזינים את הצלחתם של האחרים.

 

בשנים האחרונות חל שינוי בתחום שיווק B2B מתוך התבוננות בשיווק לקוחות כפעילות למינוף לקוחות לתמיכה בפעילות ייצור לידים באמצעות מקרי מבחן, קריאות סימוכין וכדומה. ובעוד זה הכרחי, המשווק של היום מכיר את החשיבות של הבטחת ההצלחה של הלקוחות שלו כך שהם נוטים יותר לחדש איתו, סביר יותר לדבר על האירוע שלך, וכן לספר את עמיתיהם על לך.

"זה רק קצה הקרחון עם שיווק לקוחות. יש הרבה פוטנציאל לא מנוצל. רוב הארגונים אינם מבינים את כל מה שהם יכולים לעשות עם הלקוחות שלהם, וחבל – הם מפסידים לידים בתחום שיווק B2B.

מחקר של פרדריק רייכלד של Bain & Company, ממציא ניקוד היזם נטו, שפורסם ב Harvard Business Review מצא כי רכישת לקוח חדש הוא בכל מקום בין 5 ל 25 פעמים יקר יותר מאשר שמירה על הלקוח הנוכחי. הגדלת שיעור החזקת הלקוחות ב -5% מגדילה את הרווחים ב -25% ל -95%.

כלומר, אין כמו השירות של עסק אחר, כשמדובר בנושא שיווק B2B.

ובעולם הזה של טוויטים ופייסבוק, זה קריטי להכיר את החשיבות של הלקוחות שלך כשגרירים עבור המותג שלך כאשר הם מדברים עם עמיתיהם.

היכולת לקבל לקוחותבזכות שיווק B2B היא גבוהה, וההמצלה שלהם, שהיא לא מוטה, היא אמינה. היא משדרת שהצלחנו לעזור ללקוחותינו להצליח. ככל שהם מצליחים יותר להשתמש בפלטפורמה, כך היא יכולה יותר לספק את היעדים העסקיים שלהם, ואז היא הופכת אותם יותר ויותר ככלי עסקי מוכרח, וככל שהם יגידו, 'היי, המוצר עזר לי". כך אמר מומחה שיווק B2B.

באמצעות משטחי עבודה של אוטומציה שיווקית כגון Act-On משווקים יכולים להרחיב את קשרי הלקוחות שלהם לאחר המכירה במספר דרכים, החל מאוטומטיזציה של תהליך המשולב על ידי לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני מטפח ועד שליחת הודעות דוא"ל על אימוץ מוצרים, תכונות חדשות או הזדמנויות הכשרה. אתה יכול להרוויח לקוחות ולמדוד את המעורבות שלהם איתך.

על-ידי מינוף נתוני האוטומציה השיווקית, ה- CRM וה- ERP שלך, תוכל גם להבין טוב יותר כאשר הלקוח מוכן למכירה. אתה יכול להשתמש באוטומציית השיווק שלך לפרוס סקרים כדי לאמוד את שביעות הרצון שלהם ולקבל משוב על המוצרים שלך. מכאן, ניתן לזהות חסידי מותגים פוטנציאליים.

 

מסקנה – נטוורקינג טוב ורושם טוב על הלקוח לאורך זמן, יועילו הרבה מכפי שאתה משער לנושא שיווק B2B.

מהו שיווק B2B?
5 (100%) 3 votes

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


כשבוחרים שטיק,
בוחרים איכות.


הנבחרת שלנו תוביל
אתכם להצלחה.

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link