אוי לא – 30% ישתמשו בשירות חסימת פרסומות עד 2018

אנשי פרסום דיגיטלי, לידיעתכם – בקרוב תוצע אופציה של חסימת פרסומות, וכמובן שרבים ישתמשו בה והתוכן שלכם עלול להגיע לפחות לקוחות.

eMarketer, חברת המחקר המובילה לשיווק בעולם דיגיטלי, מעריכה כי כ -25% ממשתמשי האינטרנט בארה"ב הפעילו חסימת פרסומות בסוף שנת 2016. יחד עם זאת, האופציה של חסימת הודעות רווחת בעיקר בדסקטופ ורווחת פחות במובייל.

כיום, כאשר שוק הפרסום במדיה הישנה מצמצמם לטובת המדיה החדשה – סמארטפונים, פייבוק וכן הלאה, מפרסמים יחשבו פעמיים היכן כדאי להם להשקיע. בעידן הדיגיטלי, זה קצת יותר מסובך: הצרכנים להשתמש באמצעים טכנולוגיים של חסימת מודעות, בעוד מפרסמים ובעלי אתרים מנסים להתגבר על המחסום ולהביא לכך שהפרסומות שלהם בכל זאת יגיעו לקהל.

השימוש הגובר בתחום חסימת פרסומות מוביל לאתגרים חדשים עבור אנשי הפרסום. איך עליהם להתגבר על המחסום הזה של חסימת פרסומות? מהם האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותם?

הנה כמה מן הדיווחים המופיעים בדו"ח בנושא חסימת פרסומות:

  • אחוז האנשים המשתמשים בבתכנה המאפשרת חסימת פרסומות גדל בקצב משמעות עד מאד. EMarketer צופה ש -3 מתוך 10 משתמשי אינטרנט ישתמשו בחסימה עד סוף 2018.
  • מחשבים שולחניים / מחשבים ניידים – במקום טלפונים חכמים – הם המקום העיקרי של חסימת פרסומות. שיעור משתמשי האינטרנט השולחניים / ניידים המפעילים חסימת פרסומות גדול פי שניים מאחוז משתמשי הסמארטפונים שעושים זאת. (עם זאת, כפי שצוין בהמשך, ההגדרה שלנו של חסימת פרסומות אינה כוללת פעולות מסוימות בסמארטפון שיכולות להשפיע על מודעות שמישהו עשוי לקבל, אם כי הדבר אינו נכלל בקטגוריה הטכנית של חסימת מודעות).
  • באופן לא מפתיע, אנשים צעירים נוטים יותר מזקנים ללהיות משתמשים של חסימת פרסומות. יחד עם זאת,  הצעירים מנהלים הרבה מהפעילות הדיגיטלית שלהם בסמארטפונים (כאשר חסימת פרסומות פחות ריאלית), מה שמגביל את כמות החסימה המתרחשת ביום הדיגיטלי הרגיל שלהם.
  • חסימת פרסומות עדיין נמצאת בשלב תנודתי, וייתכן כי התקדמות פתאומית כלשהי בטכנולוגיה עשויה לשנות במידה רבה את קצב אימוץ החוסם על ידי הצרכנים. כלומר, כניסת מתחרה חדש בתחום ויצירת טכנולוגיות חדשות ישנו את המאזן בין חסימת פרסומות לבין הופעת פרסומות.

מפרסמים, מה עליכם לעשות כדי לא להינזק בגלל חסימת פרסומות?

להפיק את המיטב מכל לקוח פוטנציאלי שאליו מגיעה הפרסומת. להשתמש בטרגוט כך שתמקסמו את האפקטיביות של הפרסומות שלכם. הכי חשוב – להבריק בקריאייטיב טוב.

מקור

אוי לא – 30% ישתמשו בשירות חסימת פרסומות עד 2018
דרג פוסט זה

אודות המחבר

סמי סבין, מומחה אסטרטגיה ושיווק באינטרנט.

כינוי: סופר דרייב.
בעל ניסיון של מעל 10 שנים בכתיבת וניהול אסטרטגיות, ניהול קמפיינים דיגיטלים חוצי פלטפורמות וטעינת חשמל באנשים :)

השארת תגובה