הקדישו 3 דקות להכרת מילות הקסם שיעיפו את המסר שלכם לשמיים!

0 199

"אני מאוד אשמח אם בזמנך הפנוי תוכל בבקשה לקרוא את המאמר הזה", או "המאמר הזה ישנה לך את החיים – אתה חייב לקרוא אותו עכשיו!" – מיותר לשאול איזה ניסוח עובד טוב יותר, נכון?

בעוד שההורים שלנו מלמדים אותנו ש"תודה" ו"בבקשה" הן מילות הקסם, בעולם הפרסום אנחנו מבינים שיש מילים רבות וקצת פחות מנומסות שהשימוש בהן יהפוך את התוכן שלכם לכזה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.

girl-1339692_960_720

אחד הניסויים הכי מעניינים בנושא נערך על ידי הפסיכולוגית החברתית אלן לנגר, שביקשה לעקוף בתור למכונת צילום באמצעות שלושה ניסוחים שונים:

  • “?Excuse me, I have five pages. May I use the machine" – שיעור הצלחה של 60%.
  • “?Excuse me, I have five pages. May I use the machine because I’m in a rush” – שיעור הצלחה של 94%.
  • “?Excuse me, I have five pages. May I use the machine because I have to make copies" – שיעור הצלחה של 93%.

למרות שבגרסה השלישית היא לא סיפקה הסבר משכנע לבקשה היא השתמשה במילת הקסם – בגלל, וכך הצליחה לשכנע אנשים אפילו בלי טיעון מוחץ.

קליפת המוח הלימבית שלנו היא שאחראית על קבלת ההחלטות. באופן אירוני, זהו גם החלק הפרימיטיבי ביותר שבו. זו הסיבה שדווקא מילים פשוטות וממוקדות ישפיעו עליו בצורה טובה יותר ויניעו לפעולה ביעילות. אלו המילים שיעזרו לכם לעשות את זה:

המילה החשובה ביותר – אתה:

באופן טבעי, בני אדם רוצים שיתייחסו אליהם. גם כשאתם מספרים על עצמכם – התמקדו בערך שתעניקו לקוראים ולא בכמה אתם תותחים. מחקרים רבים מראים שהפנייה האישית היא המילה החשובה ביותר בכל טקסט שיווקי.

3550530897_f973dbf5f0_b

הראו שאפשר לסמוך עליכם

על הצורך בנימוק כבר דיברנו. הסופרת המצליחה דרלין פרייס מסבירה שמילים של סיבה-ותוצאה מגבירות את האמינות של הכותב ואת האובייקטיביות שלו. אלה המילים שמומלץ להשתמש בהן בהקשר הזה:

בגלל, בזכות, משום ש, מכיוון ש, מוכח, מחקר, תוצאה, מקור, נבדק, נמצא.

צריכים דוגמא?

  • בזכות המאמר הזה למדתי לכתוב כמו שצריך!
  • השיטה המוכחת שתלמד אתכם לכתוב כמו גדולים
  • מחקרים מראים: אלו המילים המשכנעות ביותר בשפה העברית.
  • השתמשנו בכל המילים האלה בפוסט בפייסבוק. התוצאה: פי 4 יותר חשיפה!
  • בדקנו ומצאנו: המילים המשכנעות ביותר בשפה העברית.

הבטיחו ערך שאי אפשר לסרב לו

התת מודע שלנו פועל כל הזמן למציאת דרכים לחיסכון בזמן. משום כך כדי למשוך את הקוראים עליכם להבטיח להם שאם יקדישו מעט זמן לקריאת הפוסט שלכם – הם יקבלו ערך רב.

המילים שיעזרו לכם לעשות את זה:

מיד, מהר, קל, פשוט, קצר  או כל אומדן של זמן – (שניות, דקות, שעות).

צריכים דוגמא?

  • המילים שיובילו לשיפור מידי ביחס ההמרה שלכם!
  • חובה לקרוא: המאמר שיוכיח לכם כמה מהר תוכלו להפוך לכותבים מקצועיים.
  • לא תאמינו כמה קל לשפר את יחסי ההמרה בטקסים שלכם.

 time-1739632_960_720

הפעילו לחץ מתון

כולנו חושבים שאנחנו עסוקים מדי בשביל להקדיש זמן לבלבולי מוח מיותרים. אם תלחיצו מעט את הקוראים שלכם ותראו להם שאתם לא כאן כדי להישאר הם יחשבו פעמיים אם לוותר על התוכן שלכם. נסו לזרוק בעדינות את המילים האלו לטקסט שלכם:

עכשיו, צריך, חייב, אסור, אל תחמיצו, האחרון, מהרו, בלבד, היום, מחר

צריכים דוגמא?

  • המאמר שכל עורך תוכן חייב להכיר!
  • נותרו מקומות אחרונים: סדנת פרסום דיגיטלי בשטיק!
  • מבצע לזמן מוגבל: כל שירותי ניהול המדיה של שטיק ב-50% הנחה!
  • מהרו: הבלוג של שטיק פתוח ללא תשלום ליומיים בלבד!

אל תשכחו להפתיע

בואו נודה בזה – אינספור התכנים באינטרנט הפכו אותנו לאדישים והעלו את סף הריגוש שלנו. בגלל זה אנחנו צריכים מילים מפתיעות, מרגשות ויוצאות מגדר הרגיל כדי לגרום לנו להיתפס לטקסט מסוים. צרו בילד-אפ שיכין את הקוראים שלכם לחוויה המטורפת שהם הולכים לעבור בעזרת המילים האלה:

מפתיע, לא ייאמן, מדהים, לא תאמינו, בלתי נתפס, בלתי צפוי

צריכים דוגמא?

לא ייאמן: כך הגברתי את יחס ההמרה שלי ב-44%!

הטריק המפתיע שיגביר את החשיפה לתכנים שלכם!

בלתי נתפס: כך הכפלתי את קהל הגולשים בעמוד שלי בזמן קצר.

המילה הבלתי צפויה שתעצים את יחס ההמרה שלכם.

 אז אלו ההמלצות של המומחים הגדולים. יש לכם מילות קסם נוספות שלא נכנסו לרשימה? שתפו אותנו בתגובות!

הקדישו 3 דקות להכרת מילות הקסם שיעיפו את המסר שלכם לשמיים!
5 (100%) 1 vote

פחות דיבורים, יותר לידים. קדמו את העסק שלכם עכשיו!


כשבוחרים שטיק,
בוחרים איכות.


הנבחרת שלנו תוביל
אתכם להצלחה.

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link