חבילת מיתוג לעסק – 3 טיפים מרכזיים למיתוג עסקי

54

חבילת מיתוג לעסק היא אחת מהפעולות הראשונות שכל חברה עושה בשלב ההקמה של החברה, ועל כן החשיבות של תהליך זה של מיתוג עסקי היא עצומה.

איך ניתן לנהל תהליך נכון של מיתוג עסקי לחברה שלכם? מהם הדברים שיש להקפיד עליהם? איך בוחרים משרד מיתוג ומאיפה מתחילים בכלל? כל אלו שאלות מצוינות והתשובה עליהן חשובה ביותר ותשפיע על התוצאה הסופית ועל הדרך שבה קהל הלקוחות שלכם יתפוס את המותג.

חשוב לציין כבר בשלב זה, שמיתוג לעסקים לא כולל רק עיצוב לוגו לעסק, אלא את המעטפת כולה של תהליך המיתוג הכוללת גם מחקר מקדים, בחירת שם חברה, סלוגן, עיצוב לוגו וכמובן משם כל הביטויים הגרפיים של תהליך המיתוג.

בואו נצלול לתוך החומר ונבין מהם הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מתחילים את תהליך המיתוג.

 

טיפ 1 – מחקר מקדים  

אחד הנושאים שיש להם את ההשפעה העמוקה ביותר על תהליך המיתוג של החברה שלכם, היא הנושא של האסטרטגיה והמחקר המקדים. המחקר מבוצע עוד לפני תחילת העבודה הגרפית ולפני בחירת רעיונות לפונטים, צבעים או עיצובים.

תהליך אסטרטגיה שכזה הוא בעל מספר מטרות חשובות ביותר לעתיד החברה שלכם. בתהליך של מחקר מקדים אנחנו סוקרים את האני מאמין שלכם, את המוצר או השירות שלכם, את הערכים, הרצונות והשפה העתידית של המותג שלכם.

משם עוברים למחקר מתחרים שסוקר את הסביבה העסקית שלכם מהבחינה העיצובית והמיתוגית, ובמקביל חוקרים גם את קהל היעד על ידי מספר תוכנות מתקדמות, שמאפשרות לנו להבין מיהן הפרסונות שאמורות בסופו של דבר להנות ממוצרי החברה.

חבילת מיתוג לעסק תתחיל תמיד בשלב זה של מחקר.

 

טיפ 2  – מינימליזם ופוקוס

אל תתפזרו, אל תגזימו ואל תביאו לתהליך המיתוג את כל הרצונות והחלומות שלכם – זה לא המקום הנכון. פעמים רבות אני נתקבל במשפט מסוג של: אני רוצה שאנשים יידעו שיש לנו שירות טוב, שכיף אצלנו, שנעים אצלנו, שאנחנו מקצוענים… כל אלו לא אמורים לעבור בלוגו שלכם ולא קשורים ישירות לתהליך של חבילת מיתוג לעסק.

קחו לדוגמא את הלוגו של אדידס, ועל כל האסוציאציות שעולות לכן בראש כשאתם חושבים על אדידס. הרי כל הדברים האלו לא עוברים בלוגו. התפיסה שלכם לגבי המותג נבנית לא רק מהלוגו, אלא מכל החוויה שהמותג מייצר:

המוצר כמובן בפרונט, לאחר מכן הפרסומות, החנויות, המוכרים, הדגמים… כל אלו יחד בונים את החוויה שלכם כלפי המותג.

אל תתפתו להכניס ללוגו שלכם אלמנטים קטנים ולא ברורים. תשמרו על שפה נקייה, מינימליסטית, פשוטה וברורה. ולמען הסר ספק, פשוט לא אומר זול או לא איכותי, להפך. כשאתם עושים דברים פשוטים ולא מרובי פרטים, קל יותר לראות את התמונה הכוללת בצורה בהירה יותר.

 

טיפ 3 – חשיבה שיווקית

חשיבה שיווקית צריכה לעמוד בראש מעיינכם לכל אורך הדרך. אתם חייבים לקבל ממשרד המיתוג שלכם התייחסות לכל נושא שיווק באינטרנט עוד בתחילת הפרויקט. לא משנה אם זה הולך להיות קידום ממומן בגוגל או שבכלל תרצו לעשות קידום אורגני לאתר בעזרת חברה לקידום אורגני, אתם רוצים משרד שיודע לתת התייחסות שיווקית למוצר שלכם כבר משלב המיתוג.

ראייה שיווקית שכזו תכלול חשיבה על המסרים של המותג, על השימוש בצבעים, על הדרך שבה יראה האתר, דפי הנחיתה, הבאנרים והפרסומים בדיגיטל, וכמובן – מהן דרכי הקידום העתידיות של החברה.

כל אלו הם בעלי השפעה עצומה על ההצלחה של מיתוג החברה שלכם, וכדאי שיעמדו לצידכם מקצוענים מנוסים שיוכלו ללוות אתכם יד ביד לקבלת הבחירות הנכונות. חבילת מיתוג לעסק תכלול התייחסות לנושא השיווק עוד משלב המחקר המקדים.

 

שטיק מדיה – חבילת מיתוג לעסק

שטיק מדיה מובילה את תחום המיתוג בישראל ובונה חבילת מיתוג לעסק החל משלב המחקר ועד לשלב ההוצאה אל הפועל מבחינה שיווקית: בניית אתרים, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום ביוטיוב, אופטימיזציה לקמפיינים.

הצוות שלנו מעניק שירות סופר צמוד וסופר איכותי לחברות ומותגים ולכן לקוחות עובדים איתנו שנים ארוכות מתוך יחסי כבוד הדדי וכמובן – תוצאות עסקיות. צרו קשר לקבלת ייעוץ מיתוגי מיידי לחברה שלכם.

 

שאלות נפוצות:

מה כוללת חבילת מיתוג לעסק?

חבילת מיתוג עסקי משתנה בתכולה שלה על פי דרישות החברה, אך באופן כללי ניתן לומר כי החבילה תכלול: שם, סלוגן, עיצוב לוגו, עיצוב ספר מותג, עיצוב אתרי אינטרנט וחומרים גרפיים לעסק כגון כרטיסי ביקור, מעטפות וכדומה.

איך בוחרים חברה למיתוג עסקי?

אתם יכולים למצוא מידע רב ומאמרים מקיפים בנושא מיתוג עסקי באתר שטיק מדיה, כולל מאמרים בנושא בחירת משרד מיתוג וטיפים פרקטיים. כאמירה כללית, הקפידו על קבלת המלצות על החברה וישיבה עם הצוות כדי להבין מהי מתודת העבודה שלו.

מהי השפעת המיתוג על שיווק החברה?

למיתוג יש השפעה עמוקה על נושא השיווק העתידי של החברה, ועל כן אתם צריכים לתת לנקודה זו התייחסות מיוחדת. אנחנו מקפידים תמיד על ביצוע בדיקה שיווקית ופרסומית למוצר או לשירותי החברה, עוד בשלב המיתוג

מהו התקציב הדרוש לתהליך מיתוג עסקי?

חבילת מיתוג לעסק נעה בין תקציבים שונים של כמה אלפי שח ועד תהליכים מורכבים של אסטרטגיה ומיתוג שמתומחרים בנפרד על פי מטרות ורצונות החברה. צרו קשר וניתן לכם מחיר מותאם לחברה שלכם ולצרכים המיתוגיים שלה.

Comments are closed.

Call Now Button

הופה! קבלו טייק-אווי של טיפים בשיווק ובמיתוג ישר למייל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link