גוגל מכינה מהלך של פרסום באפליקציות

0 153

גוגל הודיעה אתמול כי היא מתכוונת לאפשר למפרסמים לכוון את המסרים שלהם ישירות לאפליקציות.

המהלך הוא ניסיון של גוגל להגיע למשתמשים שעוברים לשימוש באפליקציות, מכיוון שזמני השימוש בהן הולך וגדל לעומת השימוש בגלישה ברשת – דבר שפוגע בפרה חולבת הכסף שנקראת "פרסום בגוגל".
 
הטכנולוגיה של המודעות החדשות תתבסס על "קישורים עמוקים" שמכוונת לתוכן בתוך האפליקציה, ולא לעמוד ברשת החיפוש.
מזכיר לכם את החיפוש האורגני? אתם לא טועים.
 
בהדגמה שבוצעה על ידי אחד מסגני הנשיא בגוגל, הודגמה על האפליקציה הפופולרית Hotels tonightמודעה  של המילה "מלונות בסן פרנסיסקו" ששלחה את המשתמשים לעמוד ייעודי בו מופיע המידע הרלוונטי.
 
הפרסום יהיה זמין רק למשתמשים במובייל שהתקינו את האפליקציה על המכשיר שלהם ואחת החדשות העיקריות מגוגל מגיעה בדמות הודעה שהמודעות החדשות יעבדו גם על סרטונים של יוטיוב במובייל.
 
הבעיה שגוגל באה לפתור לעצמה יכולה להועיל גם לבעלי האפליקציות – על פי נתונים ממקורות שונים מעריכים היום כי מעל ל60% מאפליקציות המובייל נמצאות בשימוש פחות מ-10 פעמים.
 
אז מה אתם אומרים? תשתמשו בפרסום החדש של גוגל?
בואו לדבר על זה בפייסבוק שלנו.
תורגם ועובד ע"י: שטיק מדיה
גוגל מכינה מהלך של פרסום באפליקציות
דרג פוסט זה

השאר תגובה

Your email address will not be published.

יש לנו שטיק בשבילכם -הטבה מפנקת לעסק!

20% הנחה על בניית אתר,
מיתוג וקידום בגוגל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link