כיצד לבצע נכון את שיווק המותג?

0 138

 

 

יש הרבה בלבול סביב שיווק המותג. שיווק המותג הוא ביטויח בשימוש נרחב, אך אנשים לא מבינים אותו כמו שצריך. האם זה רק לוגו, לוח צבעים, גופן? או שזהמכלול שלם שמבהיר מי אתה? מה העסק שלך עושה? מה הכוונות שלך?

אם כן, עלינו לשאול – מה בדיוק הוא שיווק המותג? וניתן למדוד אותו?

המותג שלך הוא הקניין הרוחני היקר ביותר שלך. הוא מייצג את זהות העסק שלך ומה שהעסק מעוניין להשיג. שיווק המותג הוא כלי חשוב ביותר להצלחה.

"שיווק המותג הוא מאוד חשוב כי זה הוא נקודת המגע הראשונה, החשיפה הראשונה כי קונה פוטנציאלי, שותף פוטנציאלי, המשפיע פוטנציאל יש עם המותג שלך עם החברה שלך," כך אומרים מטובי המומחים למיתוג.

עלינו תמיד לזכור – שיווק הוא יותר מאשר רק רכישת לידים חדשים נטו.זה יותר מסתם יצירת התוצאות הסופיות של עסק חדש. שיווק המותג צריך לבוא מתוך אסטרטגיה ומתוך מחשבה מעמיקה.

איך אוטומציה שיווק עוזר לשיווק המותג

עלינו, העוסקים בשיווק המותג, תמיד לשאול את עצמנו –  למותג אין גבולות קבועים. מה עלינו לעשות עם המידע, מבחינת שיווק המותג?

עלינו ליצור סביבת עבודה משולבת, במטרה להסביר איך הטכנולוגיה יכולה לעזור לטפח סביבה שתוך מערך שיווק. אוטומציה בשיווק יכולה לסייע בתחום שיווק המותגבמספר דרכים: ניהול זהויות מותג, פרסום חברתי, ייחוס לעיתונות, תקשורת ארגונית פנימית, ניהול אירועים ועוד.

פרסום חברתי

הראה לכולם שאתה חברתי! צור פרופילים בפייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם וכדומה.

שיווק המותג בהודעה לעיתונות

אתה יכול גם להשתמש באוטומציה שיווק ליצור כתובות שניתן למעקב עבור הודעות לעיתונות, כך שתוכל למדוד מעורבות לעיתונות ולראות איך הם תורמים למכירות שלך.

תאגידים / תקשורת פנימית

בדיוק כפי שהיית שולח ניוזלטר או תקשורת אחרת לרשימת הדיוור, אתה יכול לעשות את אותו הדבר עבור התקשורת הפנימית שלך מעורבות עובדי מסלול על מסעות ארגוניים / HR.

הפקת אירועים בתחום שיווק המותג

ניתן ליצור זרימת עבודה אוטומטית (שמור את התאריך, רשמי להזמין, מספר המקומות מוגבל, המגיב רישום ותזכורות), ולאחר מכן שימוש חוזר ולשפר את זרימת העבודה עבור האירוע הבא.

יחסי משפיע

כשיחצן או איש שיווק משתתף בתהליך העבודה, יש לך את הרשימה של בעלי הענייןאלה הם בדרך כלל בעלי השפעה אתה רוצה לעבוד איתם. אתה רוצה לטפח אותם בדיוק כמו שהיית עושה עם קונה פוטנציאלי. המערכת עושה עבודה נהדרת בלהיות מסוגל להבקיע, קטע, ולעקוב אחר כל סוגי בעלי העניין, וזה מה שאתה רוצה שיקרה לך עם הלקוחות שלך, בתחום מתוג העסק.

כיצד לבצע נכון את שיווק המותג?
דרג פוסט זה

השאר תגובה

Your email address will not be published.

יש לנו שטיק בשבילכם -הטבה מפנקת לעסק!

20% הנחה על בניית אתר,
מיתוג וקידום בגוגל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link