איך השגנו 2,463 שיתופים ו-150,000 צפיות לסרטון בעלות נמוכה?

0 151

יום הכיפורים היהודי וחג הקורבן המוסלמי, שני חגים בעלי מנהגים כמעט הפוכים, התרחשו השנה בו זמנית. ליוזמות קרן אברהם, ארגון הפועל למען חיים משותפים בין יהודים וערבים, היה חשוב למנוע את החיכוכים הפוטנציאליים מראש ולכן הם הכינו סרטון הסברה קצר הקורא לכל צד לכבד את השני.

כדי למנף את הסרטון וליצור חשיפה אדירה בתקציב נמוך יחסית היינו חייבים להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו ולהיות יצירתיים.

 

אז איזה מרשם נתן ד"ר שטיק?

 

-העלאת הסרטון בכל פלטפורמות הסושיאל של הקרן לרבות עמוד הבית באתר.

 

-"מכת לייקים ותגובות" שגרמה לאלגוריתם של פייסבוק להבין שזהו תוכן חשוב וויראלי במיוחד.

 

-פרסום ממומן בהיפר-טרגוטים מדויקים.

 

-הכנת גרסה מיוחדת להפצה בוואטסאפ של הקרן.

 

-רתימת גוגל גרנטס לקידום ממומן של הסרטון במנועי החיפוש.

 

-הפצת גרילה בקבוצות ובפורומים רלוונטיים.

 

-שליחת דיוור לרשימות המכותבים של הקרן.

התוצאה:

קרוב ל-150,000 צפיות, 2,463 שיתופים בפייסבוק בלבד, הפצת המסר למאות אלפי אנשים והחשוב מכל – לקוח מרוצה עד הגג שלא יכול היה לחזות את גודל התפוצה ואת עוצמת התוצאות.

 

איך השגנו 2,463 שיתופים ו-150,000 צפיות לסרטון בעלות נמוכה?
5 (100%) 1 vote

השאר תגובה

Your email address will not be published.

יש לנו שטיק בשבילכם -הטבה מפנקת לעסק!

20% הנחה על בניית אתר,
מיתוג וקידום בגוגל

לא תודה יש לי יותר מדי כסף
close-link