איך קופירייטינג יסייע לך להגברת המכירות

0 44

 

לכל יזם יש משהו למכור. הדרך היעילה ביותר להשיג את זה היא עם קופירייטינג.

קופירייטינג וקריאייטיב הינן מיומנויות חשובות מאין כמוהן שתפקידן לעזור לך למכור, למכור ועוד קצת למכור, ואין למיומנות הזו תחליף. גם אתה לא צריך לכתוב כמו שייקספיר או המינגוויי כדי לקבל תוצאות, כל מי שיכול לכתוב דוא"ל או פוסט בפייסבוק יכול ללמוד לכתוב קופי טוב – מיומנות קריטית שכל יזם צריך ללמוד.

 

1. "אדם, בעיה וכאב"

הצעד הראשון בתחום קופירייטינג יעיל הוא ידיעת הקהל שלכם, אתה צריך להתחיל על ידי זיהוי האדם שאליו אתה מנסה להגיע עם המסר שלך, להבין את הבעיה שאתה פותר עבורם ואת הכאב שהבעיה גורמת.

2. "הגברה ושאיפה"

השלב הבא בתהליך הוא הגדלת הבעיה של הלקוח הפוטנציאלי תוך פנייה למדינה עתידית אידיאלית שהוא יכול להשיג.

לפני שאתה יכול לצייר תמונה של גן עדן עבור רוכש פוטנציאלי, אתה צריך לפרוש בפני הקורא את ההשלכות של מה קורה אם הם לא פותרים את הבעיה שלהם.

בסופו של דבר, הקונים חייבים להאמין שהם לא רק רוצים אבל צריך את המוצר, השירות או ההצעה. קופירייטינג יעיל מאלץ אותם לשאול את השאלה "מה יקרה אם לא אפתור את הבעיה הזאת?"

3. קופירייטינג היוצר בעיה ופיתרון

כאן צריך העותק לצייר תמונה מילולית הממחישה בבירור כיצד ניתן לפתור את הבעיה.

כאן צריך לתפוס את דמיונו של הקורא. זה יהיה שונה בכל מקרה -תן לסיפור לחייב ולהעניק ללקוח הפוטנציאלי, תהיה שיווקי ולא בהכרח פיוטי.

4. "טרנספורמציה"

הרעיון בשלב זה הוא לזכור כי קונים פוטנציאליים לא רוצים את התכונות שאתה מספק. הם רוצים את התוצאה המועילה כפי שהגדירו אותה.

 

אתה צריך לקבוע לעצמך גבולות גזרה בנושא קופירייטינג, ולעמוד בהם.

5. 'הצעה'

עוסק בנושא קופירייטינג? זהו החלק של הקופי שבו אתה רוצה להציג את ההצעה שלך המסבירה בדיוק מה הלקוח יכול לקבל אם הוא מחליט לרכוש את הפתרון שלך.

בשלב זה אתה צריך להסביר בבירור את התוצרים שהקונה הפוטנציאלי מקבל, בצורה ברורה ומפתה, כמובן.

6. 'תשובה'

שלב אחרון זה הוא המקום שבו אתם מבקשים מהלקוח הפוטנציאלי לקנות מכם. זה השלב הטריקי ביותר בנושא קופירייטינג – השורה התחתונה, אם תרצו. כיצד עליכם לספק קופירייטינג טוב בשלב בו אתם מציעים את מרכולתיכם?

אל תהיו ביישנים. שדרו מסר חד משמעי וברור. הראו ללקוח מה אתם שווים.

אנחנו יודעים שיש לכך את זה. כתיבה היא עסק לא פשוט, אתם צריכים להיות מרוכזים, מגויסים, חדים, שנונים ולחשוב ללא הרף על תובנה – כיצד לנפק תובנה טובה או מקורית בבואכם למטלת קופירייטינג, אבל גם אם תדברו ברור, פשוט ולעניין, תוכלו לראות תוצאות בכיף.

 

איך קופירייטינג יסייע לך להגברת המכירות
5 (100%) 2 votes

השאר תגובה

Your email address will not be published.

רוצים שנעזור לכם
​לייצר יותר הכנסות?

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link