יש לכם אפליקציה ואתם משתמשים באנליטיקס?

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


Google Analytics for Firebase והעסק שלכם

אם יש לכם אפליקציה, ויש לכם Google Analytics חינמי מוטמע שמספק לכם נתונים על השימוש באפליקציה – אתם עומדים להפסיק לקבל מידע מאנליטיקס החל מתאריך 1.10.2019. סביר להניח שקיבלתם מייל די לקוני מגוגל, שמודיע לכם שעליכם להטמיע Google Analytics for Firebase.

אז מה המשמעות של ההודעה הזו של גוגל

על האפליקציה שלכם, על פעילות השיווק באינטרנט שלכם, מה היתרונות ומה עליכם לעשות?

דבר ראשון וחשוב מכל, אתם צריכים לפעול מהר ובצורה מיידית, להתקין Google Analytics for Firebase אחרת תפסיקו לקבל מידע ולא תוכלו להמשיך לנתח את תנועת הגולשים שלכם באתר.

מההודעה של גוגל עולה כי:

  1. לא ייאסף מידע באפליקציה שלכם אחרי ה 1.10.
  2. גישה לנתונים ההיסטוריים של שימוש באפליקציה שלכם ייעלמו החל מתאריך 31.1.2020.
  3. ברגע שגוגל יסיימו את התהליך של העברת השימוש ל FIREBASE, לא תוכלו לגשת יותר לנכס שלכם.

מה זה Google Analytics for Firebase

בדומה לאנליטיקס הרגיל שכולכם סביר להניח מכירים, גם בכלי FIREBASE של גוגל תוכלו למצוא מידע רלוונטי למשתמשים באפליקציה שלכם, להפיק נתונים דמוגרפים, גיאוגרפים, נתוני שימוש, מעורבות עם האפליקציה ועוד. הכלי הזה של גוגל הוא חינמי וגם השימוש בו והפקת הדוחות חינמי, אבל, וזה אבל גדול – ההתקנה דורשת ידע מקצועי וחשובה ביותר כדי שתוכלו למדוד את הפעילות שלכם בצורה מדויקת, כך שלא תהיו מוגבלים במספר הנתונים שאתם יכולים לנתח.

מהם היתרונות של Google Analytics for Firebase?

  1. מאחד במקום אחד כלי מעקב ודיווח שונים. במקום שיהיו לכם שפע של דוחות מכלים שונים, גוגל תרכז עבורכם את כל המידע במקום אחד ונוח לשימוש.
  2. כמו גוגל אנליטיקס הרגיל, גם הכלי הזה של גוגל הוא כלי חינמי – לא משלמים על דוחות או פעולות בחשבון.
  3. בכלי החדש של גוגל, יש לכם חירות לקבוע אילו נתונים מעניין אתכם לראות, ולא רק להשתמש בהגדרות הבסיסיות של גוגל. לדוגמא:

אם יש לכם אפליקציה של כושר ואתם רוצים לדעת כל פעם שלקוח שלכם סיים אימון. או, כל פעם שמשתמש הוסיף מוצר לעגלה והיה באתר מעל חמש דקות, והוא גם גבר מעל גיל 40 שגר בגבעתיים – תוכלו להגדיר זאת.

  1. שימוש ב Costume user properties – אתם יכולים לזהות התנהגות שונה של המשתמשים שלכם באפליקציה, לדוגמא:

אם יש לכם אפליקציה שנועדה לגיוס עובדים, אתם יכולים לזהות את נתוני השימוש של משתמשים שמחפשים עובדים לטווח קצר לעומת משתמשים שמחפשים עובדים לטווח קצר.

  1. מדידה של פעילות המשתמשים בתוך האפליקציה, לצד הפעילות שלהם מחוץ לאפליקציה (בווב) וכך להבין איך משתמשים הגיעו לאפליקציה מלכתחילה – וכך לדעת איך כדאי לכם לכוון את הפעילות בצורה המיטבית.
  2. בנייה של קהלים – Google Analytics for Firebase Audiences

אתם יכולים לבנות קבוצות מתקדמות של משתמשים באפליקציה לפי חיתוכים מתקדמים. לדוגמא:

אם יש לכם חנות למוצרי ספורט ואתם רוצים לבנות קבוצת משתמשים שעונים על הקריטריונים של: גברים מחולון, בני 35+, שביקרו בעמוד של גיר נוזלי..

  1. שליחת נוטיפיקציות לקהלים שבניתם בסעיף מספר 6! זאת אומרת שדרך הכלי של גוגל תוכלו לשלוח הודעות שיווקיות ממירות וחכמות, שיאפשרו לכם להעלות את אחוזי התגובה וההמרה שלהם.
  2. טירגוט של הקבוצות שבניתם על ידי קמפיינים ב-Google Ads. בצורה כזו תוכלו למדוד לא רק את הקמפיינים בגוגל אלא להתאים אותם עם הנתונים שאתם רואים באנליטיקס בצורה מלאה ולהבין באמת מאיפה מגיעים המשתמשים שלכם ואילו קמפיינים נותנים לכם תוצאות.
  3. הפקה של דוחות מתקדמים על ידי שימוש ב Google BigQuery. אתם יכולים להוריד את כל הנתונים שלכם כדי לבצע חיתוכים וניתוחים, אבל גם להשתמש בכלי של גוגל כדי לבנות דוחות חכמים ומדויקים לפי נתונים שמעניין אתכם לגלות.

כמה זמן לוקח להתקין Google Analytics for Firebase?

זמן ההתקנה שונה מאפליקציה לאפליקציה ותלוי בשני גורמים עיקריים:

  1. האם ההתקנה מבוצעת על ידי המתכנתים שלנו.
  2. האם ההתקנה מבוצעת על ידי המתכנתים שלכם, ואנחנו מעבירים הנחיות מדויקות ומפורטות להתקנה.

יש לקחת בחשבון שהתקנה דורשת בדרך כלל שני סוגי מתכנתים, מתכן אנדרואיד ומתכנת IOS, ובמידה שאתם מתקינים לבד צריך לקחת בחשבון את הזמן שיש להם לביצוע המשימה במסגרת המשימות השוטפות שלהם.

האם השינוי של גוגל קשור לפעילות שיווק באינטרנט שלכם?

באופן מוחלט! Google Analytics for Firebase נותנת לכם אפשרות לקבל מידע הרבה יותר מדויק ואפקטיבי על התנהגות המשתמשים שלכם בתוך האפליקציה ומחוצה לה. משרד פרסום מיומן שיודע איך לקחת את המידע הזה, לעבד ולנתח אותו – יהפוך אותו לכלי שיווק יעיל בקידום העסק שלכם.

אז מה עושים?

משאירים לנו פרטים ובהקדם, לפני שאתם מתחילים לאבד מידע חשוב ויקר ערך על המשתשמים שלכם. אנחנו נבצע יחד איתכם אפיון למצב הקיים, וניתן דרכי פעולה מהירות ויעילות כדי שתוכלו להמשיך לקבל מידע מהאפליקציה שלכם ויותר מכך, לנתח את המידע הקיים בה ולהחליט על ביצוע פעולות שיווקיות אפקטיביות ומדויקות.

רוצים שנעזור לכם ​לייצר יותר הכנסות?


Comments are closed.

Call Now Button

רוצים שנעזור לכם
​לייצר יותר הכנסות?

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link